iamhollywood
Well-known member
Maar hoe ga jij winkels openhouden als de helft van uw personeel met kinderen thuis zit waarvoor ze moeten thuisblijven?
Tjah laten we dan maar met zijn allen weer 4 weken in ons kot zitten. Alleja we zitten met een Britse variant die overduidelijk zich spreidt via de combinatie school/werk.Lager onderwijs en zelfstandig afstandsonderwijs lijkt me moeilijk. Niet vergeten dan er ouders zijn die beide uit werken gaan. Een 10jarige laat je geen hele dag alleen thuis.
Mijn jongste zoon, 4e middelbaar bso, die mist gewoon 50% van zijn lessen door het afstandsonderwijs. Praktijkvakken kan je onmogelijk geven via afstandonderwijs. In zijn geval is dat 22 van de 34 uur.
De winkelstraten zijn leeg, daar wordt de opvolging van de maatregelen dagelijks opgevolgd door politie/stadssecurity, welke peulschil gaat een sluiting vandaag opbrengen?! Wat gaat een vervroegde avondklok opbrengen?! Of ik nu 1 of 4 uur bij mijn knuffelcontact verblijf, wat maakt het uit. In de praktijk zie ik vrienden zelf gewoon bij elkaar blijven overnachten.
Als we in mei echt willen versoepelen, dan zijn peulschillen in de daling van de besmettingen niet voldoende, wel het aanpakken van de motoren.