Kunt hier moeilijk een tweet plaatsen als ge gebanned zijt.Het verbaast me dat hij er nog geen simplistische tweet over gestuurd heeft die hier dan gedeeld kan worden als "boenk erop".
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunt hier moeilijk een tweet plaatsen als ge gebanned zijt.Het verbaast me dat hij er nog geen simplistische tweet over gestuurd heeft die hier dan gedeeld kan worden als "boenk erop".
Het vaccineren komt vol in de media, en de algemene vaccinatiebereidheid zal stijgen.
Sociale deel van strengheid zit er zeker in. Dit zijn de metrics die gebruikt worden:Facts : de stringency index faalt op het sociale deel van strengheid en is voornamelijke een economische kijk erop.
Het is dus niet volledig beeld.
Heb hierover al eens uitgebreid geschreven.
Deze maatstaf gebruiken om te zeggen kijk we zijn niet het strengste is dus ook fout imo.
Als ik mij niet vergis is er maar 1 marker van de 20 dat echt sociaal contact is en dat gaat rond de grote van de groepen, waarbij het gaat over sociale bijeenkomsten < 10.
Imo zijn we op sociaal vlak en mensen dicht bij ons ontmoeten bij de strengste van Europa.
We zijn wereldwijd top in (relatief) aantal doden die aan corona geattribueerd worden (dus meest aantal geregistreerd). We zijn géén wereldtop qua registraties qua oversterfte. Het is aan iedereen zelf om te oordelen bij welke je de minste kans hebt op gefoefel.Dus we zijn nog altijd wereld top in aantal doden?
Als we toch publiekelijk lijstjes gaan gebruiken?
Of is het dan "we tellen anders"?
![]()
Hoe bedoelt ge, Nahrtent? Dat die woorden zoveel gebruikt worden dat ze betekenis verliezen?"Het zijn nu echt cruciale dagen en weken" volgens Pierre Van Damme.
Ik kan amper beschrijven hoe weinig die woorden nog betekenen inmiddels. Doe gewoon voort.
Hoe bedoelt ge, Nahrtent? Dat die woorden zoveel gebruikt worden dat ze betekenis verliezen?
Vanmorgen voor de sport:![]()
![]()
Waanzin die gast. De tijd van zijn leven.
Bron? Of gewoon gefantaseer?We zitten ondertussen bijna aan 50% risico of voorrang groepen.
Een website moet wel volk trekken he.Gij moet dringend een website beginnen man. Iets als SCEPTR maar dan niet voor idioten, en eerder voor de lol en voor de sport dan vanuit een oprecht engagement.
We zijn wereldwijd top in (relatief) aantal doden die aan corona geattribueerd worden (dus meest aantal geregistreerd). We zijn géén wereldtop qua registraties qua oversterfte. Het is aan iedereen zelf om te oordelen bij welke je de minste kans hebt op gefoefel.
Dit is geen of-of, maar een en-en verhaal. Die paar 100 vaccins voor de sportmensen gaan er echt niet voor zorgen dat jouw vader zijn vaccin later krijgt dan anders hoor...
En dit is gewoon een goede zaak, andere landen doen het ook, sommige al veel vroeger, zo kunnen je atleten zich zonder zorgen voorbereiden op de OS en heb je meer kansen op medailles.
Voor de niet-sportfanaten zegt dit niks, maar voor een groot deel van de bevolking gaan die OS een leuke afleiding worden deze zomer, er gaat al zoveel niet mogen, maar dan kan je binnen je eigen bubbel supporteren voor Nafi of Wout of Matthias, terwijl ze strijden voor het absolute sportsummum...
Ik zie er weinig 'gevaarlijks' aan, eerlijk gezegd. Elk geval kan afzonderlijk beoordeeld worden.Gevaarlijk precedent. Straks nog alle voetballers voor de Europese kampioenschappen, dan nog alle wielrenners (en ploegleiders, medewerkers van de service-course,...),...
We zijn vertrokken:
![]()
Belgische olympiërs krijgen dan toch zo snel mogelijk vaccin
De Belgische atleten die in augustus naar de Olympische Spelen in Tokio mogen, zullen zo snel mogelijk een coronavaccin krijgen. Ook cipiers en gevangenen boven de 65 jaar of met onderliggende aandoeningen krijgen de komende weken een vaccin. Over het onderwijspersoneel is nog niets beslist.www.standaard.be
De voetballers staan waarschijnlijk ook al te springen nu...
