Chateau Planckaert

ÉÉN Chateau Planckaert

Merci voor de info, dat verduidelijkt al het 1 en ander.

Inderdaad. Ik moet vaak toch lachen en grijnzen als ik hen bezig zie. Maar anderzijds heel veel respect voor hoe ze in het leven staan en toch altijd ook ergens positief blijven.
Stel mij wel de vraag hoe zwaar ze het eigenlijk bij momenten gehad hebben?

Eddy lijkt mij een heel emotionele mens die 0 verstand heeft van zaken doen die alles persoonlijk oppakt en dat niet van hem kan afzetten.
Ok, hij werd failliet verklaard maar tergelijkertijd liep die reeks op TV, daar zullen ze wel mooi vergoed voor zijn geweest nee?
Verder deed hij nog veel acte de présences en zal daar in Bocaccio ook wel het een en ander in 't zwart ontvangen hebben.
Mensen stuurden hem geregeld zelf cash geld op per post zoals je kon zien in de serie.
 
Stel mij wel de vraag hoe zwaar ze het eigenlijk bij momenten gehad hebben?

Eddy lijkt mij een heel emotionele mens die 0 verstand heeft van zaken doen die alles persoonlijk oppakt en dat niet van hem kan afzetten.
Ok, hij werd failliet verklaard maar tergelijkertijd liep die reeks op TV, daar zullen ze wel mooi vergoed voor zijn geweest nee?
Verder deed hij nog veel acte de présences en zal daar in Bocaccio ook wel het een en ander in 't zwart ontvangen hebben.
Mensen stuurden hem geregeld zelf cash geld op per post zoals je kon zien in de serie.
Ik denk dat ze bij de start van de reeks op hun dieptepunt zaten, het ergste was waarschijnlijk daarvoor al gebeurd... Vanaf de start van de reeks zal het wel beter beginnen gaan zijn gezien ze toen meerdere nieuwe inkomensstromen in de media hebben aangeboord.

En die actes de précenses, dat zal inderdaad wel iets opgebracht hebben, en inderdaad waarschijnlijk meestal met een "envelop'ke" onder tafel er bij, zodanig dat er wat geld was dat niet rechstreeks naar de schuldeisers ging. Ik kan mij niet voorstellen dat een ex-wielerkampioen voor zijn plezier voor herder gaat spelen in de kerststal van de lokale supermarkt, en dat gaat ook geen fortuinen opgebracht hebben.
Het is toch een familie van 5 die je moet onderhouden... dat is ook niet gratis he...
 
Toch wat nostalgisch om dit terug te zien, sommige stukken zijn nog bijgebleven van vroeger.
En Stefanie kwam om zo jong te zijn toch ook heel volwassen over.

- Lachen met Christopher omdat die deftig havermout/muesli eet voor het sporten, terwijl hij misschien als enige deftig at.
- Die Arnold die de eerste keer de zee ziet en er dan maar van drinkt :ROFLMAO:
Of dat hij met 1 schoen op restaurant gaat :LOL:
Hij ziet er wel deftig uit zo opgekuist!
- Mopje van Christa en de rest met de "ambassadeur" van Gabon. :ROFLMAO:
 
Laatst bewerkt:
Seizoen 5 en 6 nu blijkbaar ook online.
Ik erger mij aan dat VTMGo vs. Streamz gedoe.
Kunnen ze dat aanbod niet gewoon op 1 lijn trekken?
Met dat VTMGo moet je al gaan casten enzo, terwijl Streamz gewoon onmiddellijk beschikbaar is op de digicorder.
Dus waarom gooien ze die archieven gewoon niet ook in het aanbod van Streamz?
 
Ik erger mij aan dat VTMGo vs. Streamz gedoe.
Kunnen ze dat aanbod niet gewoon op 1 lijn trekken?
Met dat VTMGo moet je al gaan casten enzo, terwijl Streamz gewoon onmiddellijk beschikbaar is op de digicorder.
Dus waarom gooien ze die archieven gewoon niet ook in het aanbod van Streamz?
VTMGo is nu net de enige die voor alle platformen native apps heeft. Of mis ik iets?
 
