Weet er iemand wat nu exact de regels zijn voor een daguitstapje Nederland? Je leest zoveel tegenstrijdige titels met het volledig artikel achter een paywall :/. Een dagje verlof voor een terrasje Zeeland zou fijn zijn!
Voorbije 2 avonden eindelijk opnieuw met 9-10 man buiten gesport. Heeft zoveel deugd gedaan. Ik voel mij lijk herboren, ik bruis van energie. Iedereen had dat euforisch gevoel. Meerendeel van ons groepje is ook wel significant bijgekomen (+5 kilo). Ik had de voorbije weken continu een hongerig gevoel en enorme drang naar zoet, soms bijna schaamtelijk hoe we van elke avond een 'verlofdag' maakten met apero's/alcohol en vettige snacks. Had zelf een zwangerschapstest gedaan omdat ik dit niet meer normaal vond. Blijkbaar hadden mijn vriendinnen exact hetzelfde gevoel. Op den duur ga je uw gebrek aan sociaal contact opvullen met een andere beloning. De eerste maanden had ik nog veel aan online groepslessen maar de laatste weken was die uitlaatklep echt niet meer bevredigend genoeg. Ik kijk al uit naar de volgende sessie morgenavond ^^. Al voel ik mezelf wel verplicht om wat zelftesters in te slaan voor het geval dat ik andere mensen zou moeten ontmoeten op kantoor/familie/babybezoek. Ook al sporten we buiten, het virus is niet weg en je bent toch nooit 100% zeker. We zetten wel ons mondmasker enkel tijdens het sporten af en we sporten op ruime afstand. Politie is paar keer gepasseerd tijdens reguliere controles en stak geëntertaind een duim op
.
Quarantaine als je Nederland binnengaat.
Nederlandse ziekenhuizen zijn bezig met voorbereiden op code zwart : triage van patienten.
En cijfers stijgen daar : positiviteitsratio van 10,6%
mss weekje wachten tot 8 mei.
. Blijkbaar hadden mijn vriendinnen exact hetzelfde gevoel. Op den duur ga je uw gebrek aan sociaal contact opvullen met een andere beloning. De eerste maanden had ik nog veel aan online groepslessen maar de laatste weken was die uitlaatklep echt niet meer bevredigend genoeg. Ik kijk al uit naar de volgende sessie morgenavond ^^. Al voel ik mezelf wel verplicht om wat zelftesters in te slaan voor het geval dat ik andere mensen zou moeten ontmoeten op kantoor/familie/babybezoek. Ook al sporten we buiten, het virus is niet weg en je bent toch nooit 100% zeker. We zetten wel ons mondmasker enkel tijdens het sporten af en we sporten op ruime afstand. Politie is paar keer gepasseerd tijdens reguliere controles en stak geëntertaind een duim op
.