Comfortabele sneakers

Ik zou precies dan toch liever gewoon Jordans hebben dan zulke flyeases.
De bulk van die veters met klittenband en de zijkant die volledig open kan vind ik maar niks.
Ook zijn het duidelijk schoenen voor mensen met een beperking eh.
Ghoja ik heb ze nu beiden en in het echt valt dat eigenlijk totaal niet op. Je kijkt ook nooit echt loodrecht op de zijkant van iemand zijn schoenen waardoor die bulk eigenlijk ook niet opvalt. Al hadden ze die sluiting beter aan de binnenkant gedaan, want het is maar aan 1 kant zo.
Nu het nut van die veters die zo open kunnen ontgaat me wel aangezien je ze langs achter al helemaal open kan doen.

De rits zie je eigenlijk ook enkel aan de achterkant een beetje.

Met een korte broek zou ik ze niet dragen, maar met een lange broek die er lichtjes over valt zijn ze wel heel mooi.

Waarom ga je niet gewoon naar een schoenenwinkel en pas je daar wat schoenen? Simpeler kan toch niet? :D
En dan mij goesting of maat niet vinden zeker? :unsure:

Het zijn Reebok Club C Revenge schoenen geworden - hulde aan @Pana

02-07-2021_JA_EG9270_2_1.jpg

Net wolkjes waar ik op loop

En ik heb mij nog volledig witte Stan Smiths besteld, voor op mijn trouw te dragen 😋

Stan_Smith_Schoenen_wit_GY5695_04_standard.jpg

Edit: het zijn uiteindelijk een beetje andere geworden, de eerste had Adidas zelf geannuleerd. De reden weet ik niet.
Zijn praktisch dezelfde maar met een gouden detail.

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring en tips voor ‘piepende’ sneakers? Het is de wrijving van de flap met de schoen die het geluid veroorzaakt (Adidas Samba).

Iemand ervaring en tips voor ‘piepende’ sneakers? Het is de wrijving van de flap met de schoen die het geluid veroorzaakt (Adidas Samba).

Ik heb dat ook maar enkel bij nieuwe schoenen, na verloop van tijd verdwijnt dat bij mij.

Uw eigen trouw? :unsure:
Ga je daarna met je bruid nog een rondje tennissen of? :unsure:

Wel een heel casual schoen voor zo een formele gebeurtenis :p
Dat zie je toch meer en meer? De laatste huwelijken dat ik deed was bijna altijd zo. Er zijn zelfs bruiden die sneakers onder hun kleed dragen.

Uw eigen trouw? :unsure:
Ga je daarna met je bruid nog een rondje tennissen of? :unsure:

Wel een heel casual schoen voor zo een formele gebeurtenis :p
In wat voor tijdperk leeft gij nog? 😋
Wordt wel meer en meer gedaan hoor op een kostuum. Het is ook geen stijf kostuum maar eerder casual, ik ga ook geen plastron of strik dragen.
Een sobere sneaker past daar perfect bij.

Zal een beetje deze stijl zijn maar dan met een hemd ipv t-shirt en het kostuum is iets bleker blauw en uit katoen.

PsuEVYl.png

Dan is dat idd nog oké maar ge ziet ook trouwers in 3 ledig kostuum met das of strik en dan witte sneakers er onder, wat is er met mis ne mooi geklede lederen schoen.

Dan is dat idd nog oké maar ge ziet ook trouwers in 3 ledig kostuum met das of strik en dan witte sneakers er onder, wat is er met mis ne mooi geklede lederen schoen.
Kan het ook omgekeerd zeggen, wat is er mis met een mooie deftige sneaker.
Ik heb deftige schoenen maar die passen minder bij het kostuum dat ik gekocht heb. De witte sneakers passen perfect bij het witte hemd.

Kan het ook omgekeerd zeggen, wat is er mis met een mooie deftige sneaker.
Ik heb deftige schoenen maar die passen minder bij het kostuum dat ik gekocht heb. De witte sneakers passen perfect bij het witte hemd.

Idd niks mis mee maar ik ben dan mss wat ouderwets daarin en ik vind sneakers onder een kostuum niet mooi. :)

Idd niks mis mee maar ik ben dan mss wat ouderwets daarin en ik vind sneakers onder een kostuum niet mooi. :)
Bwa ik ben wel te vinden voor sneakers onder een kostuum.
Maar voor een trouw vind ik het wel vreemd. Sneakers zijn casual, wat een trouw imo totaal niet is.

We trouwen niet voor de kerk en zonder al te veel poespas. Ieder zijn ding zeker, als mijn vrouw het zelf ook perfect vind waarom niet dan ;)

King Connah does not agree.
Ja maar er is wel een verschil tussen een casual kostuum, dat kan met sneakers.
En een formeel kostuum voor een trouw of andere formele gebeurtenis.
Dan doe je niet zo een kostuum aan zoals op de foto’s met opgerolde pijpen of met sneakers :P

Terug
Bovenaan