Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Omgekeerd geld ook he, je moet niet in iedere post vertellen hoe depri je wel bent of hoe slecht Belgie het wel niet doet. Imo heeft niemand daar ook boodschap aan buiten dat je anderen (die mentaal veel slechter kunnen zijn) nog dieper kan steken. We verwijten de media van te veel doemberichten teverspreiden maar we delen ze wel allemaal gretig. En iedereen heeft daar boter op het hoofd. Wie zegt dat hij dit niet doet is even hypocriet als diegene die zegt dat hij nog nooit of te nimmer de regels overtreden heeft.Gewoon nog even volhouden jongens, zo moeilijk is dat toch niet?
Echt wereldvreemd hoe sommigen hier reageren. Nuja, eigenlijk is dit niet zo vreemd als je een groot deel van het jaar beperkt wordt tot thuis achter je computertje te zitten. En ja ik weet dat je mag wandelen, je knuffelcontact mag zien en met de trein naar Oostende reizen aan het venster.
Straks moeten we nog toeters en bellen uithalen omdat de paaspauze wordt verlengd.
Juni is bijna in zicht... laat ons nog wachten tot dan ... want dan .... ja wat dan eigenlijk?
En zo gaan we maar lekker door![]()
Klopt... anderzijds... Er is ook gewoon amper goed nieuws te bespeuren. Onze "mars naar de vrijheid" is eerder een processie van Echternach.We verwijten de media van te veel doemberichten teverspreiden maar we delen ze wel allemaal gretig.
Voor een deel ga ik akkoord, maar langs de andere kant is dit forum ook een plaats om zulke zaken even van u af te kunnen gooien. Ik ben nooit iemand geweest die met zijn problemen graag naar familie of vrienden stapt. Ik zal met mijn beste kameraden wel eens praten bij bv. een relatiebreuk of dat het eventjes moeilijk was. Maar het is toch ook handig om eens volledig anoniem echt alles eruit te kunnen gooien. Er zitten hier maar 2 leden (afaik) die mijn echte naam kennen of mij in het echt kennen. Dus die anonimiteit gebruiken om écht uw hart eens volledig te luchten kan wel eens deugd doen.Omgekeerd geld ook he, je moet niet in iedere post vertellen hoe depri je wel bent of hoe slecht Belgie het wel niet doet. Imo heeft niemand daar ook boodschap aan buiten dat je anderen (die mentaal veel slechter kunnen zijn) nog dieper kan steken. We verwijten de media van te veel doemberichten teverspreiden maar we delen ze wel allemaal gretig. En iedereen heeft daar boter op het hoofd. Wie zegt dat hij dit niet doet is even hypocriet als diegene die zegt dat hij nog nooit of te nimmer de regels overtreden heeft.
Het is maar wat je er zelf van maakt. Sommigen doen jaarlijks een processie van Echternach. En die zullen het het afgelopen jaar waarschijnlijk spijtig vinden dat ze niet konden gaanKlopt... anderzijds... Er is ook gewoon amper goed nieuws te bespeuren. Onze "mars naar de vrijheid" is eerder een processie van Echternach.
Zo'n topic met ergernissen of een glimlach waar je zo'n dingen kan posten. Zou tof zijn jaVoor een deel ga ik akkoord, maar langs de andere kant is dit forum ook een plaats om zulke zaken even van u af te kunnen gooien. Ik ben nooit iemand geweest die met zijn problemen graag naar familie of vrienden stapt. Ik zal met mijn beste kameraden wel eens praten bij bv. een relatiebreuk of dat het eventjes moeilijk was. Maar het is toch ook handig om eens volledig anoniem echt alles eruit te kunnen gooien. Er zitten hier maar 2 leden (afaik) die mijn echte naam kennen of mij in het echt kennen. Dus die anonimiteit gebruiken om écht uw hart eens volledig te luchten kan wel eens deugd doen.
Al zou dat dan inderdaad beter in een ander topic gebeuren. Op 9lives hadden we daar een apart topic voor, geen idee of we dat hier nu ook hebben (en ik ben te lui om dat nu even te zoeken).

