Chateau Planckaert

ÉÉN Chateau Planckaert

Iemand die weet hoe het vandaag de dag is met Carlos & de garagist ? Ik vrees voor het ergste maar wie weet ?
En met Bernice?

Bedankt om een spoilertag te gebruiken, ook al is het 15 jaar oud :unsure: Ik kijk mee met VTM Gold en daar zitten ze nog maar aan seizoen 2. 👍
Bij de laatste aflevering (met de verrassing voor Eddy zijn verjaardag) waren er wel geen ondertitels, de helft niet begrepen :(

Ondertussen snel efkes een bingo in elkaar gestoken, we hebben ons er serieus mee geamuseerd 😁
Ja in de app vallen de ondertitels soms weg.

BINGO!! :ROFLMAO:
 
Ik zit aan S3 A15 , Eddy is aan het filosoferen over kunst.
Als daar nu een psycholoog bij zat, mocht Eddy om te beginnen een maandje gaan nadenken in het zothuis. Wat komt daar allemaal uit ? :crazy:
 
Veel kasteel verbouwen komt er toch niet voor in het programma 🙈🙈🙈
Ik snap da wel... die mannen moeten kunnen doordoen he, als ge ziet wat voor dakconstructie die hebben gezet op 10 dagen tijd die keer dat ze daar zonder cameras (en zonder Eddy 😅...) waren... als die cameraploeg er bij is gaat da zo goed ni vooruit denk ik...
 
Ik snap da wel... die mannen moeten kunnen doordoen he, als ge ziet wat voor dakconstructie die hebben gezet op 10 dagen tijd die keer dat ze daar zonder cameras (en zonder Eddy 😅...) waren... als die cameraploeg er bij is gaat da zo goed ni vooruit denk ik...
Ja, khad precies liever de making of van dat dak gezien. Vind het wel goed gelukt met dat open gedeelte.
 
Veiligheid is hun ding niet, maar ik ga er wel vanuit dat ze weten wat ze doen.
You don't say...

"Diejn brandblusser, wanneer is die voor het laatst gekeurd?"
"Effe kijken, hmmm... 2009?... Ahnee 2015... ...bwa de veiligheid zit er nog in dus die is nog goed"

:unsure:
 
Terug
Bovenaan