Muñoz
Well-known member
Momenteel wilt men naar 70% van de totale bevolking gaan. Tegen dan zitten we daar totaal niet aan, zie stuk hierboven. Zeker niet als we kijken naar de gemiddelde leeftijd van festivalgangers.
Ah, dus we gaan het versoepelen laten afhangen of het doelpubliek steeds voor >70% gevaccineerd is? Ik dacht dat de strategie was om 70% vd Belgische bevolking als geheel te vaccineren, blijkbaar niet dus als ik u moet volgen.
Dus in september gaan de scholen ook niet open want de kinderen tussen 3 en 18 zullen tegen dan niet voor 70% gevaccineerd zijn.
Het enige wat je dan al kan laten doorgaan zijn de bingoavonden in het rusthuis en de vergaderingen van de boerenbond en de CD&V.
De rest van uwe post heb ik genegeerd want dat was precies de sprekende klok.
In België misschien. Dat hele internationale gedoe waar TML befaamd voor is, is momenteel écht nog een recipe for disaster. Hou het binnen de EU at max, en zorg dat alleen gevaccineerden met paspoort (dus geen PCR) toegang hebben, en dat die niet het festivalterrein kunnen verlaten, en dan kun je er al eens over praten.
Maar een TML zoals die van 2018 of 2019 deze zomer organiseren is absolute waanzin.
Dat TML 2021 er één ging zijn voor vooral Belgen, dat zei ID&T vorige maand/2 maanden geleden al. Dus doen alsof de politiekerkes het hebben afgelast omdat ze schrik hadden voor een zoete inval van massaal veel buitenlanders is zever.