Absoluut, deze heeft veel te weinig aandacht gekregen: https://www.beyondgaming.be/threads...-corona-ofte-de-corona-connectie-thread.2515/Voor een deel ga ik akkoord, maar langs de andere kant is dit forum ook een plaats om zulke zaken even van u af te kunnen gooien. Ik ben nooit iemand geweest die met zijn problemen graag naar familie of vrienden stapt. Ik zal met mijn beste kameraden wel eens praten bij bv. een relatiebreuk of dat het eventjes moeilijk was. Maar het is toch ook handig om eens volledig anoniem echt alles eruit te kunnen gooien. Er zitten hier maar 2 leden (afaik) die mijn echte naam kennen of mij in het echt kennen. Dus die anonimiteit gebruiken om écht uw hart eens volledig te luchten kan wel eens deugd doen.
Al zou dat dan inderdaad beter in een ander topic gebeuren. Op 9lives hadden we daar een apart topic voor, geen idee of we dat hier nu ook hebben (en ik ben te lui om dat nu even te zoeken).
Mssh opdelen in een mentale ergernissen deel en een overheids ergernissen deelAbsoluut, deze heeft veel te weinig aandacht gekregen: https://www.beyondgaming.be/threads...-corona-ofte-de-corona-connectie-thread.2515/
Want dé plaats om even uw mentale moeilijkheden te delen en van u af te zetten is hetzelfde topic waar momenteel een discussie over bukkake's en boterhammetje trek woedtZo'n topic met ergernissen of een glimlach waar je zo'n dingen kan posten. Zou tof zijn ja![]()

En wie heeft die knuppel in het hoenderhok gegooid?Want dé plaats om even uw mentale moeilijkheden te delen en van u af te zetten is hetzelfde topic waar momenteel een discussie over bukkake's en boterhammetje trek woedt![]()
En wie heeft die knuppel in het hoenderhok gegooid?
of zoals Verlinden schreef : "zoek een challenge" , laat dat nu stilletjes aan het probleem worden bij velen . Benieuwd met welke challenge zij zou afkomenKunnen we allemaal afspreken dat "bekijk het gewoon van de positieve kant" intussen op dezelfde stapel kan als "het is maar een griepje"?![]()
Verraden door de persoon die u hier in real life kent.DiffieHM, ik werd valselijk beschuldigd!
![]()
Je glimlach van vandaag
Dat mensen memes maken, OK. Maar WAAROM hebben die afbeeldingen altijd de slechtste resolutie / kwaliteit van beeld? Ja, zet daar eens wat filters op zodat ze toch enigszins doable is. Maak daar toch eens een echte gilf van :unsure:www.beyondgaming.be

Tikkertje met de politie?of zoals Verlinden schreef : "zoek een challenge" , laat dat nu stilletjes aan het probleem worden bij velen . Benieuwd met welke challenge zij zou afkomen

Kan niet. Schauvliege had al moeite om 2 volzinnen te zeggen zonder 7 keer over haar woorden te vallen, Verlinden kan dat wel.Tikkertje met de politie?
Alle gekheid op een stokje, ik zou bijna denken dat Verlinden, Schauvliege als mentor heeft binnen de partij. In dat geval staan er ons nog wat uitspraken te wachten.![]()
Ik ga me er niet mee moeien, zij moeten zelf beslissen of ze wel of niet willen gaan. Ik ga hen niet pushen in welke richting dan ook.Ik begrijp dat ook echt niet, zeker bij ouderen, dat ze het niet zien zitten om zich te laten vaccineren.
Bij jongere mensen kan ik nog wel ergens begrijpen dat je wat twijfelt, want het risico op ernstig ziekteverloop is sowieso lager, en je hebt nog een heel leven voor je (als er dan toch, extreem onwaarschijnlijk, bijwerkingen op korte of lange termijn zijn door het vaccin). Gelukkig is er in mijn familie precies weinig twijfel, grootouders hebben 1e dosis al gekregen.
Maar daar reageerde ik ook niet op, ik reageerde op iemand die er iets in zag wat niet zo wasLaten we psychologische hulp reserveren voor psychologen. We hebben al genoeg online experten. Ik zie de noodzaak niet om erbij te creëren

Zeg ik dan ergens dat je je er niet kut bij mag voelen? Heeft @Mathias55 dat ergens gedaan? Want daar reageerde ik op hé!maar ik kan ook die voorstellen maken ze , ga daar gaan wandelen, neem een paraplu mee , het punt is dat we al maanden(een jaar) niet veel mogen en kunnen , en dat iedereen zijn interesses elders liggen(en maar goed ook) .
En ja op den duur begint dat door te wegen , zeker als single , ik wil het liefst mijn oude leven terug , uitgaan, fitnessen , een reis boeken , nergens een afspraak voor moeten maken . Dat dat nu allemaal niet kan , daar mag je u gerust eens kut bij voelen .
* en ik heb dan nog het voordeel dat ik niet van thuis uit kan werken

