TooChé
Well-known member
Ik zie niet in waarom dit niet zou lukken.
Hoh, Ik weet niet .. Misschien omdat in het verleden wel al eens is voorgevallen dat een producent zijn beloftes niet nakomt?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie niet in waarom dit niet zou lukken.
Is toch niet zo'n grote stap? Van Pfizer hebben we nu op drie maanden tijd een dergelijke grootte-orde ontvangen qua vaccins.Dat wil dan zeggen dat er in mei en juni 1.324.000 vaccins geleverd zullen worden door J&J? Afgaande op wat we in die drie maand tijd in 2021 van zowel Pfizer, Moderna als AstraZeneca hebben mogen ontvangen lijkt me dat toch zeer ambitieus voor J&J, laat ons hopen dat ik mij vergis.
Dit is niet waar. Ik heb gezegd: Als het niet waar is, mogen we het dan bestempelen als je zoveelste fake news.
En ik heb ook gezegd dat je het zo hebt opgesteld, dat je altijd gelijk had. Want "het zal allemaal wel meevallen, verstrengen maar niet extreem" is het equivalent van: Het gaat regenen tenzij de zon schijnt.
Zijn die ook al niet effe klaar met hun vaccin? en dus al lang aan het produceren?Is toch niet zo'n grote stap? Van Pfizer hebben we nu op drie maanden tijd een dergelijke grootte-orde ontvangen qua vaccins.
Als grootste farmabedrijf ter wereld, lijkt het me onwaarschijnlijk dat J&J hier grote problemen mee zou hebben. Nu, er blijven altijd onbekende factoren, daar niet van. Maar we zien van Pfizer, ook één van de grootste spelers, ook dat deze een heel betrouwbare partner is. Het zijn vooral de kleinere spelers die meer moeite lijken te hebben qua schaalbaarheid.
Een groot voordeel is dat het J&J vaccin in de koelkast kan bewaard worden, dus op dat gebied kan een levering misschien sneller gaan. Maar is het mij toegestaan dit zéér ambitieus te vinden?Is toch niet zo'n grote stap? Van Pfizer hebben we nu op drie maanden tijd een dergelijke grootte-orde ontvangen qua vaccins.
Als grootste farmabedrijf ter wereld, lijkt het me onwaarschijnlijk dat J&J hier grote problemen mee zou hebben. Nu, er blijven altijd onbekende factoren, daar niet van. Maar we zien van Pfizer, ook één van de grootste spelers, ook dat deze een heel betrouwbare partner is. Het zijn vooral de kleinere spelers die meer moeite lijken te hebben qua schaalbaarheid.
Heeft ie er een jaar bijgezegd?Heb ik hem nu goed begrepen ?
Eind maart zouden alle 65+ en mensen met medische aandoeningen hun eerste prik gehad moeten hebben. Dit zijn +-4miljoen mensen
Op dit moment heeft er 1miljoen een eerste prik gehad
Eind maart is volgende week hoe gaan ze dat doen ?

Op afspraak zeker? Mijn motor moet binnenkort binnen voor checkup, ik neem aan dat dit wel nog zal kunnen.Blijven de garages open?
Om nog maar te zwijgen over het feit dat na het paasverlof onder druk van de EU de grenzen waarschijnlijk heropenen, we een instroom van nieuwe varianten krijgen en al het leed en extra inspanningen voor niets bleekVoor contactberoepen moet dit roch extra zuur zijn: investeren in bescherming, eindelijk terug open mogen en nagenoeg geen effect zien op de besmettingen en dan toch terug moeten sluiten omdat men eigenlijk niet goed weet waar het nu eigenlijk van komt en/of geen gerichte maatregelen wil nemen.
.Ik hou mij goed aan de regels, maar als er een verjaardag is van een vriendin zoals afgelopen weekend dan zeg ik geen nee. In 2 maanden heb ik 2 keer de regels écht overtreden.Het zou De Croo sieren moest hij ook meedelen wat de overheid beter gaat doen ipv enkel maar op repressie te werken.
Wanneer verbetering track and trace? Hoe staat het met verplichte quarantaine en de opvolging daarvan? Komen er wijzigingen in de vaccinatiestrategie zoals 1 spuit en dan zien?
Nope, het is weer enkel in handen van de burger, de overheid staat erbij en kijkt ernaar.
Ik hou me alvast niet meer aan de regels zoals enkele maanden geleden gezegd, de overheid is niet te vertrouwen en doet onvoldoende inspanning om een 4de lockdown te vermijden dus dan neem ik liever nu mijn eigen versoepelingen.
Nee juist. Mijn foutHeeft ie er een jaar bijgezegd?![]()

Natuurlijk is je dit toegestaan. Is het mij toegestaan inhoudelijk te reageren met feiten op je bedenkingen?Een groot voordeel is dat het J&J vaccin in de koelkast kan bewaard worden, dus op dat gebied kan een levering misschien sneller gaan. Maar is het mij toegestaan dit zéér ambitieus te vinden?
Op afspraak zeker? Mijn motor moet binnenkort binnen voor checkup, ik neem aan dat dit wel nog zal kunnen.
Denk het wel, was gedurende de eerste lockdown nog open, voor herstelling/onderhoud welliswaarBlijven de garages open?