Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ieder om beurt aanvallen?probeer een maandje gamepass ?Ik twijfel nog of ik hem zou aanschaffen volgende maand. Turned based is iets waar Ik geen ervaring mee heb en lijkt me ook vreemd, niet?Ieder om beurt aanvallen?
nooit oldskool Final Fantasy games gespeeld? oude FF 7 en 8 waren ook zo. het went vrij snel en deze game een is een beetje interactief hier moet je zelf dodgen of parry doen.Ik twijfel nog of ik hem zou aanschaffen volgende maand. Turned based is iets waar Ik geen ervaring mee heb en lijkt me ook vreemd, niet?Ieder om beurt aanvallen?
Pc hier...probeer een maandje gamepass ?
Neen helaas niet..nooit oldskool Final Fantasy games gespeeld? oude FF 7 en 8 waren ook zo. het went vrij snel en deze game een is een beetje interactief hier moet je zelf dodgen of parry doen.
Pc hier...
Ja hier is dat steam en key aankoop..Ik speel het op PC via gamepass.
zijn tot nu toe helemaal mijn ding! Ook de gameplay ligt mij, begin de parry goed door te hebben wat ook wel helpt met de beleving haha. Verlang al om verder te spelen, top spel.En dat voor een spel dat ook nog op game pass staat.Amai toch wel indrukwekkend voor nieuwe studio en ook wel een genre dat niet iedereen ligt.