Ik versta jou volledig. Dat was hier niet anders. Ik zorg voor mijn mama maar in de weekends gaat zij naar haar vriend. Zat ik steeds alleen tussen mijn 4 muren. Veel vrienden maar in coronatijden lijkt het meerendeel verdwenen in hun gezinsbubbel (vraag mij vaak af hoe dat gaat zijn eens de maatregelen wegvallen, gaan we niet enorm vervreemd zijn van elkaar?! Meer dan eens een online berichtje of om de 2 maand wandelingske zit er bij de meesten niet in). In het begin waren er nog e-apero’s en bijna dagelijks een online sportsessie maar iedereen heeft dat wat opgegeven, zelf online sporten wordt minder en minder georganiseerd. Ik ging dan inderdaad maar eens doelloos gaan shoppen met een afhaalkofie en zoetigheidje om toch maar dat weekendgevoel te hebben. Had elk mogelijk wandelbaantje met de hond verkend. Er zijn altijd klusjes in huis, maar na een jaar is het merendeel wel gedaan. Regendagen als deze waren het lastigst. Ik ben dan online aan de praat geraakt met mijn vriend, simpelweg ‘welke serie/film kijk jij?’, die zelf uittesten, vaststellen dat je wel dezelfde smaak hebt en gewoon eens samen kijken ipv alleen tussen uw 4 muren. Ik ben echt blij dat ik hem leren kennen heb, dat geeft wekelijks iets om naar uit te kijken/af te tellen.Ik ben het op dit moment allemaal kotsbeu.
- Als single zit je hier gewoon veel vaker alleen dan dat je nog iemand ziet. Iedereen heeft immers een gezin om zich mee bezig te houden.
- Ik ga uit miserie dan al maar wat meer naar kantoor zodat'k toch nog eens 2 mensen op een dag zie.
- Heel't weekend kutweer, zal dan maar wat werken uit miserie. 't Is niet dat er iets leuks te doen valt.
- Winkelen op afspraak. Heel mijn leven wordt op uur en tijd geregeld.
- Volgende week nog verlof op te nemen van vorig jaar. Het interesseert me zelfs geen hol.
Ik heb het echt compleet, maar dan ook compleet gehad. Heb altijd positief in't leven gestaan, maar op dit moment heb'k precies geen enkel perspectief.
.Omdat een knuffelcontact in de praktijk niet bestaat. Ik had dat simpelweg niet. Ik was de enige single in mijn vrienden/familiekring. Voor meesten was hun knuffelcontact 1 van hun ouders of broer/zus. Maar als jonge persoon zonder partner wil je soms ook gewoon eens samen zijn met mensen van uw leeftijd ipv iemand van uw ouders..Maar daar reageerde ik ook niet op, ik reageerde op iemand die er iets in zag wat niet zo was
Nergens zei hij dat die persoon x moest doen om zich beter te voelen; hij stelde vragen en deed suggesties dat die persoon misschien kon helpen om gewoon een andere kijk te krijgen op de situatie.
Zeg ik dan ergens dat je je er niet kut bij mag voelen? Heeft @Mathias55 dat ergens gedaan? Want daar reageerde ik op hé!
Je legde mensen woorden in de mond, wat niet zo was. Hij stelde gewoon vragen, en had die persoon daar gewoon nee op geantwoord of dat het niet mogelijk was, was de kous af. In plaats van het op te blazen en er een groter spel van te maken dan het werkelijk was.
Ja, veel mensen hebben het moeilijk. Maar als je het karikaturaal voorstelt zoals die persoon ("Iedereen heeft immers een gezin om zich mee bezig te houden."), dan is het toch niet onlogisch dat iemand daar terecht op antwoord dat er heel veel mensen ook alleenstaand zijn en in een gelijkaardige situatie zitten. En als je dan ook zegt dat hij "Ik ga uit miserie dan al maar wat meer naar kantoor zodat'k toch nog eens 2 mensen op een dag zie.", dan is het toch ook niet onlogisch om te vragen of je niet beter met je knuffelcontact afspreekt (zeker omdat binnen de huidige maatregelen je eigenlijk niet eens naar kantoor mag gaan gewoon om mensen te zien).
Want uiteindelijk wordt er hier nu weer geklaagd over exact datgene waarmee dit begonnen is (en geen commentaar op gekomen is), namelijk wat @apzoeir deed: de eigen situatie opgeblazen voorstellen en verder met oogkleppen naar de situatie kijken en projecteren.
Want zoals ik al zei, veel mensen hebben het moeilijk. Maar als je hier zo'n dingen komt posten, gaan er reacties op komen. En niemand die zei wat hij moest doen, enkel iemand die vragen stelden zodat hij misschien eens met een ander daglicht op de situatie kon kijken. Wat je onmogelijk als slecht kan aanzien, maar wat dan wel bestempeld werd als "zeggen hoe iemand anders zich moet gedragen"![]()