Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom überhaupt op café gaan. Je kan ook gewoon uw drank in de winkel kopen en thuis drinken. Of waarom naar de frituur gaan, bal uw friet gewoon zelf. Of waarom naar een restaurant gaan, thuis kan je net zo goed biefstuk met pepersaus maken en eten.Ik snap het probleem niet, je kan toch perfect met 3 vrienden in openlucht afspreken?
Hé, wist je dat drank in de Colruyt goedkoper is dan op café?Waarom überhaupt op café gaan. Je kan ook gewoon uw drank in de winkel kopen en thuis drinken. Of waarom naar de frituur gaan, bal uw friet gewoon zelf. Of waarom naar een restaurant gaan, thuis kan je net zo goed biefstuk met pepersaus maken en eten.
Waarom überhaupt op café gaan. Je kan ook gewoon uw drank in de winkel kopen en thuis drinken. Of waarom naar de frituur gaan, bal uw friet gewoon zelf. Of waarom naar een restaurant gaan, thuis kan je net zo goed biefstuk met pepersaus maken en eten.
Dan zorg je ervoor dat je uitgenodigd wordt! Gastheer/vrouw moet maar bedienen danbediening?

Inderdaad ik drink mijnen Duvel en Westmalle Tripel rustig thuis en dat smaakt evenzeer..Hé, wist je dat drank in de Colruyt goedkoper is dan op café?
Idd maar een concreet voorbeeld waar wetenschap / statistiek en ethiek botsen, die keuze zou veel makkelijker zijn indien er geen alternatieven zijn maar die zijn er wel (zo lijkt het toch) onder de vorm van een ander vaccin. Met wat geluk kan men aantonen dat een aantal groepen beter een ander vaccin toegediend krijgen zonder daarbij vertraging op te lopen, in dat geval is de keuze ook rationeel verdedigbaar.6 vrouwen met blood clotting op 7 miljoen die het vaccin kregen, en hiervan 1 dode. De voordelen zijn dus duidelijk groter dan de nadelen...Op deze manier blijven we bezig.
Waarom wanhopig? Dorpje bezichtigen, wandelen, terrasje doen, iets eten al dan niet op de hotelkamer. Dag erna sigaretten inslaan en goedkoop tanken en nog ergens een tussenstop doen. Mooi weekendje weg toch? Ik zie het wanhopige niet direct?Je moet toch al erg wanhopig zijn om tot in Luxemburg te bollen voor een terrasje.
De koffiehoek van de Colruyt is toch een café?Hé, wist je dat drank in de Colruyt goedkoper is dan op café?
Daarmee samenhangend is het ook frappant dat "de" politici niet vermelden met welk vaccin zij ingeënt worden, wat natuurlijk voer geeft voor allerlei theorieën en achterdocht.Met wat geluk kan men aantonen dat een aantal groepen beter een ander vaccin toegediend krijgen zonder daarbij vertraging op te lopen, in dat geval is de keuze ook rationeel verdedigbaar.
Vind ik niet. Ze zijn ingeënt met het vaccin dat het beste blijkt voor hen volgens hun huisarts. Wat maakt het uit welk dat is? Net zoals dat niks uitmaakt voor jou of mij.Daarmee samenhangend is het ook frappant dat "de" politici niet vermelden met welk vaccin zij ingeënt worden. Zou al heel wat doen als zij die een publieke functie hebben dat ook vermelden met welk vaccin zij ingeënt worden.
spijtig genoeg ook verdwenen, net zoals de gratis hapjesDe koffiehoek van de Colruyt is toch een café?

spijtig genoeg ook verdwenen, net zoals de gratis hapjes![]()

Ik laat mij thuis ook bedienen zeDan zorg je ervoor dat je uitgenodigd wordt! Gastheer/vrouw moet maar bedienen dan![]()