Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ze geen PR doen, logisch. Jammer voor hen wel.Precies een sleeper hit want ik had er nog nooit van gehoord.
Hebben toch veel marketing gedaan in het afgelopen jaar. Ik ben zelf geen JRPG fan maar wel veel media ervan zien passeren.Als ze geen PR doen, logisch. Jammer voor hen wel.
Marketing? Media? Niks gezien hoor. Bandai Namco is uitgever van de game, maar die doen enkel de marketing (en dat is pas vanaf morgen).Hebben toch veel marketing gedaan in het afgelopen jaar. Ik ben zelf geen JRPG fan maar wel veel media ervan zien passeren.
Is uiteindelijk ook maar een relatief kleine indie dev. Die kunnen geen tientallen miljoenen spenderen aan marketing zoals AAA games.
PR gaat via Cosmocover. Vandaar de belabberde toestand.Marketing? Media? Niks gezien hoor. Bandai Namco is uitgever van de game, maar die doen enkel de marketing (en dat is pas vanaf morgen).
PR doen ze niet, getuige de weinige reviews in ons land.
)Zo'n internationaal bureau dat actief is in alle landen, maar van alles niks kent in principe.PR gaat via Cosmocover. Vandaar de belabberde toestand.
Kan eigenlijk geen goed woord over dat PR-bureau zeggen (allez toch 1 ding, de barbecue tijdens gamescom zo'n 10 jaar geleden)
Gij zijt al nekeer van avatar gewisseld. Ge denkt iemand te kenne..En ik?![]()