Chateau Planckaert

ÉÉN Chateau Planckaert

Allez, ik ben nog maar vijf minuten naar een willekeurige aflevering van De Planckaerts aan het kijken en er wordt al een lingerieshoot met een 16-jarige gedaan en er zit een met modder bedekt varken in de badkamer... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
 
Ook eens begonnen aan de oude afleveringen. Wel erg in welke omstandigheden ze daar leefden. Respect dat die samen gebleven zijn. 9 op de 10 zou weg gaan van elkaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Al die keuzes worden daar precies wel verwacht. Die familiale druk moet enorm zijn. Ze nemen hem nooit eens serieus, vind die veel relaxter als Eddy niet in de buurt is.

Als zijn ouders zelf al zeggen dat hij niet gelukkig rond loopt.
Het lijkt mij meer dat zijn ouders hem juist aanmoedigen om iemand te vinden. Ondanks het feit dat ze hem graag thuis hebben zag je dat die familie blij was dat hij die Shana vond. Ook al was ze een heel ander type.

Toch beter zo een familie dan die duizenden families die hun grootouders wegsteken. Je zal daar maar deel van uitmaken... Je weet dat hetzelfde lot u ooit te wachten staat.
 
Die VTM GO is ook compleet kansloos hier bij mij met Airplay.

Via telefoon: ondertiteling komt gewoon niet, en als ze komt loopt die niet synchroon.
Via laptop: wel de juiste ondertiteling, maar geen beeld.

Chromecast weggegooid omdat er Airplay in de nieuwe TV zit. :unsure:

Zal het dan maar op een laptopscherm bekijken, kwam toevallig ook die aflevering met dat varken tegen tijdens het zappen. :laugh:
 
Die VTM GO is ook compleet kansloos hier bij mij met Airplay.

Via telefoon: ondertiteling komt gewoon niet, en als ze komt loopt die niet synchroon.
Via laptop: wel de juiste ondertiteling, maar geen beeld.

Chromecast weggegooid omdat er Airplay in de nieuwe TV zit. :unsure:

Zal het dan maar op een laptopscherm bekijken, kwam toevallig ook die aflevering met dat varken tegen tijdens het zappen. :laugh:
Werkt goed op apple tv nochtans.
 
Die VTM GO is ook compleet kansloos hier bij mij met Airplay.

Via telefoon: ondertiteling komt gewoon niet, en als ze komt loopt die niet synchroon.
Via laptop: wel de juiste ondertiteling, maar geen beeld.

Chromecast weggegooid omdat er Airplay in de nieuwe TV zit. :unsure:

Zal het dan maar op een laptopscherm bekijken, kwam toevallig ook die aflevering met dat varken tegen tijdens het zappen. :laugh:
Waarom smijt je nu ook een perfect werkende Chromecast weg?

Had je hem ergens in een schuif gelegd had je geen probleem nu!
 
Verhuizen de Planckaerts weg van de Ardennen? Ik kom online net een veiling van hun houten meubelen tegen 'wegens verhuis'.
 
Ik zit ondertussen aan de laatste afleveringen van S08 waar Eddy met het lumineuze idee op de proppen komt om een "Miss Planckaert" verkiezing te organiseren. Heel die missverkiezing loopt uiteraard in het 100 doordat Linda (al dan niet terecht) een Wildcard verdiende waardoor ze rechtstreeks naar de finale mocht. Hierdoor komen de andere kandidates in opstand omdat niemand die Linda kan rieken. Prachtige TV!
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Ik zit ondertussen aan de laatste afleveringen van S08 waar Eddy met het lumineuze idee op de proppen komt om een "Miss Planckaert" verkiezing te organiseren. Heel die missverkiezing loopt uiteraard in het 100 doordat Linda (al dan niet terecht) een Wildcard verdiende waardoor ze rechtstreeks naar de finale mocht. Hierdoor komen de andere kandidates in opstand omdat niemand die Linda kan rieken. Prachtige TV!
Maar die is wel vaker op TV verschenen zag ik nadat ik het opzocht omdat ze me "bekend" voorkwam.
Linda was wel de mol hé!
:ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Die oude afleveringen ook aan het bekijken. Wat die Magali daar in godsnaam in ziet dat is bij mij echt een vraagteken. Is een leuk mooi meisje die volgens mij ook uit een deftig gezin komt.

