Chateau Planckaert

Chateau Planckaert

Of toen ze lieten uitschijnen dat Stephanie zwanger was. Bleek dit toen 1 april grap te zijn (en een beetje foreshadowing haha)
dat was wel een grappige dat ze 2 seizoenen later niet voorzien hadden.

Wij zaten zo al te kijken van heh, is dat al van zo snel?

dat was wel een grappige dat ze 2 seizoenen later niet voorzien hadden.

Wij zaten zo al te kijken van heh, is dat al van zo snel?
Hetzelfde hier :ROFLMAO: ah neen het is weer een gek mopje, de echte komt nog wel later.

(Seizoen 9 staat ook online btw).

Mannekes toch, omdat ik het hier las op het forum van die eerste seizoenen van De Planckaerts ben ik dat beginnen zien.

Holy fuck, het is lang geleden dat ik nog zo goed gelachen heb.

Die Carlos en die garagist : ') Hoe dat die altijd met die auto's aan het scheuren zijn etc etc... Mijn god geniale tv

Laat mij weten als je aan S03E05 zit, voor mij persoonlijk het beste TV fragment in onze Vlaemsche TV geschiedenis.
Cesco die 3 dagen aan zijne Chevy heeft zitten sleutelen om hem in gang te krijgen omdat ze met heel de bende naar Spanje moeten vertrekken om Magali ten huwelijk te vragen. Bij vertrek ontstaat er daar een discussie omdat Christa teveel eten & drank heeft ingeladen en zijne Chevy niet kan vertrekken. Prachtig!

Laat mij weten als je aan S03E05 zit, voor mij persoonlijk het beste TV fragment in onze Vlaemsche TV geschiedenis.
Cesco die 3 dagen aan zijne Chevy heeft zitten sleutelen om hem in gang te krijgen omdat ze met heel de bende naar Spanje moeten vertrekken om Magali ten huwelijk te vragen. Bij vertrek ontstaat er daar een discussie omdat Christa teveel eten & drank heeft ingeladen en zijne Chevy niet kan vertrekken. Prachtig!
Wacht tot de volgende aflevering waar hij in Spanje in dat kleine roeibootje vruchteloos probeert naar zee te roeien maar telkens wordt teruggedreven :laugh:

Wat die Jo Placnkaert ook niet allemaal uitsteekt. Zou cofidis dat toen allemaal geweten hebben?

in Chateau planckaert zijn ze aan het fietsen, en Francesco z'n zoon is zo wat aan het afzien.

Zegt die van ja, heb je pijn in je been? "ja als ik trap"

=> m'n vrouw direct "ik heb een flashback" naar de eerste seizoenen van de planckaerts.

Een beetje later, Francesco: ja ik heb dat vroeger ook nogal gehad :D

Het is best wel leuk om die twee door elkaar te kijken, hoe weinig sommigen veranderd zijn op die 20 jaar, maf gewoon

Geniale TV is dit. Het beste is toch nog Francesco zijn zoon die aan het afzien is en dan hij dit zegt “Mageno rijdt wel goed eh!”
Die jongen zijn zelfvertrouwen onder nul :P
Het wielergeslacht Planckaert is gedaan denk ik zo :P

Was dus een joke :sarcastic:

Vond dat al zo'n rare uitspraak (haren blazen tijdens het koersen), maar nu ik de aflevering gezien heb snap ik het :laugh:
In de cliffhanger van deze week, Junior die moet zijn moto valt en afgevoerd wordt naar het ziekenhuis. Kan niet wachten om te weten te komen hoe ze die joke in elkaar hebben gestoken :)

In de cliffhanger van deze week, Junior die moet zijn moto valt en afgevoerd wordt naar het ziekenhuis. Kan niet wachten om te weten te komen hoe ze die joke in elkaar hebben gestoken :)

:unsure:

Had oprecht te doen met Junior. Heb het gevoel dat hij echt gevangen zit in een ongelukkig leven door op te groeien in dat gezin.

Had oprecht te doen met Junior. Heb het gevoel dat hij echt gevangen zit in een ongelukkig leven door op te groeien in dat gezin.
Waarom denk je dat? De keuzes die hij maakt om bij zijn ouders te wonen maakt hij zelf, dat hij in de zaak van zijn familie werkt ook. Maar die familie plakt wel aan elkaar als één blok en gaan voor elkaar door het vuur.
Denk dat hij gewoon zijn droom om te racen in het water zag vallen en even de humor niet inzag van de mopjes.

Waarom denk je dat? De keuzes die hij maakt om bij zijn ouders te wonen maakt hij zelf, dat hij in de zaak van zijn familie werkt ook. Maar die familie plakt wel aan elkaar als één blok en gaan voor elkaar door het vuur.
Denk dat hij gewoon zijn droom om te racen in het water zag vallen en even de humor niet inzag van de mopjes.
De familie (ook obv eerdere seizoenen) doet me meer en meer aan een sekte denken..

Terug
Bovenaan