Ik kom net uit de winkel, was echt raar. Had het opgedaan uit onzekerheid maar toen ik personeel en sommige klanten zonder zag lopen, heb ik het uitgedaan. LEVE DE VRIJHEID
Ik ook net twee winkels gedaan.
Echt héél gek, maar fijn!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom net uit de winkel, was echt raar. Had het opgedaan uit onzekerheid maar toen ik personeel en sommige klanten zonder zag lopen, heb ik het uitgedaan. LEVE DE VRIJHEID
Ik was vorig weekend in Nederland, ging binnen in een supermarkt en was de enige met een mondmasker op, zeer vreemde ervaring.Ik ook net twee winkels gedaan.
Echt héél gek, maar fijn!
Schrijnend om te zien.
En dan heb ik het niet over haar gevoelens, maar wel over het feit dat mensen met zulke visies als verpleegkundige werken.
Dat ge antivaxxers tegenkomt op social media of aan de toog op café, tot daar en toe. Maar in een ziekenhuis wilt ge toch niet geholpen worden door iemand die gelooft dat vaccins Alzheimer veroorzaken en het allemaal met een verborgen agenda te maken heeft en si en la.
Bij mij op't werk is het nog altijd verplicht, we zitten hier nochtans in Vlaanderen en niet in Brussel.Vreemd om zo plots terug zonder mondmasker rond te kunnen lopen op het werk. Ik voel mij zo naakt![]()
Je zal altijd gekken hebben natuurlijk.
Ik heb dat artikel al twee keer gedeeld hier. De discussie is hier ook al twee keer gepasseerd. Dus ik doe dat niet meer.Ik zet er tenminste wel zo'n artikel bij ...

![]()
Vlaamse regering hakt knoop door: geen coronapas in Vlaanderen, ook niet verplicht in zorginstellingen | VRT NWS Nieuws
Er komt geen uitbreiding van het Covid Safe Ticket (of de "coronapas") in de Vlaamse gemeenten, ook niet in de rand rond Brussel. Dat heeft de Vlaamse regering beslist. Ook in de Vlaamse zorginstellingen, bijvoorbeeld ziekenhuizen en woonzorgcentra, wordt een Covid Safe Ticket niet verplicht...www.vrt.be
Vlaanderen is weer niet mee met het complot![]()

Als het goed is, mag het inderdaad ook gezegd worden.![]()
Vlaamse regering hakt knoop door: geen coronapas in Vlaanderen, ook niet verplicht in zorginstellingen | VRT NWS Nieuws
Er komt geen uitbreiding van het Covid Safe Ticket (of de "coronapas") in de Vlaamse gemeenten, ook niet in de rand rond Brussel. Dat heeft de Vlaamse regering beslist. Ook in de Vlaamse zorginstellingen, bijvoorbeeld ziekenhuizen en woonzorgcentra, wordt een Covid Safe Ticket niet verplicht...www.vrt.be
Vlaanderen is weer niet mee met het complot![]()
Dat doen ze om ons te doen geloven dat er geen complot is.![]()
Unia: 'Mensenrechten rusthuisbewoners overtreden tijdens coronacrisis'
knip
Unia wijst vooral de overheid met de vinger. Zo wordt aangestipt dat de gevolgen van de opsluitingsmaatregelen op voorhand niet ernstig genoeg geanalyseerd werden. 'De maatregelen zorgden voor sociaal, emotioneel en fysiek isolement met risico's op angst, verslechtering van de algemene gezondheidstoestand, agressie en emotionele instabiliteit. Sommige woonzorgcentra werden geconfronteerd met depressies en zelfs zelfmoordpogingen van bewoners.'
Gaan we nu plots Unia wel serieus nemen ofzo?Allez, ter bevestiging van ieder die het niet wou geloven.
Allez, ter bevestiging van ieder die het niet wou geloven.
Ik ook niet, tenzij het echt te druk zou zijn, dan zou ik het misschien nog wel overwegen. Alhoewel op cafe mag ook alles terug zonder masker, dus veel nut gaat het dan ook niet hebben als je het alleen in de winkels nog draagt.Ik alvast niet!
Een reactie naast de kwestie. En volledig van de pot gerukt als je qua denkwijze niet verder dan dat komt.Ik heb eigenlijk nooit iemand zien beweren dat hij niet gelooft dat dat isolement zwaar was.
Wie is "we"?Gaan we nu plots Unia wel serieus nemen ofzo?
Goh, zoals je zelf opmerkt zijn ze nog niet (volledig) weg. En dat nieuwe normaal ging niet alleen daarover, het CST bijvoorbeeld is ook nog altijd present.Ik ook niet, tenzij het echt te druk zou zijn, dan zou ik het misschien nog wel overwegen. Alhoewel op cafe mag ook alles terug zonder masker, dus veel nut gaat het dan ook niet hebben als je het alleen in de winkels nog draagt.
Waar zitten die mensen met hun "nieuwe normaal" nu eigenlijk, want volgens hen gingen de maskers nooit meer weg gaan ....
Nu nog de kappers, want dat het daar nog verplicht blijft, is toch ook totaal onbegrijpelijk (ik weet wel "de contactberoepen").

Maar het nieuwe normaal wilt zeggen dat iets blijvend is. Het lijkt me toch duidelijk dat dat niet het geval gaat zijn.Goh, zoals je zelf opmerkt zijn ze nog niet (volledig) weg. En dat nieuwe normaal ging niet alleen daarover, het CST bijvoorbeeld is ook nog altijd present.![]()
Dat bedoel ik dus.Maar het nieuwe normaal wilt zeggen dat iets blijvend is. Het lijkt me toch duidelijk dat dat niet het geval gaat zijn.