Nuja jong en naïef zeker? Maar die kon toch een pak beter krijgen dan die ezel.
 
Die oude afleveringen ook aan het bekijken. Wat die Magali daar in godsnaam in ziet dat is bij mij echt een vraagteken. Is een leuk mooi meisje die volgens mij ook uit een deftig gezin komt.

Nuja jong en naïef zeker? Maar die kon toch een pak beter krijgen dan die ezel.
Awel, ik vind dat ook een knap ding en heel naturel!
 
Awel, ik vind dat ook een knap ding en heel naturel!
Maar nu ook niet het scherpste mes in de schuif heb ik het gevoel... Toch eerder de stille en uitvoerende kracht in het Planckaert imperium heb ik de indruk
En in die eerste reeks moest "Fransesko" heel vaak voor de comic relief zorgen, sowieso was er veel scripted in die eerste seizoenen, en dan voornamelijk in de gebeurtenissen rond zijn persoon... Maar los van alle bullshit was dat wel ne verstandige gast die ook nog eens van aanpakken weet. Toch voornamelijk dankzij hem dat ze een succesvol houtbedrijf hebben kunnen (her)opstarten.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Die gast is echt nen stieleman net zoals dienen andere.
In die eerste seizoenen is het echt pijnlijk hoe ne minskleun de Christoffer wel niet is, dat Stéphanie daarop kan vallen is pas onbegrijpelijk.

Een bloemlezing:
  • Op eerste deftige date met Stephanie in dat restaurant probeert hij daar de grappigen uit te hangen door Eddy te beledigen waar iedereen bij staat.
  • Krijgt het plots in zijne kop om bij de Planckaerts in te trekken en zijn ouders te laten zitten.
  • Wilt ineens profrenner worden maar bij de 1e training geeft hij er al de brui aan. Dat vroeg opstaan en Muesli ontbijt zal hij wel een week volgehouden hebben zeker?
  • Beslist halsoverkop om DJ te worden, want dat is het wat hij echt wilt, die optredens die hij dan moet geven zijn o zo pijnlijk. "Ik had mijne milk inc CD moeten meehebben, dju toch, volgende keer ga ik mij beter voorbereiden".
  • Dan wilt hij beginnen werken maar ineens "chef de chantier" zijn. Ahja he, zonder maar 1e dag op nen werf te hebben gestaan. Maar hij weet wat het is hoor, want hij heeft papa ooit eens helpen metsen.
  • Na 6 maanden heeft hij zogezegd zijn ontslag gegeven, iedereen weet uiteraard dat ze hem buiten hebben gebonjourd, zelf Eddy kan hem bijna niet inhouden voor de camera.
Die jongen mag zijn beide pollekes kussen dat hij steeds De Planckaerts als vangnet heeft kunnen gebruiken want alleen ging hij er niets van gebakken hebben.
 
idd wel een gast die vanalles kan, dat beweer ik niet, maar welke onnozeliteiten dat die doet met haar..

Heel die famillie laten overkomen naar Barcelona voor een huwelijk waarbij de ringen de klepjes zijn van blikjes cola was er bijvoorbeeld 1 van.

Ik kan wel goed die pa van Christopher begrijpen. Achteraf gezien is hij toch wel succesvol geworden met dat houtbedrijf maar moet toch wel pijn doen. In zijn laatste middelbaar ASO zeggen dat hij niet meer naar school gaat en bij de Planckaerts gaat wonen..
Hij en zijn vader discussiëren daar dan over waarop Christopher plots begint uit zijn nek te lullen zoals den Eddy "zolang de liefde er is,blabla" en zijn vader "ok, dat kan ik niet meer aan" en weg was hij :laugh:
 
In die eerste seizoenen is het echt pijnlijk hoe ne minskleun de Christoffer wel niet is, dat Stéphanie daarop kan vallen is pas onbegrijpelijk.

