Dus gijzelf ook niet maar dan wel zitten neuten dat een ander het niet doet. Ik dacht dat sommigen hier vandaag al een woord voor gevonden hadden.Ik ken niemand meer die full-time van thuis werkt (behalve 1 buur maar dat was voor Corona ook al zo)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus gijzelf ook niet maar dan wel zitten neuten dat een ander het niet doet. Ik dacht dat sommigen hier vandaag al een woord voor gevonden hadden.Ik ken niemand meer die full-time van thuis werkt (behalve 1 buur maar dat was voor Corona ook al zo)
Kein papiere? Er aus!Papiere, bitte!
kvrees er ook voor , geen enkele garantie dat dit nog verdwijntIk heb zo'n covid safe app, dus dat pasje tonen lukt me wel maar ik vind het principieel verkeerd om naar een controlemaatschappij te evolueren. Want ik geloof niet dat dit slechts tijdelijk is, maar een onderdeel van het nieuwe normaal.
Als het nieuwe eraf is komt alles normaal natuurlijkIk heb zo'n covid safe app, dus dat pasje tonen lukt me wel maar ik vind het principieel verkeerd om naar een controlemaatschappij te evolueren. Want ik geloof niet dat dit slechts tijdelijk is, maar een onderdeel van het nieuwe normaal.
Nee duidelijk nog niet in polen geweest.Inderdaad, in de meeste gevallen stroomt geld van ontwikkelde regio's naar minder ontwikkelde regio's die minder opgeleid zijn en minder welvaart hebben.

... een pasjesmaatschappij waar zowel gevaccineerden als niet-gevaccineerden mee opgezadeld zitten. Ik vind dat principieel problematisch.
Die pandemie kan nog 5 jaar of 10 jaar duren. Waar begint en waar eindigt de pandemie? HIV is ook een pandemie en is nog niet verdwenen.Misschien even meedelen dat we nog steeds in een pandemie zitten. Want soms krijg ik de indruk dat sommigen de genomen maatregelen bestempelen als iets dat ingevoerd is in 'normale' tijden.
Ik ben nog niet nr kantoor geweest sinds maart 2020 want ze hebben hun eigen policyOf ze moeten door de coronacrisis boterhammetjes meepakken van de madam?
Ik ken niemand meer die full-time van thuis werkt (behalve 1 buur maar dat was voor Corona ook al zo)
jokes on them want productiviteit is bijna 0Ik krijg ook altijd aids als ik te dicht bij een besmette persoon komDie pandemie kan nog 5 jaar of 10 jaar duren. HIV is ook een pandemie en is nog niet verdwenen.

En dan duurt ze nog 5 of 10 jaar eh.Die pandemie kan nog 5 jaar of 10 jaar duren. HIV is ook een pandemie en is nog niet verdwenen.
Dus nog 5 of 10 jaar COVID-safe tickets en mondmaskers? Toffe vooruitzichten! Misschien dan toch eens uitkijken om te verhuizen naar een land waar het zo nauw niet steekt.
Hoe sneller maatregelen genomen en opgevolgd worden, hoe sneller we ervanaf zijn. De ene maatregel is doeltreffender dan de andere. Het is een gans nieuwe situatie voor iedereen. Dus het is (soms te laat) anticiperen op de kennis i.v.m. de verspreiding van het virus. Ge kunt natuurlijk ook geen maatregelen treffen en hopen dat het zo overwaait, maar dat idee kunnen we ondertussen wel achterwege laten.Die pandemie kan nog 5 jaar of 10 jaar duren. Waar begint en waar eindigt de pandemie? HIV is ook een pandemie en is nog niet verdwenen.
Dus nog 5 of 10 jaar COVID-safe tickets en mondmaskers? Toffe vooruitzichten! Misschien dan toch eens uitkijken om te verhuizen naar een land waar het zo nauw niet steekt.
Covid gaat niet verdwijnen, dat is een feit. Daarom dat het belangrijk is om u te laten vaccineren, en u niet als een asociale te gedragen.
Eens dat alle Belgen gevaccineerd zijn (en de bescherming op peil wordt gehouden zonder te vervallen in een spuitjesmaatschappij), is er toch geen reden meer om die maatregelen in stand te houden? Dat er dan nog antivaxers vanuit de EU komen binnenwaaien kan dan geen kwaad meer.
Den Efteling ook.dat is enkel in de snackbars dat ze dat zo vragen
Hoe werkt dat eigenlijk ... het is letterlijk nog geen 2 maand geleden dat ik mijn 2de prik gekregen heb en men spreekt nu al van een 3de.
Een vaccin die maar enkele weken geldt, dat is nieuw!
Ik dacht dat we naar kudde immuniteit gingen met 70+%. Men lult toch gewoon ook maar uit hun nek uiteindelijk heb ik de indruk.
Die 70% was een pre delta variant getal.Hoe werkt dat eigenlijk ... het is letterlijk nog geen 2 maand geleden dat ik mijn 2de prik gekregen heb en men spreekt nu al van een 3de.
Een vaccin die maar enkele weken geldt, dat is nieuw!
Ik dacht dat we naar kudde immuniteit gingen met 70+%. Men lult toch gewoon ook maar uit hun nek uiteindelijk heb ik de indruk.
MAARHoe moet die bescherming op peil worden gehouden dan? In Vlaanderen is 90% gevaccineerd en het is nog geen 3 weken gelukt om zonder bijkomstige maatregelen te kunnen. Wat gaan die overige 10% dan betekenen?
Ook al is 100% gevaccineerd, dan nog kunnen we besmet geraken en kunnen we iemand anders ermee besmetten en dus zullen bijkomstige maatregelen altijd van kracht blijven.
We kunnen dan allemaal wel mooi staan zwaaien met onze telefoon, feit is dat het geen enkele garantie is op "safe" zijn. Het betekent dat we gevaccineerd zijn en dat we minder ziek kunnen worden waardoor de kans op ic beduidend minder is wat natuurlijk ook heel mooi is maar waarom dan die extra maatregelen?
Beetje naïef als je denkt dat vaccineren alleen het oude leven terugbrengt