D
Deleted member 1888
Guest
Ben jij echt zo wereldvreemd? Iemand heeft overduidelijk geen kinderen. Ik kan niet eens een simpel telefoongesprek hebben zonder luidkeels "papa MET WIE BEN JIJ AAN HET BELLEN. IK WIL OOK MET OMA PRATEN".. Telewerken met peuters/kleuters = aartsmoeilijk. Gaat de werkgever een productiviteit van 3uurtjes aanvaarden van een 8urige werkdag? Ik denk toch van niet.Er zijn zoveel mensen het kotsbeu, als je kinderen op de wereld zet ben je er verantwoordelijk voor en moet je de lasten erbij nemen als het nodig is. Dat gebleit van 'ik kan niet telewerken als mijne kleine hier rondloop' is heel jammer, maar gewoon uw verantwoordelijkheid als ouders.
Ouders zien school veel te makkelijk als de creche. En als de school dan plots eens dichtgaat ziet men de kinderen plots als een moeilijkheid. #unpopularopinion.
_Volgens mij_ was het omdat het virus zich makkelijk zou binden aan bepaalde cellen die in ons vet zitten. Dat daarom mensen met overgewicht zwaardere symtpomen krijgen. Maar ik weet er dus ook het fijne niet meer van, en eigenlijk ben je daar dan weinig mee