{BK}Black Devil
Well-known member
En is het ook niet de overheid die dwars lag en stiekem ook liefst wou dat Pukkelpop niet doorging(gesteund door virologen?)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat men chokri zijn hebzucht nu ook al als verantwoordelijkheid van de politiek gaat rekenen.Pukkelpop kon toch gewoon doorgaan, er zijn andere organisatoren die bewijzen dat het wel kan.
Fout. (wel achter een paywall maar de Deltavariant zit weldegelijk in China)Hoe zit dat eigenlijk met China? Volgens worldometer bestaat corona daar niet meer, maar in hoeverre zouden die cijfers kloppen? Die delta moet toch ook al in China geraakt zijn ondertussen?
Hoe zit dat eigenlijk met China? Volgens worldometer bestaat corona daar niet meer, maar in hoeverre zouden die cijfers kloppen? Die delta moet toch ook al in China geraakt zijn ondertussen?

Niet echt. Komaan, hoe kun je hier zelfs intrappen. Dit zag je toch van ver aankomen dat dit ging gebeuren. Waarom gaan andere festivals wel door?En is het ook niet de overheid die dwars lag en stiekem ook liefst wou dat Pukkelpop niet doorging(gesteund door virologen?)
KleinschaligerNiet echt. Komaan, hoe kun je hier zelfs intrappen. Dit zag je toch van ver aankomen dat dit ging gebeuren. Waarom gaan andere festivals wel door?
ik zag het zeker van ver aankomen , anderen helaas niet .Nu ja, ik ben eerder tegenstander van het in standhouden van de maatregelen.On topic:
Ten tweede wordt er hier in discussie gegaan alsof er maar twee opties zijn: je bent voor het compleet afschaffen van de maatregelen, en wel nu direct of je wilt dat deze maatregelen tot het einde der mensen aanblijven. Daar zijn nog gradaties in hoor, alleen lijkt dat soms echt niet het geval.
Welke andere festivals? Graspop, Werchter, Tomorrowland? Appels met appels vergelijken he, Pukkelpop is geen braderie met een coverbandje van The Scabs.Niet echt. Komaan, hoe kun je hier zelfs intrappen. Dit zag je toch van ver aankomen dat dit ging gebeuren. Waarom gaan andere festivals wel door?
Om overduidelijk een andere reden. Waarom moest het ook alles of niks zijn? Had hij 2 dagen gedaan was er niks aan de hand. Ach, zelfs op deze manier had het misschien nog gekund, maar ja dit is natuurlijk makkelijker verdiendKleinschaligerik zag het zeker van ver aankomen , anderen helaas niet .
Ging Alcatraz niet door? Maar het aantal mensen was het probleem toch ook niet?Welke andere festivals? Graspop, Werchter, Tomorrowland? Appels met appels vergelijken he, Pukkelpop is geen braderie met een coverbandje van The Scabs.
Als onze kat een koe was konden we ze melken achter de stoof zeker.Je hebt ook zoiets als je eigen verantwoordelijkheid hé. Als iedereen een beetje rekening hield met Covid dan waren er nooit maatregelen nodig.
Om overduidelijk een andere reden. Waarom moest het ook alles of niks zijn? Had hij 2 dagen gedaan was er niks aan de hand. Ach, zelfs op deze manier had het misschien nog gekund, maar ja dit is natuurlijk makkelijker verdiend
Ik beschouw u ook zeker niet tot het groepje complotdenkers voor de duidelijkheid. Eigenlijk bijna niemand in dit topic, maar als ge denkt dat dit voor eeuwig gaat duren en ze ons dingen wijs maken, dan is daar geen ander woord voor vrees ik. En dan heb ik niet over misschien wel nuttige regels die blijven (mondmaskers in het ziekenhuis bijvoorbeeld). Maar ben het zeker eens dat sommige experten overdrijven, maar dat geldt voor alle richtingen vrees ik. Uiteindelijk gaat het over wat beslist wordt.
Dus jij gelooft dat die mindere kosten de economische kosten overrulen?Sommige maatregelen komen de overheid natuurlijk wel niet ongunstig uit. Ik denk dan bijvoorbeeld aan dat sluitingsuur voor de horeca, discotheken en fuiven die nog steeds niet mogen doorgaan, nog steeds geen massa evenementen. De weekendongevallen en de politie interventies zullen nu wel pakken minder zijn dan wanneer iedereen terug ongebreideld de bloemetjes mag buiten zetten en de uitgaansbuurten uitpuilen. Ik denk dat dit qua inzet voor de politie wel veel scheelt. Ook het feit dat voetbalmatchen al anderhalf jaar niet meer in volle stadions kunnen plaats vinden zullen ze bij de politie ook wel voelen.
Ik vind de grens tussen complotdenken en zichzelf de vraag stellen of sommige maatregelen in het grotere plaatjes misschien niet beter uitkomen voor bepaalde instanties zeer dun.
Volgens mij had het zelfs zonder enige restricties gekund en ging dat maatschappelijk nul negatieve impact gehad hebben op een extra dode links en rechts na. Maar je kunt daar enerzijds niet zomaar maanden op voorhand vanuit gaan, dat is gewoon dom, en anderzijds wou de politiek ook niet mee.
Hoe zit het btw in het VK ondertussen? Toch al x weken na freedom day, inmiddels.
Heel lichte stijging in het aantal besmettingen. Viel wel binnen de verwachtingen, als ik het goed voorheb.Volgens mij had het zelfs zonder enige restricties gekund en ging dat maatschappelijk nul negatieve impact gehad hebben op een extra dode links en rechts na. Maar je kunt daar enerzijds niet zomaar maanden op voorhand vanuit gaan, dat is gewoon dom, en anderzijds wou de politiek ook niet mee.
Hoe zit het btw in het VK ondertussen? Toch al x weken na freedom day, inmiddels.

Dus jij gelooft dat die mindere kosten de economische kosten overrulen?
Sommige maatregelen komen de overheid natuurlijk wel niet ongunstig uit. Ik denk dan bijvoorbeeld aan dat sluitingsuur voor de horeca, discotheken en fuiven die nog steeds niet mogen doorgaan, nog steeds geen massa evenementen. De weekendongevallen en de politie interventies zullen nu wel pakken minder zijn dan wanneer iedereen terug ongebreideld de bloemetjes mag buiten zetten en de uitgaansbuurten uitpuilen. Ik denk dat dit qua inzet voor de politie wel veel scheelt. Ook het feit dat voetbalmatchen al anderhalf jaar niet meer in volle stadions kunnen plaats vinden zullen ze bij de politie ook wel voelen.
Ik vind de grens tussen complotdenken en zichzelf de vraag stellen of sommige maatregelen in het grotere plaatjes misschien niet beter uitkomen voor bepaalde instanties zeer dun.