Proto
Well-known member
Dinsdag kon het nog niet, gisteren plots wel. Dus mss nog eens proberen.Nochtans is die discussie hier enkele dagen geleden al gepasseerd, voor velen bleek het niet te kunnen. Tenzij dit op heel korte termijn gewijzigd is?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dinsdag kon het nog niet, gisteren plots wel. Dus mss nog eens proberen.Nochtans is die discussie hier enkele dagen geleden al gepasseerd, voor velen bleek het niet te kunnen. Tenzij dit op heel korte termijn gewijzigd is?
de enige waarschijnlijk niet maar of daar waarheid inzit betwijfel ik toch wel. Imo anticipeert men hier in Belgie op de problemen die aan het licht komen in het buiteland omtrent de gestelde regels. Wat normaal is gezien niemand op voorhand kan zeggen hoe goed de regelgeving omtrent het coronapas en de bestrijding van het virus daardoor zal werken.Ben ik de enige die nogal het gevoel heeft dat de overheid niet zelf Pukkelpop durft cancelen omdat ze weer maar eens een belofte zouden breken en als alternatief dan maar de regels beetje bij beetje verstrengt weer in de verwachting dat de organisatie het zelf dan wel vroeg of laat doet?
Zolang het niet voor een serieuze toename in ziekenhuisbezetting zorgt, hopelijk niet.Brussel is rood en de vaccinatiegraad ligt daar veel lager, dus dat gaat voor problemen zorgen. Hoelang nog voor men daar gaat ingrijpen?

Ben ik de enige die nogal het gevoel heeft dat de overheid niet zelf Pukkelpop durft cancelen omdat ze weer maar eens een belofte zouden breken en als alternatief dan maar de regels beetje bij beetje verstrengt weer in de verwachting dat de organisatie het zelf dan wel vroeg of laat doet?
Goh, het is vrij duidelijk dat FVDB Pukkelpop gewoon richting annulatie wil duwen. Van testmaatschappij naar pestmaatschappij, plezant.de enige waarschijnlijk niet maar of daar waarheid inzit betwijfel ik toch wel. Imo anticipeert men hier in Belgie op de problemen die aan het licht komen in het buiteland omtrent de gestelde regels. Wat normaal is gezien niemand op voorhand kan zeggen hoe goed de regelgeving omtrent het coronapas en de bestrijding van het virus daardoor zal werken.
Hij straalt mssh die indruk uit maar ik betwijfel toch ten zeerste of we moeten geloven dat een minister er plezier in schept om de bevolking te pesten. Maar niks is zeker natuurlijk maar mij lijkt het toch onwaarschijnlijk.Goh, het is vrij duidelijk dat FVDB Pukkelpop gewoon richting annulatie wil duwen. Van testmaatschappij naar pestmaatschappij, plezant.
Maar het is toch omgekeerd? Pukkelpop eist versoepelingen, maar de regering weigert voorlopig te versoepelen voor een festival, in plaats van omwille van de cijfers/prognoses. Dan wil die regering toch helemaal PP niet duwen richting annulatie.Goh, het is vrij duidelijk dat FVDB Pukkelpop gewoon richting annulatie wil duwen. Van testmaatschappij naar pestmaatschappij, plezant.
Zijn we al op het niveau beland dat we denken dat alles is om ons te pesten?![]()

