Jij komt hier doen alsof jij het genie bent en de enige logische keuze hebt gemaakt om jezelf al een spuit te geven terwijl de rest 'niet pragmatisch genoeg' was. Wat jij hebt gedaan vind ik echter moreel nogal verwerpelijk. Zoals al door
@Tha_nOn gezegd ben je meer een last dan een hulp als je maar een paar uurtjes gaat helpen in zo'n centrum (vermoedelijk nog meer als je dat met andere bedoelingen doet en dus geen interesse hebt in jezelf echt nuttig maken) ten tweede zoals
@Loser zegt haalt de maatschappij de kosten daar niet uit en ten derde verwacht men wel van mensen die zich inschrijven als vrijwilliger dat ze effectief de maatschappij willen helpen door daar te gaan helpen, en niet dat dat gebruikt wordt om jezelf voorrang te verlenen om daarna met de noorderzon te verdwijnen.
Dan mag de policy nog zijn wat je wilt, je hebt eigenlijk gewoon geprofiteerd van het systeem. Proficiat, erg pragmatisch, maar daar doe ik (en de meeste mensen) niet aan mee dus jouw 'oplossing' om sneller een vaccin te krijgen vind ik eigenlijk helemaal geen oplossing. Als je dan hier zo fier komt posten dat je eigenlijk het systeem misbruikt moet je er niet van schrikken dat je beschimpt wordt. Het gaat al vrijwel heel de dag over solidariteit en dan kom je zoiets posten, tja. Wat verwacht je dan.
Da's bijna van hetzelfde niveau als zeggen dat je in de plaats van een hotelkamer te betalen op reis even goed in een opvang voor daklozen kan gaan liggen, of ergens in een soepkeuken voor minderbedeelden wat kommen gaan halen omdat je geen zin hebt om te koken. Illegaal is het allemaal niet, maar proper toch ook niet. En als je die fouten in het systeem dan toch zo debiel vindt dan kan je die beter aankaarten of er iets aan proberen te doen in plaats van er gretig gebruik van te maken en er dan online wat over op te scheppen.