Hou het beledigend taalgebruik achterwege.
Ja ziet ge, met zo'n antwoorden geef je dan eigenlijk een beetje toe dat je het daarvan moet hebben. En als ik dan toch een verslaving heb is het wel aan van die rode poepengaatjes, alcohol is me niet gelegen.Tegen wat vecht gij? Alcoholisme?
Maar om op uw prachtig vraagstuk te antwoorden: ik vecht zogezegd samen met alle collega's tegen een virus waarvoor we compleet overroepen maatregelen in leven houden door misinformatie en schrik voor de reactie van Jan met de pet zoals u. Niet dat dat er iets toe doet, maar ik krijg het wel op m'n heupen van zo'n kortzichtige schapen. Ik hoor oerwoudgeluiden jonge. Jungle, jungle!
Allee, er zijn nog wel meer redenen waarom dit alles nog draaiende is, maar daarover discussiëren met personen die alleen van die populistische toogpraat spuien is onbegonnen werk. Hier praten we beter over wie de schuldige is, welke maatregelen beter, nog beter, en best zijn en hoe we liefst van al levenslang in ons kot zitten. Da's nog is goed tegen die bruin apen die komen inbreken, de sossen die led straatverlichting willen en de communisten van de PVDA!
Ik zou bijna geloven dat ik alcoholisme heb ja.

Is dat dan weer iets in het genre dat corona iets verzonnen is? Of wat bedoel je hiermee? Sorry, maar ik kan dit echt niet serieus nemen.
.