Ik las net dit artikel op HLN met een zeer interessante passage:
BV’s reageren op protestactie van Marijn Devalck: “Van mijn muzikanten éis ik dat ze zich laten vaccineren”
Ik vraag me af als dit echt gebeurd is? Indien ja, dan wordt het imo wel eens hoogt tijd dat er echte gevolgen komen voor vaccinweigeraars.
BV’s reageren op protestactie van Marijn Devalck: “Van mijn muzikanten éis ik dat ze zich laten vaccineren”
Vorige maand werd een muzikant van mij onwel. Hij voelde een verschrikkelijke druk op zijn borstkas. Gelukkig was er een verpleegster in de buurt. Zij merkte dat zijn hartslag onregelmatig was, en we hebben onmiddellijk een ambulance gebeld. Bleek dat mijn muzikant een hartaanval had. De MUG heeft hem in allerijl naar het ziekenhuis van Aalst gevoerd. En weet je wat? Ze mochten het hospitaal niet binnen. Het lag er namelijk vol antivaxers die door Brusselse ziekenhuizen waren doorgestuurd. Ze zijn dan met mijn muzikant naar een ziekenhuis in Gent moeten doorrijden.
Ik vraag me af als dit echt gebeurd is? Indien ja, dan wordt het imo wel eens hoogt tijd dat er echte gevolgen komen voor vaccinweigeraars.