Chateau Planckaert

ÉÉN Chateau Planckaert

You don't say...

"Diejn brandblusser, wanneer is die voor het laatst gekeurd?"
"Effe kijken, hmmm... 2009?... Ahnee 2015... ...bwa de veiligheid zit er nog in dus die is nog goed"

:unsure:
En nen emmer water voor de zekerheid. :ROFLMAO:
 
Carlos is in 2018 nog 76 geworden (https://www.bloggen.be/rodeden4/archief.php?ID=3132844). Daarna niks meer te vinden precies.
 
Zou mij echt noooooiit iets zeggen om met de Planckaerts te beginnen kijken, maar als ik door deze thread grasduin, is dit precies een must-view
 
Zou mij echt noooooiit iets zeggen om met de Planckaerts te beginnen kijken, maar als ik door deze thread grasduin, is dit precies een must-view
Bwa... het is toch veel filler hoor. De eerste afleveringen van dit seizoen ging het nog relatief veel over het kasteel, in tegenstelling tot het eerste seizoen waar het vooral over randzaken ging. Gisteren was het echter wel weer een hele aflevering over niks (Junior gaat voor zijn race licentie, wat gaan ze doen met de kinderen als ze na de zomer langer in Frankrijk blijven? en gebeurd er met de B&B?).

Eerlijk gezegd: als dit terug op VTM was zoals de originele Planckaerts serie dan zou dit nooit van zen leven op staan hier denk ik. :unsure:
 
Heb altijd zo'n vreemd sekte gevoel bij die planckaerts.
Eddy lijkt me zo'n tiranniek figuur dat alles bepaald en alles moet volgens zijn willetje gebeuren.
 
Heb altijd zo'n vreemd sekte gevoel bij die planckaerts.
Eddy lijkt me zo'n tiranniek figuur dat alles bepaald en alles moet volgens zijn willetje gebeuren.

Au contraire ik denk dat je bij de Planckaerts een goed beeld krijgt van hoe (Vlaamse) gezinnen vroeger waren. Verschillende generaties onder hetzelfde dak en een rist kinderen.

Het standaardgezin van twee ouders met twee kinderen dat als unit op zichzelf functioneert is een vrij recente ontwikkeling.
 
ja, en figeren als Arnold zie je heden ten dage toch veel minder precies. Vroeger was dat precies meer schering en inslag?

de laatste seizoenen voel je wel meer da thet allemaal gescript wordt. Stefanie die "jaloers" wordt omdat er een meisje in z'n klas zit enzo
 
Waarom zijn er toch altijd mensen die bij zulke programma's diepgang moeten zoeken? Het is gewoon entertainment, lol.
Zeer aangenaam dat het op de VRT is trouwens. Het duurt een half uurtje zonder reclame en voor ons is dat een feel-good momentje.

Nog steeds respect voor hun trouwens want het blijven doorbijters en harde werkers. Voor de camera altijd positief zonder teveel te klagen.

Maar... Junior zijn race licentie. Ik zie hun daar echt geen geld aan uitgeven.
Ze hadden mogen zeggen dat het sponsering/marketing is voor de Ford Cup.
 
Dat racen van Junior vond ik ook wat overbodig en wat belachelijk met Eddy die daar constant zowat achter Junior aan loopt. Was duidelijk ook volledig gesponsord en ingegeven door de regie.
 
Toch ook enigzins vreemd dat Stephanie haar dochter Illuna min of meer naar thuisstuderen pushte. Ze laat wel de keuze, maar ideaal lijkt me dat toch niet voor een 16 jarige die rond die leeftijd toch net sociale contacten zou moeten opbouwen
 
Toch ook enigzins vreemd dat Stephanie haar dochter Illuna min of meer naar thuisstuderen pushte. Ze laat wel de keuze, maar ideaal lijkt me dat toch niet voor een 16 jarige die rond die leeftijd toch net sociale contacten zou moeten opbouwen
ze hebben dat indertijd bij Junior ook gedaan he en het is nog zo slecht niet afgelopen :D
 
ze hebben dat indertijd bij Junior ook gedaan he en het is nog zo slecht niet afgelopen :D
Bwoah voor zijn leeftijd vind ik dat hij toch weinig zelfvertrouwen heeft en een beetje socially awkward is. Ligt natuurlijk ook deels aan karakter.
 
