Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Scholen, op de kleuters na, ook dicht zie ik?
Dat is zowat het meest positieve van de afgelopen dagen dan, imo. Ale op dat van de kleuters na dan.Scholen, op de kleuters na, ook dicht zie ik?
Tuurlijk gaat dat. Het zal ni simpel zijn ma regel is niet thuis werken tenzij het niet simpel is.Ja ik ga akkoord met uw post, zelfs dat interviews in studio van het nieuws overbodig zijn en dat die op afstand kan gedaan worden (video call of buiten). Maar denk gewoon dat een overleg over zo iets echt niet gaat via video calls imo.
Nog niet denk ik. Stond op de VRT app.Oeie, is dat al officieel?
Dat zou de beste beslissing zijn inderdaadDat is zowat het meest positieve van de afgelopen dagen dan, imo.
Liever van gedacht veranderen dan tegen ieders beter weten in niet op uw belofte willen terug komen. *kuch* Weyts *kuch*
Nu verwachten we wel een lijstje van 1e ministers hé.iemand als 1e minister en consorten moeten beter weten.
Er zijn er al voor minder moeten aftreden.
Duitse Bondskanselier Merkel schrapt strenge paaslockdown na storm van kritiek
In Duitsland wordt één van de coronamaatregelen die gisteren pas afgesproken waren alweer teruggedraaid. Er zou een strenge lockdown komen van de donderdag voor Pasen tot en met paasmaandag. Kanselier Angela Merkel had dat samen met de deelstaten beslist na een moeizaam overleg.
Maar er kwam zo veel kritiek dat Merkel vanmorgen al iedereen opnieuw bijeen heeft geroepen, en de paaslockdown komt er dus niet. De andere maatregelen blijven wel tot half april behouden. Dat betekent dat de meeste horeca dichtblijft, net als een groot deel van de winkels. De regels verschillen licht per deelstaat.
Naar het schijn is er geen voorraad meer genoeg dus dat zou direct uitverkocht zijnSnel wc papier kopen!![]()

Blij dat ik gisteren nog een pak heb meegepakt!Snel wc papier kopen!![]()