Je glimlach van vandaag

Mijn vrouw dat naar de kast gaat om chocolade uit te halen terwijl ze niet door had dat de vuilste jobs hier op stond.

Ze komt in de zetel zitten met haar chocolade in haar mond en ziet juist dat bad vol stront met de woorden een draaikolk van stront.

Conclusie: er zijn momenten dat vrouwen geen chocolade lusten.

Mijn vrouw dat naar de kast gaat om chocolade uit te halen terwijl ze niet door had dat de vuilste jobs hier op stond.

Ze komt in de zetel zitten met haar chocolade in haar mond en ziet juist dat bad vol stront met de woorden een draaikolk van stront.

Conclusie: er zijn momenten dat vrouwen geen chocolade lusten.
berg uw bukkake fantasieën dus maar op :unsure:

Ik zal het anders verwoorden:

Als je bij het onderwerp “stront” de link legt met bukkake, dan hebt ge de verkeerde bukkake filmkes gezien denk ik :unsure:

Onbegrijpelijk dat Telenet dit soort discussies niet langer wou faciliteren :unsure:

Zijn er nog die bukkake moesten googelen?

Eerste resultaat was iets van noedels maar iets verder waren het totaal andere noedels. 🤔

Maar de link met kaka ontgaat me ook wel. :unsure:

Er staat wel kak in.. mss vandaar de verwarring. Het heeft niks met bukken en kakken te maken zoals op een franse wc.

Misschien moet hij naar het today I learned topic?

Ik zal het anders verwoorden:

Als je bij het onderwerp “stront” de link legt met bukkake, dan hebt ge de verkeerde bukkake filmkes gezien denk ik :unsure:

Onbegrijpelijk dat Telenet dit soort discussies niet langer wou faciliteren :unsure:
Faeceliteren bedoel je?

Zijn er nog die bukkake moesten googelen?

Eerste resultaat was iets van noedels maar iets verder waren het totaal andere noedels. 🤔

Maar de link met kaka ontgaat me ook wel. :unsure:
Same!
No idea... Dus ik ga er maar van uit dat het iets niche-achtigs is waar ik geen weet van heb....
Wijnproeverij of zo 🤷

Terug
Bovenaan