Bwoah voor zijn leeftijd vind ik dat hij toch weinig zelfvertrouwen heeft en een beetje socially awkward is. Ligt natuurlijk ook deels aan karakter.
Die had natuurlijk Eddy als vader die toen nogal.. Euhm.. Rare dingen deed. 😋
 
Gewoon verschrikkelijk hoe Eddy en Christa zo zitten af te geven op Junior. Laat die jongen nu toch eens doen wat hij wil doen zeg, Jezus Christus. Hij is al van zijn 5 jaar of zo met auto's aan het vlammen, iedereen weet dat die gepassioneerd is door auto's en dan nog komen die wat treiteren en ambetante vragen stellen.

Je zou denken dat dat deels voor de camera is maar ik weet het zo niet, 't is echt een speciaal volk. Die Junior moet toch echt getekend zijn voor het leven :tongue:
 
Hoort er toch bij? Al die gasten treiteren elkaar constant. Daarbij, alle Planckaerts zijn getekend voor het leven:

De-Planckaerts-01-Eddys-Dood.jpg


*ba dumm tss*
 
  • Leuk
Waarderingen: lled
JaJa men kan er nog veel woorden eraan vuil maken , de levens stijl zie ik wel zitten .
 
De nieuwe afleveringen zijn inderdaad vrij grijs in vergelijking met de eerste seizoenen.
Toen was er tenminste wat animo met Eddy zijn faillissement, Cesco zijn koers carrière, opstart van de chambres d'hôtes, Carlos als gerant van heel dat spel.
Wat mij nog het meeste stoort is de teasers voor volgende week waarmee ze je proberen hooken:
  • Dak dat zogezegd in brand stond: bleek om een domme lol te gaan
  • Volgende week loopt het zogezegd int 100 met de chambres d'hôtes: zal ook wel één of andere domme lol blijken te zijn
 
Dat was in de (latere?) seizoenen toch ook zo.
Ik herinner me nog dat er een caravan werd afgebroken met een graafmachine en mémé Gusta of iemand anders zat er zogezegd nog in.
Ook was er die keer dat ze met de Eddy en Fransico met nog iemand erbij met de auto van de Plankaertberg reden en de remmen het zogezegd niet meer deden.

Beide zaken zaten ook in de "volgende keer" teaser maar bleken telkens om joke's te gaan.

Mijn reactie bij het zien van de teaser voor volgende week was dan ook onmiddellijk : het zal wel weer een joke zijn.
 
Dat was in de (latere?) seizoenen toch ook zo.
Ik herinner me nog dat er een caravan werd afgebroken met een graafmachine en mémé Gusta of iemand anders zat er zogezegd nog in.
Ook was er die keer dat ze met de Eddy en Fransico met nog iemand erbij met de auto van de Plankaertberg reden en de remmen het zogezegd niet meer deden.

Beide zaken zaten ook in de "volgende keer" teaser maar bleken telkens om joke's te gaan.

Mijn reactie bij het zien van de teaser voor volgende week was dan ook onmiddellijk : het zal wel weer een joke zijn.

Of toen ze lieten uitschijnen dat Stephanie zwanger was. Bleek dit toen 1 april grap te zijn (en een beetje foreshadowing haha)
 
Toch ook enigzins vreemd dat Stephanie haar dochter Illuna min of meer naar thuisstuderen pushte. Ze laat wel de keuze, maar ideaal lijkt me dat toch niet voor een 16 jarige die rond die leeftijd toch net sociale contacten zou moeten opbouwen
Er ligt nu ook wel niet bepaald een gulden middenweg ofzo.
Internaat ja,kheb vroeger ook op internaat gezeten en heb daar niet bepaald goeie herinneringen naar.
Als ge enkel al een uur onderweg zijt...
Kvind het wel grappig hoe erop word neergekeken terwijl die mensen best wel al iets hebben verwezelijkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan