Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Viseren is u richten op een specifieke persoon of groep. Uw zin is hetzelfde als zeggen "die flitspaal viseert hardrijders"...Onzin. Dat is viseren, dat wordt exponentieel uitvergroot. Of een bende Standard supporters die rond de bus van Anderlecht staat te springen. We gaan eens de mening van Van Ranst vragen e.
Lol even droppen dat opa bij de SS was aan het oostfront dan nog wel O_O
Nu terug naar de orde van de dag: corona. Graag weer on topic.Ik verdedig dat niet, maar het is wat het is hé. De eerste jaren na de oorlog hebben die ook serieus afgezien hé ter info werk vinden quasi onmogelijk etc. Maar desondanks zo'n verleden was dat een zeer positief ingestelde mens zonder haat of heimwee naar het verleden.
Dat is helemaal niet selectief quoten, het is niet omdat je eerst even iets positiefs zegt, dat je daarna een complete rotuitspraak mag doen die daar vrijwel los van staat.
De doorlooptijd van vaccinaties zou ook perfect korter mogen/kunnen/moeten in een tijd waarin je niet de economie volledig stillegt, mensen hun inkomen/werk verliezen en nog meer in hun isolement geduwd worden. Die rotuitspraak van (en ik parafraseer): "Zet mensen maar werkloos, verplicht thuis, dan wordt een tripje naar het vaccinatiecentrum nog een leuk momentje van ontspanning." die verandert niet van betekenis door de zin ervoor.
Vandaar dat alle dokters in villa's wonenAlle essentiële beroepen zijn onderbetaald. Zelfs zonder corona was dat nodig.
Standaard: In een vergelijking van de oversterfte in 81 landen staat België niet bovenaan, maar op de 28ste plaats.Volgens de oversterfte ranking van tijd.be staan we gelijk met Italië. Voor Frankrijk, Zweden, Nederland, Duitsland etc. Overal in de top 3-5 is ook geen prijs waard...
Vandaar dat alle dokters in villa's wonen
En alle kassiers ook.Vandaar dat alle dokters in villa's wonen
Ik vind onthaalmoeders en medewerkers uit kinderdagverblijven ook best essentieel. Als zo een crèche moet sluiten zijn dit direct een hoop mensen extra op TW en productiviteitsverlies.En alle kassiers ook.
Ik vind trouwens dat die kassiers 100% gelijk hebben dat ze voorrang zouden moeten krijgen bij vaccinatie. Véél harder dan de leerkrachten (leerkrachten vaccineren haalt niks uit voor de verspreiding).
Daar ligt het verschil in "essentieel" he. Mensen op TW = niet essentieel. Mensen die geen eten kunnen kopen = essentieel.Ik vind onthaalmoeders en medewerkers uit kinderdagverblijven ook best essentieel. Als zo een crèche moet sluiten zijn dit direct een hoop mensen extra op TW en productiviteitsverlies.
Die kassiers zal dan toch niet van aan de kassa te werken zijn en al helemaal niet met geld van de staatEn alle kassiers ook.
Ik vind trouwens dat die kassiers 100% gelijk hebben dat ze voorrang zouden moeten krijgen bij vaccinatie. Véél harder dan de leerkrachten (leerkrachten vaccineren haalt niks uit voor de verspreiding).

Mja maar dan mag je ook mensen die in peuter en kleuteronderwijs werken meenemen.Ik vind onthaalmoeders en medewerkers uit kinderdagverblijven ook best essentieel. Als zo een crèche moet sluiten zijn dit direct een hoop mensen extra op TW en productiviteitsverlies.
Daar ligt het verschil in "essentieel" he. Mensen op TW = niet essentieel. Mensen die geen eten kunnen kopen = essentieel.
Vandaar dat crèches en kinderdagverblijven altijd zijn open gebleven voor kinderen van mensen met een essentieel beroep...En wat als de kinderen van de kassierster naar een crèche gaan die gesloten wordt? Dan moet die kassierster toch ook TW opnemen.
Cijfers waar men vandaag mee aan de slag moet gaan:
![]()
- Aantal cases en positieven stijgt
- Positiviteitsratio stijgt (verhouding tussen cases en testen)
Vandaar dat crèches en kinderdagverblijven altijd zijn open gebleven voor kinderen van mensen met een essentieel beroep...
oei nee klopt, "alle essentiële beroepen" was te algemeen.Vandaar dat alle dokters in villa's wonen
JPV hier werkt altijd graag met cases dus, hier ook cases toegevoegd, 1 case (= persoon) kan namelijk 2 positieve testen hebben. Cases zijn dus per definitie lager dan positieve testen. Maar het verschil is klein zoals je ziet. De trend/evolutie is dan ook dezelfde.Waar zit het verschil tussen cases en positieven?