Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ze moet goed op haar papiertje kijken om te lezen wat ze moet zeggen. Als ge niet staat te liegen, kunt ge zo antwoorden op die vragen. Geen enkele vraag kon ze zo beantwoorden...Blijkbaar moet de burgemeester van Sint-Truiden nu ze gevaccineerd is geen mondmasker meer dragen tijdens haar interview in het VTM-nieuws.... Een mooi voorbeeld is dat..
Je bedoelt, diezelfde periode waarin er nog geen wachtlijsten waren en men soms gewoon 'random rondbelde' om maar te zorgen dat men geen vaccins moest weggooien. Die periode?Toen zij haar vaccins regelde voor familie (die zelfs niet eens in de gemeente woonde!), buren en zelfs een vader van een medewerker, waren er nog geen 400K per week beschikbaar. Integendeel, toen was het nog strikt genomen 65+ en risicogevallen en waren er niet genoeg vaccins om in de verste verte aan die prioriteiten te voldoen.
Die Olympiërs hadden er al geen moeten krijgen, da's waar. Maar die verkregen dat privilege tenminste nog via een (semi allicht) publieke drukkingscampagne waar de redenen werden uitgelegd en dat privilege uiteindelijk nog gebaseerd was op het leveren van een bepaalde prestatie die wij als maatschappij al waardeerden voor de crisis. Deze verkozen kerkpilaar uit de partij der naastenliefde regelde het met haar lange arm van burgermoeder echter onder tafel, enkel voor degenen die zij wou en ook niet tot de doelgroepen behoorden, en wou het liefst van al alles stilzwijgen toen het uitkwam.
Als ge dat verschil in nuance in deze tijden niet ziet en dit soort politiek gefoefel onder de mat wilt vegen als "+1" ...
En ze moet goed op haar papiertje kijken om te lezen wat ze moet zeggen. Als ge niet staat te liegen, kunt ge zo antwoorden op die vragen. Geen enkele vraag kon ze zo beantwoorden...
En waarom moet er buiten één gedragen worden? Moet ze dan ook een fietshelm opzetten en een gordel aandoen?Blijkbaar moet de burgemeester van Sint-Truiden nu ze gevaccineerd is geen mondmasker meer dragen tijdens haar interview in het VTM-nieuws.... Een mooi voorbeeld is dat.. De journaliste droeg er wel één trouwens
Excuseer? Dat is toch altijd zo geweest tijdens interviews met het nieuws de laatste maanden. Ipv het in het belachelijke te trekken zou u beter de regels nakijken. In vele steden en gemeenten moet je buiten inderdaad een mondmasker dragen in sommige zones.En waarom moet er buiten één gedragen worden? Moet ze dan ook een fietshelm opzetten en een gordel aandoen?
Er stond enigszins ook dat ze dit kreeg omdat ze elke dag in het vaccinatie centrum aanwezig was. Wat voor mij nog oké en aanneembare reden is. Gezien dit in den tijd was van een gigantische chaos en de reserve lijsten niet wauw waren.Toen zij haar vaccins regelde voor familie (die zelfs niet eens in de gemeente woonde!), buren en zelfs een vader van een medewerker, waren er nog geen 400K per week beschikbaar. Integendeel, toen was het nog strikt genomen 65+ en risicogevallen en waren er niet genoeg vaccins om in de verste verte aan die prioriteiten te voldoen.
Leuke beschrijving wel, kon het niet beter zeggen. En hier heb ik feitelijk het grootste probleem mee. Ochja, we maken eens gebruik van onze lange arm. Voor mij riekt dit dus echt naar zeer stereotiep voorbeeld van echt weten dat je fout bent en het toch proberen te verdoezelen. Nogal relatief grappig dat zij niet wenst te spreken over anderen. Alsof dat dan niet zal uitkomen: bourgeméstre heeft mij geholpen.Maar die verkregen dat privilege tenminste nog via een (semi allicht) publieke drukkingscampagne waar de redenen werden uitgelegd en dat privilege uiteindelijk nog gebaseerd was op het leveren van een bepaalde prestatie die wij als maatschappij al waardeerden voor de crisis. Deze verkozen kerkpilaar uit de partij der naastenliefde regelde het met haar lange arm van burgermoeder echter onder tafel, enkel voor degenen die zij wou en ook niet tot de doelgroepen behoorden, en wou het liefst van al alles stilzwijgen toen het uitkwam.
Vrees dat dit het dan zal zijn, en tghoh ja ik weet niet hoe het zit in Sint-Truiden maar in sommige ouwbollige gemeenten is de burgemeesterspost soms iets van ettelijke decennia. In zulk geval kan dat wel eens een leuke worden en een vroegtijdige exit betekenen van die politieke familie waar meneer pastoor de zondag voor de verkiezingen over staat te preken tegen de aanwezige kwezels.Coens zegt “het volk van Sint-Truiden moet maar oordelen”.