Een bloemlezing:
  • Op eerste deftige date met Stephanie in dat restaurant probeert hij daar de grappigen uit te hangen door Eddy te beledigen waar iedereen bij staat.
  • Krijgt het plots in zijne kop om bij de Planckaerts in te trekken en zijn ouders te laten zitten.
  • Wilt ineens profrenner worden maar bij de 1e training geeft hij er al de brui aan. Dat vroeg opstaan en Muesli ontbijt zal hij wel een week volgehouden hebben zeker?
  • Beslist halsoverkop om DJ te worden, want dat is het wat hij echt wilt, die optredens die hij dan moet geven zijn o zo pijnlijk. "Ik had mijne milk inc CD moeten meehebben, dju toch, volgende keer ga ik mij beter voorbereiden".
  • Dan wilt hij beginnen werken maar ineens "chef de chantier" zijn. Ahja he, zonder maar 1e dag op nen werf te hebben gestaan. Maar hij weet wat het is hoor, want hij heeft papa ooit eens helpen metsen.
  • Na 6 maanden heeft hij zogezegd zijn ontslag gegeven, iedereen weet uiteraard dat ze hem buiten hebben gebonjourd, zelf Eddy kan hem bijna niet inhouden voor de camera.
Die jongen mag zijn beide pollekes kussen dat hij steeds De Planckaerts als vangnet heeft kunnen gebruiken want alleen ging hij er niets van gebakken hebben.
Gisteren toevallig de aflevering gezien waarin Christopher en Stephanie gaan eten bij bij Christopher zijn ouders. Sjonge jonge, dat is toch echt pijnlijke tv. Eigenlijk triest dat zoiets uitgezonden wordt, dat is een serieus litteken bij die ouders en vooral die vader.

Maar toen viel het mij ook op: Christopher mag echt blij zijn. Die stopt met school, gaat niet werken maar gaat dan gewoon gratis bij de Planckaerts gaan wonen. Toch vreemd :tongue: Op de koop toe bezwangert hij de dochter des huizes :unsure:
 
In die eerste seizoenen is het echt pijnlijk hoe ne minskleun de Christoffer wel niet is, dat Stéphanie daarop kan vallen is pas onbegrijpelijk.

Een bloemlezing:
  • Op eerste deftige date met Stephanie in dat restaurant probeert hij daar de grappigen uit te hangen door Eddy te beledigen waar iedereen bij staat.
  • Krijgt het plots in zijne kop om bij de Planckaerts in te trekken en zijn ouders te laten zitten.
  • Wilt ineens profrenner worden maar bij de 1e training geeft hij er al de brui aan. Dat vroeg opstaan en Muesli ontbijt zal hij wel een week volgehouden hebben zeker?
  • Beslist halsoverkop om DJ te worden, want dat is het wat hij echt wilt, die optredens die hij dan moet geven zijn o zo pijnlijk. "Ik had mijne milk inc CD moeten meehebben, dju toch, volgende keer ga ik mij beter voorbereiden".
  • Dan wilt hij beginnen werken maar ineens "chef de chantier" zijn. Ahja he, zonder maar 1e dag op nen werf te hebben gestaan. Maar hij weet wat het is hoor, want hij heeft papa ooit eens helpen metsen.
  • Na 6 maanden heeft hij zogezegd zijn ontslag gegeven, iedereen weet uiteraard dat ze hem buiten hebben gebonjourd, zelf Eddy kan hem bijna niet inhouden voor de camera.
Die jongen mag zijn beide pollekes kussen dat hij steeds De Planckaerts als vangnet heeft kunnen gebruiken want alleen ging hij er niets van gebakken hebben.
Ik vind dat die in het eerste seizoen echt zo een freaky blik in zijn ogen heeft (een beetje zoals @TooChé zijn serial killer foto)
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan