SomeDude
Banned
Eerst was het maar een griepje en moesten we ons geen zorgen makenMondmaskers hebben geen nut. We zouden nooit meer in lockdown gaan. Wat een klucht.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst was het maar een griepje en moesten we ons geen zorgen makenMondmaskers hebben geen nut. We zouden nooit meer in lockdown gaan. Wat een klucht.
Wij hebben als burgers geen zicht op diepgaande cijfers dus bewijs zal er wel nooit zijn denk ik dan. Los van dat:Wat is daar eigenlijk het bewijs voor ?
hoe komt het dat de meeste kappers daar blijkbaar anders over dachten? Of is dat de media die het zo opvoerde? want ik heb de indruk dat u er `relaxter` mee omgaat dan de rest. (geen verwijt, is persoonlijke perceptie)Als kapper zijnde vreesde ik ook dat we te vroeg zijn open gegaan, maar de maatschappelijke druk was echt enorm. Politiek heeft toegegeven en zie nu. Ik was liever een maand langer toe gebleven met zekerheid van nooit meer te sluiten, maarja...
Vraag ik mij ook af.. Kappers zijn al iets langer dan maand open. Het is 2 weken na de krokusvakantie dat we ineens een opstoot krijgen. Mensen, kinderen die besmet zijn geraakt dan, hebben verder besmet op werkvloer, scholen en nu zitten we hier.Wat is daar eigenlijk het bewijs voor ?
Ofwel vandaag en morgen nog een stormloop op bbq's en andere tuinspullen...bol en amazon en coolblue zullen in hun handen wrijven nu
Jamaar, we moeten er nu alles aan doen om kerstmis te redden."Zomer zonder zorgen binnen handbereik" Alexander toch, waarom zeg je dat nu.

Een deel van mn sector wilde ook liever langer sluiten, maar das een stille minderheid want anders kan je bestempeld worden als iemand die "niet graag zijn werk doet"hoe komt het dat de meeste kappers daar blijkbaar anders over dachten? Of is dat de media die het zo opvoerde? want ik heb de indruk dat u er `relaxter` mee omgaat dan de rest.

Jamaar, we moeten er nu alles aan doen om kerstmis te redden.
![]()
Daarmee ben ik eigenlijk nog wel vrij 'tevreden' (al is dat een heel vreemde term om hier te gebruiken) van het gevoerde beleid tot nu toe. Het is absoluut zwaar en ik zit ook op mijn tandvlees, maar in feite is dit de "enige jojo-beweging" qua beleid in een heel aantal maanden tijd. Over het algemeen is het een heel stabiele periode geweest. In tegenstelling tot een groot deel vorig jaar.Tja, ik heb dat toen ook meermaals gezegd in de thread. Te vroeg heropenen is gewoon een slecht idee. Nu durf ik wel niet zeggen dat die kappers echt het verschil hebben gemaakt, voor hetzelfde geld zaten we zonder versoepelingen in een gelijkaardige situatie, maar die hele jojo-mentaliteit van de publieke opinie op basis van het sentiment van de dag steekt mij echt danig hard tegen.
En vreemd genoeg is het dan de schuld van de politiek als die exact datgene beslissen waar de bevolking om zit te roepen. En als ze het niet doen omdat de cijfers het niet toelaten, zijn ze wereldvreemd en empathieloos. Het is allemaal zo zwart-wit niet natuurlijk maar het is toch echt opmerkelijk.
Dat is wat vreemd he. Er is bij wijze van spreken de meest risicovolle 10% van de risico-groep gevaccineerd. Dat wilt niet zeggen dat er geen risico meer is. Wat met de rest van de risico-groep? Wat met het exponentiële karakter?man man, wat voor zever is het nu weer.
Meest risicovolle bevolking is nu toch al gevaccineerd? Zo lang de sterfgevallen/ziekenhuisbezetting onder een bepaald niveau is zie ik het nut niet in om nog maar eens te verstrengen oetz
Is toch niet meer dan normaal als je voor de 3de keer in een jaar tijd uw zaak verplicht moet sluiten?Aaaah en de vraag naar extra steunmaatregelen heeft ook niet lang op zich laten wachten. Het is toch allemaal echt serieus naar de kloten he eigenlijk.
Is toch niet meer dan normaal als je voor de 3de keer in een jaar tijd uw zaak verplicht moet sluiten?
Nope, er zijn nog veel 80-plussers die hun spuit nog niet hebben gehad. Om over 65-plussers en/of risicopatienten nog maar te zwijgen. Buurvrouw van 89 heeft eergisteren haar eerste spuit gehad. Moeder (herstellende van kanker) en schoonmoeder (Alzheimer, heel veel residentiële hulp dat daar over de vloer komt) hebben zelfs hun uitnodiging nog niet gehad.Meest risicovolle bevolking is nu toch al gevaccineerd?
Als die niet gedaald zijn dan wilt dat zeggen dat we ons daar niet aan hebben gehoudenAls binnen 4 weken de cijfers niet voldoende gedaald zijn, wat kunnen dan de mogelijke verstrengingen zijn?

Als binnen 4 weken de cijfers niet voldoende gedaald zijn, wat kunnen dan de mogelijke verstrengingen zijn?
Maar die is net exponentieel naar een "bepaald niveau" aan het stijgen. Hoe vroeger je dan ingrijpt hoe minder lang de maatregelen hoeven.man man, wat voor zever is het nu weer.
Meest risicovolle bevolking is nu toch al gevaccineerd? Zo lang de sterfgevallen/ziekenhuisbezetting onder een bepaald niveau is zie ik het nut niet in om nog maar eens te verstrengen oetz