Met dat verschil dat die voetballers al heel de tijd hun job kunnen beoefenen (net als wielrenners), veel meer betaald worden en vooral niet afhankelijk zijn van hun prestatie op de OS / EK voor de rest van hun carrière.Gevaarlijk precedent. Straks nog alle voetballers voor de Europese kampioenschappen, dan nog alle wielrenners (en ploegleiders, medewerkers van de service-course,...),...
Jama het leven is daar veel duurder he.Dus ge woont eigenlijk in Zwitserland en ge komt naar hier om dan wat te klagen en te kappen op het beleid hier.
Als de strengste regels van ons beleid er niet inzitten, geeft dat dan een goed idee? Ik vind van nietEr zijn dus véél zaken die gaan over het sociaal contact. Is het perfect? nee. maar het geeft een goed idee.
Tja, hij heeft waarschijnlijk een duidelijker (breder) beeld op de crisis dan iemand die alleen maar kijkt naar wat er in België gebeurt.Dus ge woont eigenlijk in Zwitserland en ge komt naar hier om dan wat te klagen en te kappen op het beleid hier.
Met dat verschil dat die voetballers al heel de tijd hun job kunnen beoefenen (net als wielrenners), veel meer betaald worden en vooral niet afhankelijk zijn van hun prestatie op de OS / EK voor de rest van hun carrière.
Dus in Zwitserland is men soepeler wil je zeggen ? Maar toch komt hij dan hier zitten om dan te kappen op het beleid en de regels flagrant te overtreden. (En hier op het forum dan nog dagelijks daarvan verslag uit te brengen)Tja, hij heeft waarschijnlijk een duidelijker (breder) beeld op de crisis dan iemand die alleen maar kijkt naar wat er in België gebeurt.
Ik zie bv. dat in Zwitserland de terrassen vanaf vandaag open mogen (cafe+resto), weliswaar met beperkingen, en dat men daar bv. ook 5 gratis zelftesten per persoon per maand krijgt. En ik vermoed ook dat de ziekenhuizen het daar nog vrij goed aankunnen momenteel...
Daar is precies zelfs de fitness terug open, alsook de cinema's enz.
Ik zie ook niet in waarom hij minder recht zou hebben om te kappen op het Belgisch beleid, tenzij jullie jaloers zijn op zijn loon (precies wel).
idd, of zijn er hier dat geloven dat de VS 550K doden heeft? Of Brazilië 373K en China 4.636We zijn wereldwijd top in (relatief) aantal doden die aan corona geattribueerd worden (dus meest aantal geregistreerd). We zijn géén wereldtop qua registraties qua oversterfte. Het is aan iedereen zelf om te oordelen bij welke je de minste kans hebt op gefoefel.
?Nee want hij zit al sinds begin in Belgie omdat dat voor hem goedkoper is en hem TW wasTja, hij heeft waarschijnlijk een duidelijker (breder) beeld op de crisis dan iemand die alleen maar kijkt naar wat er in België gebeurt.
Ik zie bv. dat in Zwitserland de terrassen vanaf vandaag open mogen (cafe+resto), weliswaar met beperkingen, en dat men daar bv. ook 5 gratis zelftesten per persoon per maand krijgt. En ik vermoed ook dat de ziekenhuizen het daar nog vrij goed aankunnen momenteel...
Daar is precies zelfs de fitness terug open, alsook de cinema's enz.
Ik zie ook niet in waarom hij minder recht zou hebben om te kappen op het Belgisch beleid, tenzij jullie jaloers zijn op zijn loon (precies wel).
Dat is 1 wedstrijd, of denk jij dat die anders geen wedstrijden doen?Tiens, het EK indooratletiek is nochtans gewoon kunnen doorgaan in maart? De atleten hebben toch ook gewoon hun job nog kunnen uitoefenen?
Ik heb nooit gezegd dat ik in Belgie zit omdat dat goedkoper is, dat is ook de reden niet hoor. En via de btw en naft accijnzen draag ik heel wat bij aan de Belgische maatschappij.Nee want hij zit al sinds begin in Belgie omdat dat voor hem goedkoper is en hem TW was
Eigenlijk wilt hem gewoon niet bijdragen aan onze maatschappij, dan moet hem er ook niet op kakken
Dat is 1 wedstrijd, of denk jij dat die anders geen wedstrijden doen?
Aantal wedstrijden van de meeste is gewoon drastisch verminderd.