Ja, dat betekent dus wel dat we hier zullen volgen, ook al beloofden er zovelen dat er geen nieuwe lockdown zou volgen!
Ik heb het gezegd hé, ik start een partij op als er een lockdown volgt. Als een pokémonlijst in 2018 kon, dan kan iedereen wel een partij opstarten. Ik betwijfel of in 2024 corona nog actueel zal zijn, maar de kansen nemen ondertussen wel toe. Via sociale media zal je wel voldoende mensen kunnen bereiken om dit op te starten
Een grondwetswijziging die de vrijheden v/d mensen zal waarborgen, ook in het geval van noodsituaties, aandacht voor het mentale welzijn, en een revolutionair klimaatplan zouden de drie punten zijn waar ik het meest zou op inzetten, maar ik heb er een heleboel andere, voor mochten mensen denken dat het een one-issue partij wordt.
Ik zou via een grondwetswijziging het invoeren van lockdowns, autoritaire maatregelen, avondklok dergelijke verbieden en erbij toevoegen dat dit in strijd is met de mensenrechten. En ook dat België een harde veroordelende houding aanneemt tegen landen die tot dit soort acties overgaan in de toekomst.
Verder zou ik het blok en groen aanvallen voor hun hypocrisie op deze issues.