De enigste vraag die bij mij opkomt is, wat is er exact veranderd nu? Het was toch altijd al dat Pukkelpop een Covid Safe Ticket ging nodig hebben. Ge gaat mij toch niet zeggen dat heel die organisatie niet 1x zich vragen heeft gesteld hoe dat praktisch in zijn werk gaat in combinatie met Combi tickets? Zoals JPV heeft aangehaald, andere festivals vermijden combi-tickets / campings omwille van die reden.
Zelfs met een test van 72u, zat ge nog in de problemen als ge 4 dagen Pukkelpop doet. Hoe hadden ze dat bij de organisatie dan verwacht? Magisch was iedereen opnieuw getest de laatste dag? die 48u heeft er alleen voor gezorgd dat mensen zich sneller moeten laten gaan testen. Maar het probleem was er toch al bij 72u?
Voor dagtickets blijft het hetzelfde op zich, die testen zich voor dat ze komen en klaar.
De enigste vraag die bij mij opkomt is, wat is er exact veranderd nu? Het was toch altijd al dat Pukkelpop een Covid Safe Ticket ging nodig hebben. Ge gaat mij toch niet zeggen dat heel die organisatie niet 1x zich vragen heeft gesteld hoe dat praktisch in zijn werk gaat in combinatie met Combi tickets? Zoals JPV heeft aangehaald, andere festivals vermijden combi-tickets / campings omwille van die reden.
Zelfs met een test van 72u, zat ge nog in de problemen als ge 4 dagen Pukkelpop doet. Hoe hadden ze dat bij de organisatie dan verwacht? Magisch was iedereen opnieuw getest de laatste dag? die 48u heeft er alleen voor gezorgd dat mensen zich sneller moeten laten gaan testen. Maar het probleem was er toch al bij 72u?
Voor dagtickets blijft het hetzelfde op zich, die testen zich voor dat ze komen en klaar.
Ja exact dit dus. Ik snap het "probleem" niet? De maatregelen waren toch gekend. Of zijn er dingen gewijzigd?De enigste vraag die bij mij opkomt is, wat is er exact veranderd nu? Het was toch altijd al dat Pukkelpop een Covid Safe Ticket ging nodig hebben.
Ge doet nu een poging om het zwart-wit voor te stellen omdat dat makkelijker is om te discussiëren, maar het klopt helaas niet. Er zijn ook voor mij maatregelen die ik onlogisch of onnodig vind, maar dat wilt niet zeggen dat ik denk dat ze voor te pesten zijn. Dat slaat gewoon nergens op. Gij zijt het gewoon met veel meer maatregelen niet eens, maar dat is gewoon persoonlijk en niet meer of minder. Het wilt niet zeggen dat ge het ergens niet mee eens zijt, dat ge gelijk hebt.Net zoals we ook denken dat elke maatregel nog in proportie is om Covid te bestrijden?
De eeuwige tweestrijd.
Maar je quote zegt het toch zelf ook al dat er al een probleem was. Als je woensdag een test had gedaan, moest je zondag toch nog een antigeen test doen.![]()
Pukkelpop terug naar tekentafel nu covid safe ticket op punt staat
Pukkelpop heeft de opbouw van zijn festivalterrein stopgezet, terwijl het bekijkt hoe het veilig kan plaatsvinden. De kortere geldigheidsduur van de coronatests bezorgt het festival hoofdbrekens.www.standaard.be
Het is wel degelijk die verkochting van 72u naar 48u.
Voor een festival van vier dagen, zoals Pukkelpop, brengt het wel een hertekening van de toegangscontroles mee. Festivalgangers die op woensdag een PCR-test bemachtigden, zouden normaal tot zaterdagavond ‘safe’ zijn geweest. Nu hebben ze minstens twee bijkomende tests nodig. Dat zullen om praktische redenen antigeentests zijn.
Ge doet nu een poging om het zwart-wit voor te stellen omdat dat makkelijker is om te discussiëren, maar het klopt helaas niet. Er zijn ook voor mij maatregelen die ik onlogisch of onnodig vind, maar dat wilt niet zeggen dat ik denk dat ze voor te pesten zijn. Dat slaat gewoon nergens op. Gij zijt het gewoon met veel meer maatregelen niet eens, maar dat is gewoon persoonlijk en niet meer of minder. Het wilt niet zeggen dat ge het ergens niet mee eens zijt, dat ge gelijk hebt.

Neen, omdat ge het andere uiterste ertegenover zet. Maar goed, als dat het enige is waar ge op antwoordt, dan kan ik ervanuit gaan dat ge het met de rest eens zijt.Jij sprak in de 'we' vorm.
quote: "Zijn we al op het niveau beland dat we denken dat alles is om ons te pesten?"
Als ik dan terugkaats op dezelfde manier dan word ik verweten zwart-wit voor te stellen?![]()