phate_13
Well-known member
Letterlijke quotes uit mijn post van toen:
Bijna 1 op de 3 paragrafen vermeldt de bron.
- "The Israeli military took a group of reporters into Lebanon on Sunday to see the shafts, which it said were...."
- "Israeli officers said the presence of the tunnels was evidence....
They also said that..."
- "Israeli officers told reporters that..."
En daarbovenop link ik in de eerste 2 woorden van mijn post naar de bron, waar in de eerste paragraaf staat dat het artikel de rondtocht van de BBC met het IDF beschrijft.
Zoals hierboven nu al meermaals aangetoond, was uw terechtwijzing over het ontbreken van de bron compleet loos, dat is niet persoonlijk. Je kan best een toffe kerel zijn, los van die reactie.
Het is hier op een niveau gekomen dat ik zwart op wit toon dat in mijn post meerdere keren letterlijk de bron staat, waarna je gewoon blijft ontkennen en volhoudt 'dat dat weinig zegt over de bron'.
Je hebt gewoon totaal ongelijk in uw gotcha, wat geen probleem is.
Discussies met jou echt wel closed nu, moest ik geweten hebben sinds het debacle in november.
Het is inderdaad wat vermoeiend op deze manier, als je selectief ontwijkt wat ik zeg. En dan ook nog eens de werkelijkheid verdraaid. Mijn kritiek was nooit het ontbreken van de bron. Dat heb ik niet gezegd.Hezbollah tunnels 100 meter van een Unifil basis.
Unifil, met als missie om militaire activiteit in die zone tegen te gaan, liet gewoon begaan.
Gekker moet het toch ook niet worden.
Mijn kritiek is, dat jij beweringen van Israël als feiten opwerpt.
Opnieuw, jij bent degene die zo hard valt over zaken zoals "het wordt niet benoemd als terroristische organisatie". Awel, jij benoemt hier niet zelf dat dit beweringen zijn, geen feiten. Jij bent degene die zo neut over details. Ik vond het enkel maar gepast om je op die hypocrisie te wijzen. Dat dit ergens tussen de regels valt terug te vinden, of elders (bv. in de bron) valt terug te vinden, was voor u ook niet goed genoeg als je deze argumentatie gebruikte naar de VRT toe. Jij wou toch dat het klaar en duidelijk neutraal was?
Awel, jij bent nu klaar en duidelijk niet neutraal. Dat is mijn kritiek. Mijn kritiek is dat je gerust wat meer op dezelfde wijze moogt omgaan met je boodschap, als je verwacht van anderen. Je verzaakt het om dit helder te maken.
Dat er daarna nog eens een paar keer "Israëli's said..." instaat, over verschillende zaken, wilt toch niet persé iets over de oorspronkelijke stelling zeggen? Daarvoor zou je het eerste stuk van de bron duidelijk kunnen kopiëren. Het zou bv. het geval kunnen zijn dat onafhankelijke partijen dit gezegd hebben dat deze tunnels er daar zo zijn en op die manier gebruikt woden en dat Israëlische personen daarna er ook nog iets over zeiden. Al die stukjes van "Israël said" die je daarna kopieert, zeggen de lezer weinig over de betrouwbaarheid van de kerninformatie.
En ja, ik vind het ook jammer dat deze discussie nu zo loopt. Maar ik wou je, gezien je reactie, er gewoon even op wijzen dat je zelf zaken ook neutraler kunt voorstellen. Dat mag je ook niet te zwart wit bekijken. Dat is geen absoluut gegeven.
Laatst bewerkt: