Noscoped420
Well-known member
Of van dat volk wat nergens gaat in zijn/haar leven en geen verschil ziet tussen wel of niet een avondklok.Onlangs toch nog eens gaan kijken op de fb van vrtnws. Stond een post over de avondklok, en de 1e comment was van een of andere kerel die het een topidee vond die avondklok, wegens rustig op straat, minder misdaad enz. Dat mocht van hem voor altijd blijven die avondklok. Echt, hoe geïnstitutionaliseerd kunt ge zijn![]()
Het type dat je nooit op een weekdag of zelfs op zaterdag in een restaurant zult zien of eetgelegenheid, het type dat nooit een avond zal plakken bij vrienden of op cafe.
Ik ken er die zo in de 30 zijn en al bijna 10 jaar zo leven, maar voor mij is dat veel te triestig dat kan ik nog genoeg als ik 60+ ben.
Goeie oude Weyts, verkakt eerst de rijopleiding en dan jaren later deze vertoning weer.Ben Weyts... Zet die ploat af joenge.
'' ik denk dat iedereen wilt dat de scholen open blijven en onze jeugd alle kansen krijgt '' nee meneer Weyts we willen een terrasje doen, iets gaan eten, naar de film, naar een concert, bij vrienden/familie blijven na 24u als we dat wensen, zien wie we willen zien.
Wensen dat scholen kunnen open blijven staat bij mij ergens op plaats 9.999

. Wij gaan elke maand eens goed gaan tafelen en erna iets drinken en ja in de week zit er echt wel een ander publiek dan op de geforceerde vrijdagen zaterdagavonden. Vaak ook BV's en politici die in alle rust willen genieten zonder aangeklampt te worden.