TNTim
Well-known member
Zuig er anders een punt aan, dan vangt hij uw kind misschien ook 2 dagen op...Ik zou iets willen zeggen over uw punt, maar dan krijg ik allicht een infra.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zuig er anders een punt aan, dan vangt hij uw kind misschien ook 2 dagen op...Ik zou iets willen zeggen over uw punt, maar dan krijg ik allicht een infra.

Zuig er anders een punt aan, dan vangt hij uw kind misschien ook 2 dagen op...![]()
Pisnijdig was hij.
Nog even en hij barstte uit zijn veels te strak jasje haha de arme man voelt zich genegeerd.
Wat een raar land zijn we toch ook geworden.Ben Weyts was precies goed geïrriteerd.
Zijn ogen spraken boekdelen.
Zo willen ontploffen, maar nog net kunnen bedwingen.

Moet ik eens roeren?Wat een soep![]()
Wat een raar land zijn we toch ook geworden.
Het klopt toch dat we geen federale minister voor onderwijs meer hebben, he?
Maar dan hebben we wel op een federaal overlegcomité dat beslist dat de scholen dicht moeten, en de Vlaamse minister voor Onderwijs die daarover flipt. Wat vindt zijn Waalse collega er eigenlijk van? Is onderwijs nu een federale bevoegdheid of niet? Of wordt dat 'overruled' omwille van de crisis nu?
Wat een soep
En ik blijf erbij: als ik als Vlaams minister verantwoordelijk ben voor onderwijs, en men sluit de scholen in Vlaanderen terwijl ik daar faliekant tegen ben, dan zou ik er gewoon mee stoppen. Want wat voor rol van betekenis heb je dan nog...
Ja maar dat doen ze in het zwart, als ze allemaal hun job op school deftig doen kunnen ze geen bijles meer geven aan de lln van hun collega's. Toch geweldig zo een bijverdienste zelf creërenWeyts gaat tenminste voor zijn zaak.
Er is teveel gehengel naar extra verlof.
Het spreekt ook boekdelen hoe snel men in onderwijsmiddens was om de tekst “de lessen worden opgeschort” direct te interpreteren als “dan ook geen online les”.
Ligt men in de zuil onderwijs nog wakker van de pedagogische taak?
Of wacht, meeste leraren hebben reeds een andere studie geprobeerd alvorens “in het onderwijs te sukkelen”, de meest getalenteerden van onze maatschappij zijn het helaas al niet.
Grappige is dat de Walen wel afstandsonderwijs gaan doen.. Volgens mij zijn de Vlaamse onderwijsvakbonden gewoon rot.Weyts gaat tenminste voor zijn zaak.
Het spreekt ook boekdelen hoe snel men in onderwijsmiddens was om de tekst “de lessen worden opgeschort” direct te interpreteren als “dan ook geen online les”.
Of wacht, meeste leraren hebben reeds een andere studie geprobeerd alvorens “in het onderwijs te sukkelen”, de meest getalenteerden van onze maatschappij zijn het helaas al niet.
Ik laat mijn kinderen nog liever opvangen door Ben Weyts en Jan Jambon.
Net zoals Biljart zijn posts, wat een gebral over het onderwijs moet je hier toch lezen. 0 aanzien in de maatschappij hebben wij nog, thx to stereotiepes zoals deze.Ja maar dat doen ze in het zwart, als ze allemaal hun job op school deftig doen kunnen ze geen bijles meer geven aan de lln van hun collega's. Toch geweldig zo een bijverdienste zelf creëren
Weyts gaat tenminste voor zijn zaak.
Net zoals Biljart zijn posts, wat een gebral over het onderwijs moet je hier toch lezen. 0 aanzien in de maatschappij hebben wij nog, thx to stereotiepes zoals deze.
Bedankt
Vriendin is lerares en helft van mijn familie staat in het onderwijs, de ene al vaker ziek dan de andere.
Maar er zijn ook vast anderen, maar geef toe dat te sterke vakbonden geen prikkel zijn om te excelleren.
nochtans heb jij mijn mening niet gevraagd en behoor ik ook tot de gewone bevolking. Mssh best stoppen met in anderen hun naam te spreken.Iedereen klooit er maar wat op los wat een logisch gevolg is van zoveel overheden en een overaanbod aan ministers. Na een jaar aanmodderen boeit het niemand geen ene moer meer en de gewone bevolking is er klaar mee.
om nog maar te zwijgen om de verontwaardigde reacties die we zullen krijgen de eerste week van de paasvakantie omdat iedereen naar zee gaat terwijl dat gewoon mag zeg. Stel je voor, mensen die doen wat niet verboden is.Het politieke spelletje waar ze allemaal een paar troeven onderling verdeeld hebben om elk toch een deeltje hun goesting te hebben is gewoon nefast geweest in deze hele verdomde discussie. In tijden van gezondheidscrissen heb je dat soort volk niet nodig. Een typisch belgisch compromis , daar lacht zo'n pandemievirus eens mee. En van de halvegare maatregelen wordt niemand blij.
Ondertussen hebben ze in de ziekenhuizen hun handen weeral eens vol. Ze zijn zich daar al een sinds vorige maandag aan het voorbereiden op de toestroom. Ik zou niet in hun schoenen willen staan, om dat de rijen voor de Action & Ikea te moeten aanzien.
Tja dat is grotendeels door leerkrachten zelf in de hand gewerkt.Net zoals Biljart zijn posts, wat een gebral over het onderwijs moet je hier toch lezen. 0 aanzien in de maatschappij hebben wij nog, thx to stereotiepes zoals deze.