zwarten
Well-known member
inderdaad.Ik snap Open VLD toch ook echt niet in deze hoor. Dat lijkt in een living te zijn (geen idee waar), en er zit 6 man zonder mondmasker binnen. Of dat nu voor een livestream is of niet, doet er niet toe. Dat is de definite van wat ze zelf een lockdownfeestje noemen waarbij gevangenisstraffen gevraagd worden aan de organisatoren. Of mogen de lockdownfeestjes plots wel als er een livestream is?
En ja, het risico zal daar wel meegevallen hebben, maar ge zijt, for christ sake, de premier van het land. Als je zo'n dingen niet beseft, dan zit ge daar écht niet op uw plek.
En dan als excuus "er was altijd 1.5m afstand, en in tv-studios mag het ook zo". Euhm, en dan? Ik mag thuis niet met mensen afspreken op 1.5m afstand...
Had het nu nog in de tuin geweest. je weet wel, zo eentje waar je langs het huis naar toegeraakt. En hadden die 10t tallen mensen allemaal hun eigen prive dixie buiten (of de mogelijkheid om thuis te gaan plassen). En hadden ze dan nog eens een mondmasker op.... dan had er mss minder heisa geweest.
lijkt me weer een gevalletje 'rules for thee and not for me' Ik hoop dan ook dat alle aanwezigen een fikse boete mogen krijgen.