Internationaal of gevonden door de Belgische contact-tracing?
Kies maar. Ik wil maar zeggen, ik geloof gerust dat argumenten zijn om fitnesszaken gesloten te houden en ik geloof gerust dat er besmettingen plaatsvinden of zelfs besmettingshaarden zijn.
Maar de argumenten die hier voorbij komen zijn toch maar wankel.
"Er zijn internationaal besmettingshaarden gevonden" --> In welke sector niet? Behalve uiteraard diegene die gesloten bleven.
"Er wordt gefoefeld met x dus logisch gevolg er wordt ook met y gefoefeld"
En bewijs jij dan eens dat Belgen genetisch zo ander zijn of dat Belgische fitness centra zo anders zijn?
Serieus vent.
Net zoals dit, wat voor bullshit is dit nu weer?
De gangbare praktijk is dat je als je parallellen trekt, je aantoont waarom die
wel mag trekken. Dus bijvoorbeeld of de maatregelen die in die onderzochte zaak golden - als er überhaupt maatregelen golden -, ook gelden in de Belgische zalen.
Ik wil me er niet te veel in moeien, ik heb er geen uitgesproken mening over, maar 't is niet omdat je met enkele mensen denkt het grote gelijk te hebben dat de argumentatieskills plots overboord mogen en er gewoon drogredeneren opgebouwd kunnen worden.
Ik vind het ook bijzonder dat er van Black Devil verwacht wordt te bewijzen dat iets
niet gebeurt, terwijl andersom de bewijslast vooral drogredenatie/eigen "logica" is.