Clair Obscur: Expedition 33

Ik weet het niet, die overdreven bewegingen van de camera tijdens de combat storen mij. Geen idee of je dat wat minder kan zetten via de settings ofzo.

Krijgt daar 93/100. Zal andere scores opzoeken straks.

Krijgt toch overal monsterscores. Jammer dat ze hun PR niet echt hebben gedaan, want de game verdient alle praise.

Deze lijkt het wel absoluut waar te maken. K was al vergeten dat ik hem besteld had.

Laatst bewerkt:
Als ze geen PR doen, logisch. Jammer voor hen wel.
Hebben toch veel marketing gedaan in het afgelopen jaar. Ik ben zelf geen JRPG fan maar wel veel media ervan zien passeren.

Is uiteindelijk ook maar een relatief kleine indie dev. Die kunnen geen tientallen miljoenen spenderen aan marketing zoals AAA games.

Hebben toch veel marketing gedaan in het afgelopen jaar. Ik ben zelf geen JRPG fan maar wel veel media ervan zien passeren.

Is uiteindelijk ook maar een relatief kleine indie dev. Die kunnen geen tientallen miljoenen spenderen aan marketing zoals AAA games.
Marketing? Media? Niks gezien hoor. Bandai Namco is uitgever van de game, maar die doen enkel de marketing (en dat is pas vanaf morgen).
PR doen ze niet, getuige de weinige reviews in ons land.

Marketing? Media? Niks gezien hoor. Bandai Namco is uitgever van de game, maar die doen enkel de marketing (en dat is pas vanaf morgen).
PR doen ze niet, getuige de weinige reviews in ons land.
PR gaat via Cosmocover. Vandaar de belabberde toestand.
Kan eigenlijk geen goed woord over dat PR-bureau zeggen (allez toch 1 ding, de barbecue tijdens gamescom zo'n 10 jaar geleden :p)

PR gaat via Cosmocover. Vandaar de belabberde toestand.
Kan eigenlijk geen goed woord over dat PR-bureau zeggen (allez toch 1 ding, de barbecue tijdens gamescom zo'n 10 jaar geleden :p)
Zo'n internationaal bureau dat actief is in alle landen, maar van alles niks kent in principe.

omfg ik was deze totaal uit het oog verloren terwijl het morgen release is.
Vanavond is zien op steam om te kopen.

Allemaal enorm lovend.

Het is turn based met real time mechanics. :unsure:
Volgens mij kan je beter wat youtube gameplay bekijken om te zien in hoeverre de turn based/real time mechanics je kunnen liggen.

Terug
Bovenaan