Ja, zet daar eens wat filters op zodat ze toch enigszins doable is. Maak daar toch eens een echte gilf vanDat mensen memes maken, OK.
Maar WAAROM hebben die afbeeldingen altijd de slechtste resolutie / kwaliteit van beeld?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, zet daar eens wat filters op zodat ze toch enigszins doable is. Maak daar toch eens een echte gilf vanDat mensen memes maken, OK.
Maar WAAROM hebben die afbeeldingen altijd de slechtste resolutie / kwaliteit van beeld?

Das de charme ervan!!We zullen de expert erbij halen: @kay-gell
berg uw bukkake fantasieën dus maar opMijn vrouw dat naar de kast gaat om chocolade uit te halen terwijl ze niet door had dat de vuilste jobs hier op stond.
Ze komt in de zetel zitten met haar chocolade in haar mond en ziet juist dat bad vol stront met de woorden een draaikolk van stront.
Conclusie: er zijn momenten dat vrouwen geen chocolade lusten.

Als gij die link legt met stront dan denk ik toch dat ge naar de verkeerde filmkes hebt gekekenberg uw bukkake fantasieën dus maar op![]()

chocolade in haar mond
stront
draaikolk van stront.
Als gij die link legt met stront dan denk ik toch dat ge naar de verkeerde filmkes hebt gekeken![]()

Faeceliteren bedoel je?Ik zal het anders verwoorden:
Als je bij het onderwerp “stront” de link legt met bukkake, dan hebt ge de verkeerde bukkake filmkes gezien denk ik
Onbegrijpelijk dat Telenet dit soort discussies niet langer wou faciliteren![]()
Same!Zijn er nog die bukkake moesten googelen?
Eerste resultaat was iets van noedels maar iets verder waren het totaal andere noedels.
Maar de link met kaka ontgaat me ook wel.![]()

Laat ons zeggen dat het een ander sapje is om te proeven.Same!
No idea... Dus ik ga er maar van uit dat het iets niche-achtigs is waar ik geen weet van heb....
Wijnproeverij of zo![]()
You DO know... Or you don't?Laat ons zeggen dat het een ander sapje is om te proeven.
In zulke situaties is Google een goeie vriend die je niet uitlacht omdat je zulke dingen niet weet.You DO know... Or you don't?
Als je daar dan eieren en bloem bijdoet, heb je dan een buccake?Laat ons zeggen dat het een ander sapje is om te proeven.
Ik denk dat je dan wel een serieus verkeerd beeld van vrouwen hebt.wss heb je het wel al gedaan, zonder dat je besefte dat het dat was
En/of tot waar het sociaal aanvaard is om een mop te rekken. Maar zo zitten er hier wel meerIk denk dat je dan wel een serieus verkeerd beeld van vrouwen hebt.
.Ik ken toch bitter weinig vrouwen die zich laten onderspetteren door een groep mannen nog experimenteren noemen.niet iedereen experimenteert sexually i guess.