Chrome rose gold wrap toegelaten in BE?

mm1989

New member
Hallo,

Weet iemand of het in BE toegelaten is om uw wagen in chrome rose gold te laten wrappen?
Ik kon hier namelijk niets over terugvinden op de website van FOD mobiliteit. :(

Grtz MM

maxresdefault.jpg
 
Los van de smaak, in de wijde regio van Tielt heb ik al eens een carwrapper zien rondrijden met zwart en gouden Chrome dacht ik.
Op een xc90, mensen van de regio zullen misschien weten over welke ik spreek.
 
Merci voor de reacties manne , maar sommigen zeggen dat het verboden is en anderen van niet.
Kan ik ergens meer info hierover terugvinden ? Heb al zitte google en op FOD mobiliteit ook niets terug te vinden.
 
Normaal mocht het niet denk ik omwille dat het verblindend kan zijn als de zon erop zit.

Wel niet zeker of het klopt..
 

Mag je ieder voertuig car wrappen?

Ja, dat mag. Maar houdt rekening met het volgende: sommige folies mogen niet toegepast worden als het voertuig de openbare weg op gaat, bespreek dit met uw opdrachtgever. Verchroomde en reflecterende films zijn alleen bedoeld voor 'off-road' gebruik of voor toepassing in kleine afbeeldingen (in tegenstelling tot volledige car wrapping) en denk eraan om uw voertuig opnieuw te laten registreren met zijn nieuwe kleur.

----------
Echt specifieke wetgeving is hier niet over te vinden. Maar dat betekent niet dat het mag.
Te reflecterend en de politie kan uw wagen als onveilig bestempelen. Ook in het buitenland lachen ze er niet mee. In Duitsland is zo al eens een goudkleurige bmw van de baan geplukt https://www.hln.be/auto/deze-auto-i...d-en-werd-daarom-van-de-weg-gehaald~ae83806f/

---------------
Maar als je zeker wil zijn stuur je toch gewoon een mailtje naar FOD of politie of 3Mbelgie of de lokale carwrapper (alhoewel ik die laatste niet perse op zijn woord zou geloven :p)
 
Terug
Bovenaan