Ik erger mij aan dat VTMGo vs. Streamz gedoe.
Kunnen ze dat aanbod niet gewoon op 1 lijn trekken?
Met dat VTMGo moet je al gaan casten enzo, terwijl Streamz gewoon onmiddellijk beschikbaar is op de digicorder.
Dus waarom gooien ze die archieven gewoon niet ook in het aanbod van Streamz?
Hier op Kodi heb ik VRTnu - Yelotv - Play 4-5-6-7 en VTMgo add-ons. Alles in 1 app en geen reclame.
 
De Planckaerts vs. Chateau Planckaert...:

694


d5215895-f136-4231-977a-87b5a86a1d4c.jpg
 
Ik ben ook beginnen kijken naar de oude afleveringen een tweetal weken terug en zit nu aan seizoen 3. Kan me niet herinneren dat dit zo geniaal was. Enorm veel respect voor Francesco, Christa, Stephanie om zo om te gaan met een instabiel persoon zoals Eddy.

Zo eens 3 dagen verdwijnen om dan terug te komen met een beslissing om met een draaiend project te stoppen. Voortdurend slechte practical jokes moeten ondergaan, ...
Hij bedoelt het goed maar 't is een volwassen man van 10 jaar oud.
 
Daar gebeuren toch ook dingen in waarvoor ze u vandaag in de bak steken hè. Zoals Eddy die Krista mee op uitstap neemt naar Engeland en dan die Junior die zich in de koffer van de auto verstopt om stiekem mee te gaan. Die heeft daar toch een tijdje in gelegen terwijl ze op de autostrade aan het bollen waren? Voor het hetzelfde geld stikt die of ik wil niet weten wat er gebeurt als die een accident doen daar.
 
Laatst bewerkt:
Ook beginnen kijken (11 afl ver ondertussen): knettergek. Mocht je dit als scenario indienen bij gelijk welk productiehuis, ze schoppen u buiten. Zowel schrijnend als geniaal.
 
Stephanie was, is en blijft toch een hete voenk hé. Al die jaren zwart gemaakt maar ze heeft het nu toch schoon voor elkaar.
 
Christophe en Stephanie die elkaar constant aflebberen in Kroatië en Christopher die beweert dat hij niet aan seks denkt :laugh:
We zijn allemaal zestienjarige horny pubers geweest son, ain't no foolin' us :coolbrows:

Toch wat nostalgisch om dit terug te zien, sommige stukken zijn nog bijgebleven van vroeger.
En Stefanie kwam om zo jong te zijn toch ook heel volwassen over.

- Lachen met Christopher omdat die deftig havermout/muesli eet voor het sporten, terwijl hij misschien als enige deftig at.
- Die Arnold die de eerste keer de zee ziet en er dan maar van drinkt :ROFLMAO:
Of dat hij met 1 schoen op restaurant gaat :LOL:
Hij ziet er wel deftig uit zo opgekuist!
- Mopje van Christa en de rest met de "ambassadeur" van Gabon. :ROFLMAO:
Bedankt om een spoilertag te gebruiken, ook al is het 15 jaar oud :unsure: Ik kijk mee met VTM Gold en daar zitten ze nog maar aan seizoen 2. 👍
Bij de laatste aflevering (met de verrassing voor Eddy zijn verjaardag) waren er wel geen ondertitels, de helft niet begrepen :(

Ondertussen snel efkes een bingo in elkaar gestoken, we hebben ons er serieus mee geamuseerd 😁
 
Christophe en Stephanie die elkaar constant aflebberen in Kroatië en Christopher die beweert dat hij niet aan seks denkt :laugh:
We zijn allemaal zestienjarige horny pubers geweest son, ain't no foolin' us :coolbrows:
We zijn idd ook zo geweest, maar voelt anders wel een beetje raar om daar als 40-jarige op zitten te loeren nu :unsure:

Ondertussen snel efkes een bingo in elkaar gestoken, we hebben ons er serieus mee geamuseerd 😁
Zalig!
 
@kakature

Die Bingo is geniaal, enkele favorietjes:
- Rare vergelijking met indianen
- Iemand probeert plots AN te praten
- Vriend des huizes met weinig tanden komt in beeld (Carlos & de garagist zijn gewoonweg fenomenen)

Iemand die weet hoe het vandaag de dag is met Carlos & de garagist ? Ik vrees voor het ergste maar wie weet ?
 
Terug
Bovenaan