Inderdaad, ik zou youtube eens checken. Meer turn-based als je het met FFR vergelijkt.Is dit puur turn bases of zoals final fantasty rebirth meer?
De Oblivion remaster lonkt, maar ik ga deze eerst spelen. Het ziet er veel te interessant uit!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, ik zou youtube eens checken. Meer turn-based als je het met FFR vergelijkt.Is dit puur turn bases of zoals final fantasty rebirth meer?
Fun fact: miss Michster heeft al verrassing Oblivion remastered voor mij gehaald nog voor ik clair obscur uit de verpakking kon halen.Ik wacht wel op @Michster zijn oordeel voor we er naar omkijken.

QTE's zijn het niet. De vergelijking met Legend of Dragoon gaat ook niet op (helaas, want ik mis dat soort games).Het doet mij meer denken aan Metaphor: Refantasio (in een Franse setting) afgaande op de video's. Maar dan sneller met QTE's. Ik zou het moeten spelen om te zien of de combat ligt, want ik ben niet echt fan van QTE's waar een getimede button press de uitkomst van een gevecht kan bepalen.
Als de game turn based is, hoe of waarom dodge je dan?QTE's zijn het niet. De vergelijking met Legend of Dragoon gaat ook niet op (helaas, want ik mis dat soort games).
Enige dat skills vergt, is parry of dodgen. Valt de tegenstander aan, moet je ontwijken of parry doen (maar een parry staat gelijk aan een perfect dodge, dus moeilijker te timen). Dat op het correct moment duwen als je zelf aanvalt, dat biedt (toch voor zover ik ondervind), niet veel meer damage als ik nu duw of een perfect heb. Timing is ook trager dan een Legend of Dragoon.
Is nog steeds turn-based, maar om het iets dynamischer te maken kan je inderdaad dodgen of parryen terwijl de vijand je aanvalt. Volgens hoe ik het voorlopig in gameplayvideo's zie, is het inderdaad gewoon op de 'dodge' toets duwen voor de vijand toeslaat. Als de vijand aanvalt in een combo, moet je elke slag zien te dodgen voor een succesvolle dodge. Naar het schijnt moet je vooral het aanvalspatroon van elke specifieke vijand leren om goed te dodgen, en zeker om te parryen. Met een succesvolle parry ontwijk je de vijand zijn aanval en counter je ineens ook, dus dubbele win. Maar het is alvast moeilijker om te parryen.Als de game turn based is, hoe of waarom dodge je dan?
Nope, heeft geen NL ondertiteling.Kan iemand bevestigen dat deze Nederlandse ondertiteling heeft?
Dat is toch gewoon wat praten met mensen en wat rondlopen begin?Op het gemak Lumière wat verkend, en de gommage is net gepasseerd. Het is jaren geleden dat een intro van een game mij zo van mijn melk heeft weten brengen. Ik denk dat dit spel wel eens kans maakt om 1 van mijn favorieten ooit te worden.
Ja, ik heb pas Mickey 17 gezien, vind het ook.Ben kik nu onnozel of lijkt de Gustave 2 druppels water op Robert Partinson?![]()
Wat er precies gebeurt met de gommage, in combinatie met de soundtrack.Dat is toch gewoon wat praten met mensen en wat rondlopen begin?
Het is mooi gedaan maar wat is hier zo zot aan? Of is het echt door de gommage? Dat nog niet gedaan.
Haha, inderdaad!Ben kik nu onnozel of lijkt de Gustave 2 druppels water op Robert Partinson?![]()

Hmmm Shadowheart vond ik waanzinnig goed maar bij Maelle had ik dat toch niet. Wist niet dat hetzelfde VA was tot jij het zei.Ja, ik heb pas Mickey 17 gezien, vind het ook.
Daarnaast hoor ik meteen Jennifer English, VA van Maelle / Shadowheart in BG3.
3 uur gespeeld, tot nu toe ook alleen maar lof! Soundtrack gaat door merg en been.
.