D
Deleted member 572
Guest
Is er al specifiek over fitness iets gezegd geweest? Mogen die vanaf juni terug opengaan?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal eerder juli worden vrees ik gezien fitness e.d. in onderstaand artikel specifiek genoemd worden in combinatie met ventilatieprotocol en extra beperkingen. Althans volgens het voorstel van de Vlaamse regering maar het zou mij sterk lijken moest de federale regering eerder willen versoepelen.Is er al specifiek over fitness iets gezegd geweest? Mogen die vanaf juni terug opengaan?
Thxs. Het zou wel straf zijn als indoor horeca sneller open mag dan de fitness..Zal eerder juli worden vrees ik gezien fitness e.d. in onderstaand artikel specifiek genoemd worden in combinatie met ventilatieprotocol en extra beperkingen. Althans volgens het voorstel van de Vlaamse regering maar het zou mij sterk lijken moest de federale regering eerder willen versoepelen.
![]()
Zo wil de Vlaamse regering terug naar vroeger
Vlaams minister-president Jan Jambon (N-VA) stelde dit weekend zijn ‘plan voor de vrijheid’ voor. Dit zijn de versoepelingen die de Vlaamse regering komende maanden voor ogen heeft.www.standaard.be

Eerlijk gezegd vind ik van niet. Ik vermoed dat, als ventilatie en andere factoren hetzelfde zijn, je veiliger bent aan je eigen tafel die ontsmet werd door het personeel, op een zekere afstand van andere gasten, dan in een fitness waar je van toestel tot toestel gaat, je aangewezen bent op je eigen voorzichtigheid of die van andere om alles te ontsmetten, en waar iedereen zwaar zit in en uit te ademen wegens inspanningen.Thxs. Het zou wel straf zijn als indoor horeca sneller open mag dan de fitness..
Net niet. Horeca is nog iets veiliger, zeker voor de HO & RE .Thxs. Het zou wel straf zijn als indoor horeca sneller open mag dan de fitness..
Net wel.Net niet. Horeca is nog iets veiliger, zeker voor de HO & RE .
Hangt ervan af, je wisselt van toestel naar toestel, maar uw uitgeademde lucht is tegen dan normaal al gecirculeerd. Bij Horeca heb je altijd uw obers die alle tafels bedienen. Ik durf echt niet zeggen welke van de 2 nu het veiligste is.Eerlijk gezegd vind ik van niet. Ik vermoed dat, als ventilatie en andere factoren hetzelfde zijn, je veiliger bent aan je eigen tafel die ontsmet werd door het personeel, op een zekere afstand van andere gasten, dan in een fitness waar je van toestel tot toestel gaat, je aangewezen bent op je eigen voorzichtigheid of die van andere om alles te ontsmetten, en waar iedereen zwaar zit in en uit te ademen wegens inspanningen.
En natuurlijk, de horeca zal economisch ook meer voorstellen dat de fitness-sector.
Net niet. Horeca is nog iets veiliger, zeker voor de HO & RE .
Die obers dragen wel een masker en doen geen zware inspanningen. Uiteraard kan je moeilijk gaan veralgemenen naar heel de sector, maar volgens wat ik vorige zomer in mijn fitness heb gezien, waar een groot deel niets ontsmette, zou ik toch voor de horeca opteren.Hangt ervan af, je wisselt van toestel naar toestel, maar uw uitgeademde lucht is tegen dan normaal al gecirculeerd. Bij Horeca heb je altijd uw obers die alle tafels bedienen. Ik durf echt niet zeggen welke van de 2 nu het veiligste is.

Thxs. Het zou wel straf zijn als indoor horeca sneller open mag dan de fitness..
Net wel.
Mja over het algemeen als je één lijn moet trekken wel.
Maar als ik bijvoorbeeld naar onze fitness kijk toch niet.
Dat zijn plafonds van 5-6 meter, zéér veel ruimte en met registratie van max aantal personen.
Ik zou de kubieke meters es moeten uittellen, maar dat zal gemiddeld vlotjes 4-5 keer hoger zijn dan de meeste restaurants waar ik ga.
Misschien dat er meer heil zit in te kijken naar die kubieke meters, luchtkwaliteitsmetingen, etc... dan een lijn per sector.
Hoezo het ging perfect?het ging perfect fitnessen tussen de eerste en tweede golf ,ik zal echt niet snappen waarom dat nu niet meer kan , stop met mensen te kloten .
Een Antwerpse uitbraak die de voorbode was van de volgende golf, was nochtans toch te herleiden tot een fitnesszaak? Dat lijkt me niet bepaald "ging perfect". Ja, ze zijn in die fitnesszalen niet doodgevallen, dat klopt.het ging perfect fitnessen tussen de eerste en tweede golf ,ik zal echt niet snappen waarom dat nu niet meer kan , stop met mensen te kloten .
En wat voor fitnesszaak, is dat geweten? Want een kleinere gym kan je niet met zo’n Basic Fit vergelijken waar god weet wat voor volk komt trainen.Een Antwerpse uitbraak die de voorbode was van de volgende golf, was nochtans toch te herleiden tot een fitnesszaak? Dat lijkt me niet bepaald "ging perfect". Ja, ze zijn in die fitnesszalen niet doodgevallen, dat klopt.
Beetje een vreemde redenering hé, je kon tussen de golven zoveel dat daarna niet kon omdat de 2de golf op die manier werd gecreëerd.het ging perfect fitnessen tussen de eerste en tweede golf ,ik zal echt niet snappen waarom dat nu niet meer kan , stop met mensen te kloten .
is er dan ergens een melding geweest van fitnesscentra als bron van coronabesmetting tussen mei en november ? Ik kan het mij niet herinneren. Er waren in ieder geval geen grote problemen .Hoezo het ging perfect?
bron graagEen Antwerpse uitbraak die de voorbode was van de volgende golf, was nochtans toch te herleiden tot een fitnesszaak? Dat lijkt me niet bepaald "ging perfect". Ja, ze zijn in die fitnesszalen niet doodgevallen, dat klopt.