Willen ze bij ons in geen geval doen. Stond ook in de kleine regeltjes dat geld terugvragen geen optie was, enkel omboeken.waarom niet terugvragen?
Als we tickets van 200 euro per stuk duurder hadden genomen zat annulatie wel in de service.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Willen ze bij ons in geen geval doen. Stond ook in de kleine regeltjes dat geld terugvragen geen optie was, enkel omboeken.waarom niet terugvragen?
Ze kan inderdaad dinsdag niet vertrekken als ze geen paspoort heeft maar zoals @Racing_Genk zegt kan dat wel via spoedprocedure.
Belgisch paspoort
Een Belgisch paspoort is een document om uw identiteit te bewijzen in de landen waarvoor de Belgische identiteitskaart (eID) niet volstaat. Ook kinderen jonger dan 12 jaar hebben meestal een paspoort nodig. Met een paspoort kunt u naar alle landen ter wereld reizen, desnoods aangevuld met de…www.vlaanderen.be
No offense, maar dat moet je ondertussen gewoon zelf weten.Ze was alleszins wreed kwaad op haar reisbureau waar ze eurostar enzo geboekt had, die hadden niks gezegd..
Dat kan goed zijn maar als reisbureau hoort zoiets melden toch ook zeker tot je takenpakketNo offense, maar dat moet je ondertussen gewoon zelf weten.
zoals TS zegt: alles op internet zegt "Id is niet genoeg", "Paspoort is nodig"Dat kan goed zijn maar als reisbureau hoort zoiets melden toch ook zeker tot je takenpakket
Waarom ga je dan bij een reisbureau? Want ik zie letterlijk geen andere bestaansreden voor een reisbureau dan dat zij alles voor je regelen en je informeren. Er zijn nu eenmaal mensen die gewoon niet op de hoogte zijn.zoals TS zegt: alles op internet zegt "Id is niet genoeg", "Paspoort is nodig"
sorry hoor, maar als je dan door het leven gaat: "dit hadden ze moeten zeggen...", dan ga je nog veel problemen hebben in het leven.
Waarom ga je dan bij een reisbureau? Want ik zie letterlijk geen andere bestaansreden voor een reisbureau dat zij alles voor je regelen en je informeren. Er zijn nu eenmaal mensen die gewoon niet op te hoogte zijn.
Je zou dat denken, maar als ik aan Travelplus Business uitleg vraag over pakweg corona-maatregelen in een specifieke regio waar ik naartoe moet of zo, krijg ik als antwoord ook steevast gewoon een link naar de fod buza.Waarom ga je dan bij een reisbureau? Want ik zie letterlijk geen andere bestaansreden voor een reisbureau dat zij alles voor je regelen en je informeren. Er zijn nu eenmaal mensen die gewoon niet op te hoogte zijn.
Ja, volledig akkoord als je de reis zelf plant. Maar als je boekt via een bureau is dit basis-info om te geven als reisbureau.zoals TS zegt: alles op internet zegt "Id is niet genoeg", "Paspoort is nodig"
sorry hoor, maar als je dan door het leven gaat: "dit hadden ze moeten zeggen...", dan ga je nog veel problemen hebben in het leven.
Ryanair is op dat vlak nog crapuleuzer. Daar kon je reizen online boeken met enkel je ID-kaart-gegevens (zo’n optie om te kiezen of je paspoortgegevens opgaf of ID-kaart waardoor mensen misleid waren) op te geven, om dan op de luchthaven geweigerd te worden omdat je een paspoort nodig hebt. Deden dat in het verleden oa bij Marokko.Dat kan goed zijn maar als reisbureau hoort zoiets melden toch ook zeker tot je takenpakket
Als jij er niet achter vraagt zal het reisbureau er wel vanuit gaan dat je het weet zekerJa, volledig akkoord als je de reis zelf plant. Maar als je boekt via een bureau is dit basis-info om te geven als reisbureau.
Al de rest kunt ge ter plaatse doorgaans ook nog wel halen maar om een land in te komen zijn er een paar dingen fundamenteel: uw paspoort, een eventueel visum en vaccinaties. In de VS een Esta. Etc. Lijkt me als reisbureau inderdaad maar normaal van die basisdingen even te melden. Bij mij werd dat in het verleden toch gemeld alleszins.De geïnformeerde reiziger zou dat weten of zoekt dat zelf op, maar anderzijds is het voor die zaken uit te besteden toch dat je naar een reisbureau gaat?