Lobmans
Well-known member
er is een verschil tussen zich 100 procent aan de regels houden en zich zo goed mogelijk aan de regels houden he.
Daarnaast is het imo zelfs mogelijk dat iemand die de regels niet 100% opvolgt, soms toch nog veiliger bezig is dan iemand die volgens de letter van de wet zich wel volledig aan de regels houdt, maar daarbij wel het onderste uit de kan haalt.
Wijzelf hebben bijna enkel contact met de schoonouders. En dat is dan zeker niet wekelijks. Ik denk sinds januari ik ze nu vier keer gezien heb waarvan twee keer de afgelopen twee weken, en dat was dan eigenlijk om hier bepaalde klussen in de tuin te doen. Daarnaast ook één keer mijn eigen ouders gezien vorige maand, maar dat was op dat moment ook al meer dan een half jaar geleden.
In theorie zijn we dus in overtreding, maar voor de rest spreken we met niémand af, op geen enkel manier.
Ge zult daarentegen ook mensen hebben die sowieso al hun knuffelcontact hebben waar ze vaak mee afspreken en daarmee hele avonden binnen in de zetel zitten om te gamen, tv te zien, enz, én daarnaast ook vaak met andere gezinnen/koppels/vrienden afspreken om samen te zitten/rond te hangen in openlucht. Alhoewel die laatste zich dan in theorie volledig aan de regels houden, hebben die wel veel meer wisselende contacten (weliswaar in openlucht) dan ik en mijn vriendin die slechts af en toe (om de paar weken) op bezoek gaan bij haar ouders maar voor de rest ons sociaal leven on hold hebben staan.

.