Excuseer? Nu ga je mij verwijten van het in het belachelijke te trekken en dat ik de regels moet nakijken, terwijl je het in het belachelijke aan het trekken bent en de regels niet weet?Excuseer? Dat is toch altijd zo geweest tijdens interviews met het nieuws de laatste maanden. Ipv het in het belachelijke te trekken zou u beter de regels nakijken. In vele steden en gemeenten moet je buiten inderdaad een mondmasker dragen in sommige zones.

hoe kan dit nu? Slecht gevaccinneerd of slecht transport van vaccins? Anders vrees ik dat we nooit nog zicht op beterschap gaan krijgen.A third of the active cases involved people who had had two vaccine doses, the country's news agency said.
Ja, jij trekt het compleet int belachelijke kerel door te zeggen dat ze ook een gordel en fietshelm moet dragen. Ik zeg helemaal niets belachelijk.. als dat volgens u zo is dan is dat uw probleem.Excuseer? Nu ga je mij verwijten van het in het belachelijke te trekken en dat ik de regels moet nakijken, terwijl je het in het belachelijke aan het trekken bent en de regels niet weet?
Als ik snel opzoek :
In Sint-Truiden is buiten geen mondmaskerplicht.
Ze houdt duidelijk afstand aangezien ze zelf de micro vast heeft.
Dus inderdaad : Excuseer?
Merendeel is Sinopharm en Astra Zeneca. Enfin, bij Sinopharm is de data zeer dubieus, het is Chinees en Astra Zeneca doet het slecht met de mutaties.Dit stemt me triest...
https://www.bbc.com/news/world-africa-56992121
hoe kan dit nu? Slecht gevaccinneerd of slecht transport van vaccins? Anders vrees ik dat we nooit nog zicht op beterschap gaan krijgen.
De Chinese vaccins zijn (op het eerste zicht) inderdaad van een véél mindere kwaliteit dan degene die hier ontwikkeld geweest zijn.Dit stemt me triest...
https://www.bbc.com/news/world-africa-56992121
hoe kan dit nu? Slecht gevaccinneerd of slecht transport van vaccins? Anders vrees ik dat we nooit nog zicht op beterschap gaan krijgen.
Of is die sinovac nu echt zo slecht? And if so waarom doet china het dan zoveel beter?
Doet China het wel beter? Altijd een vrachtwagenlading zout gebruiken bij "officiële" cijfers van de CCP.And if so waarom doet china het dan zoveel beter?
Een "Inschattingsfout" noemt ze dat....
Dit heeft geen effect op de vaccinatie, maar is ethisch gewoon compleet verwerpelijk. En dit dan voor iemand die opkomt voor de christelijke partij waar solidariteit en naastenliefde belangrijk zijn, althans volgens haar eigen voorzitter.
Wat nog erger is, is dat ze haar buren, kinderen, partner en zelfs vader van de buren mee voorrang heeft gegeven bij het vaccineren.
![]()

In (politieke) onderdrukking, schending van mensenrechten en resultaten opkloppen doen ze het allesinds een pak beter.Doet China het wel beter? Altijd een vrachtwagenlading zout gebruiken bij "officiële" cijfers van de CCP.
Uit het artikel: "Voor het vaccin van Sinovac worden cijfers genoemd die wijzen op een efficiëntie van 50% tot 70%, afhankelijk van land tot land. Chili noteert bijvoorbeeld een werkzaamheid van 3% na een eerste prik en 50% na een tweede prik."
Minder persoonlijk mag ook wel.Ja, jij trekt het compleet int belachelijke kerel door te zeggen dat ze ook een gordel en fietshelm moet dragen. Ik zeg helemaal niets belachelijk.. als dat volgens u zo is dan is dat uw probleem.
Het gaat hier helemaal niet over Sint-Truiden en zijn mondmaskerplicht --> maar over een interview met een journaliste die correct een mondmasker draagt zoals gevraagd wordt. Dan lijkt het mij logisch en volgens de regel dat de geïnterviewde persoon uit respect ook een mondmasker draagt. Blijkbaar moeilijk te begrijpen voor u.
Excuseer? Dat is toch altijd zo geweest tijdens interviews met het nieuws de laatste maanden. Ipv het in het belachelijke te trekken zou u beter de regels nakijken. In vele steden en gemeenten moet je buiten inderdaad een mondmasker dragen in sommige zones.
Haar zus woont in Tongeren... toch een half uurtje rijden. Niet onmogelijk, maar zwaar te betwijfelen dat dit niet "ingepland" was.En over de familie en vrienden die ook voorrang kregen: