Men gebruikt het vaccin gewoon verkeerd.
Een vaccin dient om de zwakkeren te beschermen tegen erg ziek worden of erger.
Nu wil men het vaccin gebruiken om besmettingen tegen te gaan, dat is de paniek van vandaag, terwijl we toch weten dat gevaccineerden nog steeds besmet kunnen worden.
Dit gaat de selectiedruk op het virus opdrijven omdat er veel vaccinimmuniteit is.
Ik vrees dat vooral omdat het vaccin al zwakker begint te worden: het helpt wel nog veel tegen zware ziekte, maar het begint hoe langer hoe lekker te worden. Een de situatie waar de kans groot is dat varianten die nog een tandje bijsteken aan ontsnapping, perfect gekozen worden. Vandaar dat men over boosters bezig is, maar das een straatje zonder einde. Das zoals een coke snuiver die meer neemt om de high te bereiken maar de dopamine productie niet meer kan volgen.
Het is hetgene ik vrees: dat we het vaccin aan het verspillen zijn, en dat er niks meer overblijft binnenkort voor de golf die we dan zullen krijgen en het virus er totaal erdoor breekt, OOK tegen zwaar ziek zijn.
Hadden we nu voornamelijk enkel de zwakkere personen gevaccineerd, die vaak geen grote "doorgevers" zijn ipv te streven naar de hoogst mogelijke vaccinatiegraad, dan zou het virus niet vaak voor zijn doorgeven "een gevecht met het vaccin" moeten leveren, en zou het gewoon door de jeugd gaan, zonder selectie tegen het vaccin. De zwakkeren die besmet worden, zouden beschermd zijn, maar zij zouden zelf weinig bijdragen bij het genereren van typisch vaccin resistentie.
Maar gaat men het vaccin gebruiken om propagatie te remmen, ja, dan dwing je het virus om daar "een oplossing" voor te vinden he, en ik denk dat het virus die oplossing zal vinden. En als dat het geval is, dan gaat het lossendoor het vaccin, en zijn die zwakkeren ook hun bescherming kwijt.
En zijn we terug bij af.
Nu gaan voor vaccinatieplicht is heel gevaarlijk, met opgehokte veestapels kan men dat doen, maar met mensen...
Kijk naar India nu, vaccinatiegraad 5% (2x), in hoeverre zal daar natuurlijke immuniteit tegen de laatste variant spelen?
Tel daarbij het negeren van Ivermectine :
https://www.ivermectine.nu/ivermectine-wetenschappelijk-onderzoek
https://www.ox.ac.uk/news/2021-06-2...e-treatment-covid-19-oxford-s-principle-trial
Mja ook Macron is ook niet ongevoelig voor massavorming.