D
Deleted member 1888
Guest
Afstandsonderwijs is niet toepasbaar voor kleurterscholen, basisscholen,...Dat weet je toch he?Ik heb een zieke inwonende moeder die staat te schreeuwen om grootmoeder te worden. En zou dan al zeker liever afstandsonderwijs zien dan mijn kinderen dagdagelijks in de frontlinie te sturen. Ik weet dat als mijn mama een besmetting oploopt dat ik ze kwijt ben, dus ons leven is al zeker niet makkelijk geweest het voorbije jaar. Wij lopen er de kantjes niet van af.
Je praat te gemakkelijk hierover. Dit omdat je onderschat wat de impact is van dagenlang/wekenlang een kind in huis te hebben terwijl je telewerkt. Ik zag m'n dochter veranderen in een zombie na x aantal tijd. Schrijnend om je dochter zo te zien. Onderschat niet de impact van een gebrek aan contact met de leeftijdsgenoten. Pas als de scholen opengingen werd ze terug een normaal kind. Een school openhouden is zéér belangrijk, maar ik ben geen Ben Weyts die koste wat kost scholen wilt openhouden. Ik heb het hier al eerder gezegd. Ik volg eerder de experts dan de politici. Is het te gevaarlijk? Sluiten. Maar de pijlen moeten gericht worden op andere zaken eerst. Volwassenen moeten hun opofferen voor de kinderen. Kinderen ontzien van scholen zodat de maatschappij op een zonnige dag op een terrasje kan zitten: walgelijk is dat.
. Wij lopen er de kantjes niet van af.
. De app trekt op geen kloten en de contact tracing ook niet leven die eigenlijk onder een steen???