{BK}Black Devil
Well-known member
wanneer kopen ze Spoetnik en Sinovac aan , nog niet veel negatiefs daarover gehoord 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In België zal men de vaccinaties ook opschorten.
Politiek zal men de verantwoordelijkheid niet durven nemen (en terecht).
Ook al zal dit consequenties hebben voor de tijdslijn die men in gedachten had.
Kwestie van enkele uren eer de beslissing valt denk ik![]()
Ze moeten het wel serieus nemen, maar eerlijk. Tien dagen na toediening. Ik ben geen kenner, maar das toch al wel heel veel dagen erna.![]()
Nog een verpleegster overlijdt na toediening van vaccin AstraZeneca
In Noorwegen is een tweede verpleegster overleden nadat ze het vaccin van AstraZeneca toegediend kreeg.www.redactie24.be
Om het vette stuk te kaderen: Er bestaat altijd een kans dat iemand een alergische reactie heeft op 1 van de onderdelen van een vaccin of medicatie. Of dat het lichaam reageert erop op een uitzonderlijke manier. Kan zelfs bij een pijnstiller zoals paracetamol (hoofdbestanddeel Dafalgan); en dan heb ik het niet over een overdosis.Uiteindelijk was het toch ook wel te voorspellen dat wanneer iemand zou overlijden na vaccinatie, dit alom paniek zou veroorzaken terwijl sterven NA het krijgen van een vaccin nog iets anders is dan sterven DOOR het vaccin.
En voor mensen die de vergelijking zouden willen maken met de DOOR/MET-discussie bij covid-overlijdens: van covid is er wel degelijk wetenschappelijke consensus dat het voor zware lichamelijke klachten kan zorgen tot de dood toe. Bij de vaccins is er (correct me if I'm wrong) nog geen énkel wetenschappelijk verband aangetoond tussen het vaccin en zware lichamelijke klachten, of de dood.
Dus neen, de heisa nu verbaast me niets en had ik wel zien aankomen.
Maar die 1/100.000 zou ik dan wel niet het astrazenica vaccin geven. Die zou ik toch een ander geven hoor.Laten we ook gewoon de pil maar volledig afschaffen. Daar sterft 1 op de 100.000 aan een trombose, nog velen malen gevaarlijker dan dit vaccin!
Kan je stoppen met het delen van artikels van deze erbarmelijke clickbait-nieuwssite, waar enige bronvermelding en kadering steeds volledig afwezig is?![]()
Nog een verpleegster overlijdt na toediening van vaccin AstraZeneca
In Noorwegen is een tweede verpleegster overleden nadat ze het vaccin van AstraZeneca toegediend kreeg.www.redactie24.be
Of ik meer geloof en waarde hecht aan de mening en expertise van Wetenschappers en medische experten met materie als dit, dan aan die van politici? Zeker weten wel.Als iedereen rondom u 'irrationeel' is dan moet ge u misschien eens gaan afvragen hoe rationeel je zelf wel bent.
Misschien geloof je al weken of maanden in het waanidee dat alles wat de wetenschap doet 100% veilig is.
Quote niet voor mij maar iedere dag vertraging zijn 30/40 extra doden in Belgie. Ik betwijfel echt of het dan wel rationeel is om (tijdelijk) te stoppen met AZ. Is gewoon logisch redeneren, hebben ze iedereen toch op zijn minst proberen aan te leren op school vroeger.Als iedereen rondom u 'irrationeel' is dan moet ge u misschien eens gaan afvragen hoe rationeel je zelf wel bent.
Misschien geloof je al weken of maanden in het waanidee dat alles wat de wetenschap doet 100% veilig is.
Er is geen nieuwe informatie hé. Dat zo'n zaken konden gebeuren wisten we al, door diezelfde wetenschap. Nu ze effectief gebeuren echter krabbelen er heel wat overheden terug want de massa wordt niet echt gedreven door rationaliteit.Als iedereen rondom u 'irrationeel' is dan moet ge u misschien eens gaan afvragen hoe rationeel je zelf wel bent.
Zelfs wetenschap zal nooit zeggen dat het 100% veilig.Als iedereen rondom u 'irrationeel' is dan moet ge u misschien eens gaan afvragen hoe rationeel je zelf wel bent.