Vierkant
Well-known member
Dat kan ik als passieve lezer van dit topic wel beamen. Een aantal posters hebben het over speculaties en ballonnetjes als het niet in hun framing past maar voor de andere partij mag dat allemaal snel overboord gegooid worden. Trouwens zijn die beschuldigingen ook niet zonder gevaar, kijk naar de hevige opstanden. Het zou me niet verbazen als er weer een gek opstaat en door onze straten trekt als vergelding voor de Westerse steun aan Israël.Daar vewijs ik helemaal niet naar. Onthoofde babies vind ik nu niet direct banaal...
Tik het maar eens in in de zoek functie. Je komt uit bij messteken, grensoverschrijdend gedrag, betogingen met rellen, etc. Op zich ook zware feiten, maar in het rijtje van genocide en onthoofde babies inderdaad banaler.
De personen die daar stonden te roepen om feiten en onderzoeken staan nu op de eerse rij om Israel te beschuldingen in een volle propaganda oorlog.
Het is niet dat ik niet verontwaardigd zou zijn. Maar sta me toe dit enorm hypocriet te vinden van personen die hier regelmatig vanuit de moral high ground staan te prediken met een belerend vingertje.
. Wat met Iran? Daar maak ik me de grootste zorgen over.