Heb je met vliegende Esquie de act 3 locaties al verkent? Daar kan je makkelijk nog wat levels halen.Hebben jullie gewoon NG+ gedaan voor de lvl 99? Of gewoon ergens liggen grinden. Heb net de story uit en ben ergens begin de 60.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je met vliegende Esquie de act 3 locaties al verkent? Daar kan je makkelijk nog wat levels halen.Hebben jullie gewoon NG+ gedaan voor de lvl 99? Of gewoon ergens liggen grinden. Heb net de story uit en ben ergens begin de 60.
Mijn hart brak oprecht. Straks eens kijken op youtube wat het andere einde is.Renoirs draft is er een gestral vendor die je kunt blijven tegen vechten heeft 2mil per run, best met 1 personage spelen ook.Hebben jullie gewoon NG+ gedaan voor de lvl 99? Of gewoon ergens liggen grinden. Heb net de story uit en ben ergens begin de 60.
Bij mij is het omgekeerd. Ik denk niet dat ik bij deze voor platinum ga, ik heb zo niet de drang van te willen blijven spelen bij dit spel.Platinum is binnen, normaal interesseert mij dat niks, maar voor zoiets wou ik een uitzondering maken.
Bij mij is het omgekeerd. Ik denk niet dat ik bij deze voor platinum ga, ik heb zo niet de drang van te willen blijven spelen bij dit spel.

Ik heb het hoofdverhaal uit en efkes gepauzeerd nu, maar ik zou wel de draad nog eens oppakken om meer van de optionele content te doen (zoals Flying Manor en de rest van de Endless Tower)Toen ik het verhaal uit had, kwam de sleet er wel op voor mij persoonlijk. Enorm verschil tussen Act 3 en alle optionele bosses in de omgeving, dat maakt het wat 'lastig' momenteel om door te bijten.
Beschrijf je nu niet quasi elke game in je spoiler?Ik ben niet meer zo goed mee in het verhaal ;(
Verplicht? Je kan toch gewoon rechtstreeks naar Lumiere gaan?Ik denk dat zijn punt is dat in Act 3 de open wereld met vrije keuze van grind ifv opbouw van level voor de eindfight er misschien net iets te veel aan is. Ik had die grind ook liever na het uitspelen gezien, dan is iedereen vrij om te grinden maar dan zit het niet verplicht in de main story.
Zo moeilijk is de laatste story-bossfight ook niet.Ik denk dat zijn punt is dat in Act 3 de open wereld met vrije keuze van grind ifv opbouw van level voor de eindfight er misschien net iets te veel aan is. Ik had die grind ook liever na het uitspelen gezien, dan is iedereen vrij om te grinden maar dan zit het niet verplicht in de main story.
Had ik ook gedaan tot rond lvl 60 en dan was het echt wel gemakkelijk. (maar is zo ontwikkeld btw)Ik ben de final boss nog aan het uitstellen omdat ik gelezen had dat de bonding quests nog zeker de moeite zijn om ervoor te doen want ik liep wat verloren in Act 3. Dus geen idee hoe moeilijk hij is. Dus miss valt de grind wel mee want ik ben al 55. Ik ben zo iemand die na de final boss ook direct met een spel stopt dus ik rond de interessante dingen graag ervoor nog af.
Ze zijn er vijf? jaar mee bezig geweest.Wat een debutgame van die makers
Benieuwd of er nog iets dit kan overtreffen
.