cege
Well-known member
Waarom zou je deze zomer niet kunnen reizen? Dat is toch ook het eerste dat ik hier van opvang.
Men is toch nog steeds aan het kijken of een quarantaine periode al dan niet nodig is. Voor mensen die niet kunnen thuiswerken zou dit dus 5-7 extra verlofdagen kosten om 10 dagen op verlof te gaan.
Er is toch duidelijk gezegd dat je ook een negatieve test mag gebruiken in dat paspoort. Dag ervoor even laten testen en hup, erna de vlieger op
a) Ik geloof nooit dat er tegen de zomer in Belgie voldoende gevaccineerd zal zijn.
b) Ik ben zeer twijfelachtig of dat passpoort tegen de zomer zal klaar zijn, maar let's see
c) Ik geloof nooit dat non-EU carriers mensen gaan vervoeren als ze geen vaccinatie hebben. Het is niet omdat wij in Europa ridicuul doen mbt privacy, dat Amerikaanse of Aziatische carriers daarmee gaan meespelen. Negatieve test, no idea of dat voldoende zal zijn om te travelen en/of destination binnen te mogen
d) Ik geloof nooit dat de testing capaciteit in de zomer voldoende zal zijn om iedereen die wil reizen on demand te testen
De politiek zal zich waarschijnlijk wentelen in 'we hebben niet genoeg vaccins' en andere blablaba. 'we vragen nog even om vol te houden en blijf thuis'.
Alle concerten, festivals etc worden geschoven of gecancelled. Precies of (vlieg)travel zal wel binnen paar maanden doorgaan
. Wie dat gelooft is wat naief.