Kritisch zijn is goed. Maar tegelijkertijd alle Israëlische propaganda als waarheid aannemen,
Dat is een een domme hyperbool, op niets gebaseerd, gewoon omdat je niet akkoord bent dat er tegengas gegeven wordt.
Toon mij de posts waar ik propaganda als waarheid aanneem?
Of waar ik artikels deel waar verzwegen wordt dat het IDF de informatie levert?
Of waar ik zaken quote, zonder bronvermelding en doe alsof het rechtstreeks van de NGO komt, waar strategisch enkele woorden gewijzigd werden om het verhaal moedwillig te sturen?
Het zou zelfs maar waar moeten zijn, dan is het gewoon compensatie voor wat StevenFM hier continu blijft doen.
Ik heb tijdens de hele covid periode ikv vaccinresultaten intensief het Israëlische nieuws gevolgd.
Ik weet goed genoeg hoe daar soms overdreven de Holocaust of antisemitisme bijgesleurd wordt.
Ik vind Netanyahu een belemmering voor vrede.
Ik vind de ultraorthodoxe joden en figuren zoals Ben Gvir gewoon ronduit belachelijk/gevaarlijk,
En ik ben er zeker van dat soldaten af en toe gewoon Palestijnen neerschieten of als menselijk schild gebruiken. (Vandaag artikel in de NYTimes btw).
Ik heb geen enkele band met 1 van beide zijden.
Ik heb geen facebook/tiktok/instagram feeds, net omdat ik weet dat je brein daardoor tot zaagmeel herleid wordt.
Ik kan er wel naartoe gaan om video's of auteurs etc te checken.
Misschien eens kijken of het toch niet een paar anderen zijn die nogal een eenzijdige blik op de zaak hebben, dan mezelf die 'naïef'' de Israëlische propaganda overneem.
Kan je ook eens op de inhoud reageren?
Want vind je ervan dat de quote van StevenFM het woord 'rook' gewoon vervangt door 'chemical agent', en de reden van het binnenrijden van de tank gewoon wegknipt?
Dat verzwegen wordt dat posts over 'Amerikaanse dokters' eigenlijk Palestijnse activisten blijken te zijn?
Zoals ik al zei, in andere topics word je bij herhaaldelijke misleiding of regelrechte misinformatie daarvoor afgemaakt of op zijn minst gereport.
Hier wordt integendeel de messenger gewoon beschoten.