JanusDR
Well-known member
Lager opgeleid en minder welvaart, inderdaad.Conservatiever indeed . Niks mis mee.(Corona buiten beschouwing gelaten)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lager opgeleid en minder welvaart, inderdaad.Conservatiever indeed . Niks mis mee.(Corona buiten beschouwing gelaten)
nochtans waren er nog broodjes in de broodjeszaak waar veel kantoorlui gaan deze namiddag terwijl ze anders altijd uitverkocht zijn. Dus het moet zijn dat er toch nog veel thuiswerkenDe parking aan station staat vol tussen 9 en 16u.

Lager opgeleid en minder welvaart, inderdaad.
Ik vind dat het erop neerkomt dat niet-gevaccineerden als tweederangsburgers worden behandeld. De beeldspraak van Apartheid is een boutade, dat geef ik toe. Maar ik vind dit een zeer extreme maatregel.
Onlangs nog naar oost europa geweest? Betere autostrades in polen dan duitsland... (dank u EU voor het geld)Lager opgeleid en minder welvaart, inderdaad.

Te woke voor mij daar.Wat is uw mening dan over Afrika ?
Noch de gevaccineerde noch de niet-gevaccineerde burgerbevolking gijzelt elkaar. Zij nemen geen beleidsmaatregelen, dat doet de regering. Dat beide groepen tegen elkaar worden opgezet komt de regering goed uit, want dat schept een draagvlak. Of toch de illusie van een draagvlak.Tgoh, een vaccinatie blijven weigeren en zo (on)bewust de overgrote meerderheid (die wél gevaccineerd is) blijven gijzelen doordat om de zoveel tijd een nieuwe golf passeert en zo alles terug moet wijken voor die asocialen. Wie zijn dan in feite de tweederangsburgers, wij of die elitaire antivaxers die tot nu eigenlijk niks in de weg werd gelegd maar wel de bron van alle miserie zijn.
Het enige goede dat in dit overlegcomité (of wat voor fancy naam het ook heeft) is beslist is dat de CST uitgebreid wordt.
Dat de antivaxers dan maar thuis met gewichtjes gaan sleuren.
Inderdaad, in de meeste gevallen stroomt geld van ontwikkelde regio's naar minder ontwikkelde regio's die minder opgeleid zijn en minder welvaart hebben.Onlangs nog naar oost europa geweest? Betere autostrades in polen dan duitsland... (dank u EU voor het geld)
Vraag me dan ook af of ze de tafels weer gaan moeten verzetten. Of dat ze de barkruk terug gaan opbergen.Daar zit je met een probleem : je mag niet vragen aan personeel of ze gevaccineerd zijn.
Dus simpelst van al : alle personeel mondmasker dragen.
Terwijl de rest van café zonder mondmasker gaat staan zuipen.
Papiere, bitte!Ik vraag mij vooral af hoe ze op café uw covidsafe ticket gaan controleren, dat is dan weer iets waar het horecapersoneel wordt mee opgezadeld, of gaat de politie sporadisch gaan controleren?
Noch de gevaccineerde noch de niet-gevaccineerde burgerbevolking gijzelt elkaar. Zij nemen geen beleidsmaatregelen, dat doet de regering. Dat beide groepen tegen elkaar worden opgezet komt de regering goed uit, want dat schept een draagvlak. Of toch de illusie van een draagvlak.
Ik vraag mij vooral af hoe ze op café uw covidsafe ticket gaan controleren, dat is dan weer iets waar het horecapersoneel wordt mee opgezadeld, of gaat de politie sporadisch gaan controleren?
dat is enkel in de snackbars dat ze dat zo vragenPapiere, bitte!
Of ze moeten door de coronacrisis boterhammetjes meepakken van de madam?nochtans waren er nog broodjes in de broodjeszaak waar veel kantoorlui gaan deze namiddag terwijl ze anders altijd uitverkocht zijn. Dus het moet zijn dat er toch nog veel thuiswerken![]()
)ach ja. Gelukkig voert hun madam hun niet naar het station om parkeerkosten uit te sparenOf ze moeten door de coronacrisis boterhammetjes meepakken van de madam?

Die parking hier is gratisach ja. Gelukkig voert hun madam hun niet naar het station om parkeerkosten uit te sparen![]()

Plezant voor die kelner .Ik vraag mij vooral af hoe ze op café uw covidsafe ticket gaan controleren, dat is dan weer iets waar het horecapersoneel wordt mee opgezadeld, of gaat de politie sporadisch gaan controleren?