Chateau Planckaert

ÉÉN Chateau Planckaert

Gisteren toevallig de aflevering gezien waarin Christopher en Stephanie gaan eten bij bij Christopher zijn ouders. Sjonge jonge, dat is toch echt pijnlijke tv. Eigenlijk triest dat zoiets uitgezonden wordt, dat is een serieus litteken bij die ouders en vooral die vader.

Maar toen viel het mij ook op: Christopher mag echt blij zijn. Die stopt met school, gaat niet werken maar gaat dan gewoon gratis bij de Planckaerts gaan wonen. Toch vreemd :tongue: Op de koop toe bezwangert hij de dochter des huizes :unsure:
haha ik heb die gisteren ook bekeken.
 
Lol wtf als Stephanie zegt dat ze zwanger is tegen Eddy. "kheb nog zo gezegd hoe dat hij het moet doen, er is zo nog nooit een accident je gebeurt bij de planckaerts"

Ik ben nu wel eens curieus naar die uitleg. Al kan ik het wel raden wat hij bedoelt vrees ik.

En dan nog tegen de pil zijn..

Die moeder is toch ook gatachterlijk. Ze weet Nie eens wat er op die junior zijn rapport staat en hij kan ze alles wijsmaken ze gelooft alles.
 
Haha het is vooral leuk om hiernaar te kijken met de kennis van vandaag.

Ik had op basis van die eerste afleveringen echt geen halve eurocent gegeven voor de relaties van Francesco en Stephanie maar kijk, in de nieuwe reeks lijken dat nu toch nog steeds twee warme, liefdevolle gezinnen te zijn.

Christopher heeft ook een grote sprong gemaakt van creepy klungel naar verantwoorde vader en professioneel stielman.

Waar Eddy vroeger de man was waar alles rond draaide en die overal zijn zeg over wou doen, houdt die zich nu eerder wat op de achtergrond en laat hij zijn kinderen de beslissingen nemen.

Junior heeft precies zijn draai nog niet gevonden in het leven en gedraagt zich nog altijd als het klein broertje ook al is hij ondertussen al wel 30 of zo? Lijkt me dat die toch wat basic skills ontbreekt door de atypische opvoeding en alomtegenwoordigheid van camera’s in zijn vormingsjaren.

Wel allemaal heel sympathieke mensen. En respect voor wat ze na Eddy’s faillissement toch opnieuw hebben uitgebouwd.
 
Laatst bewerkt:
Heel die famillie laten overkomen naar Barcelona voor een huwelijk waarbij de ringen de klepjes zijn van blikjes cola was er bijvoorbeeld 1 van.
En dan wanneer ze in dat huwelijksroeibootje stappen, maar vanwege de sterke stroming maar niet weg geraken van de oever. Toen heb ik echt over de vloer liggen rollen van het lachen :laugh: Ik snap trouwens niet waarom de ouders van Magali niet mochten weten dat ze daar gingen trouwen. De hele Planckaert familie was toch wel op de hoogte? :confused2:
Junior heeft precies zijn draai nog niet gevonden in het leven en gedraagt zich nog altijd als het klein broertje ook al is hij ondertussen al wel 30 of zo? Lijkt me dat die toch wat basic skills ontbreekt door de atypische opvoeding en alomtegenwoordigheid van camera’s in zijn vormingsjaren.
Ik heb soms een beetje compassie met junior aka "onze kleine". Is precies soms een beetje een self fulfilling prophecy vanwege die naam.
 
Iemand een idee wat er van dieje advocaat en den helper van francesco geworden is ? Trainer van de koers bedoel ik
 
Eddie is eigenlijk een irritante mens in de vroegere afleveringen. Nu kan ik hem wel appreciëren.
 
Francesco die het n woord gebruikt en dan bleekwater in die Afrikanen hun bad zou doen omdat hij er een blanke wil van maken.

Toon dat nu op tv en heel de wereld staat op zijn achterpoten.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Gisteren naar de "trouw"-aflevering gekeken (seizoen 3). Wat een vreemd en marginaal gedoe was me dat.

Maar het meeste plaatsvervangende schaamte had ik bij een ander fragment: een oudere dame logeert in B&B Planckaert en doet het verhaal over haar echtgenoot die een week eerder overleden is. Door ernstige suikerziekte moesten die mens zijn benen afgezet worden en als fiere West-Vlaming zag hij dat niet zitten. Zelfmoord of euthanasie? Dat werd niet expliciet gezegd. Soit, om die vrouw op te fleuren doet Carlos wat hij altijd doet als entertainment: een marginaal liedje zingen. Deze keer koos hij voor "En onzen bok is dood (hij had maar ene poot)".... Man man man, wat een figuren toch.
 
Francesco die het n woord gebruikt en dan bleekwater in die Afrikanen hun bad zou doen omdat hij er een blanke wil van maken.

Toon dat nu op tv en heel de wereld staat op zijn achterpoten.
jup moest spontaan denken aan "toast kannibaal", dat zouden ze nu ook niet meer heruitzenden wegens niet gepast. Maar was zo goeie tv :biglaugh:

 
Ok genoeg tv voor vandaag en de dag is nog maar 10 minuten bezig. Francesco de navelstreng van zijn kleine zien opeten en 2 glazen moedermelk zien drinken.

Ze hadden die ook beter een witte jas aan gedaan en ergens binnen gestoken.
 
Het einde begint helaas te naderen voor mij. Ik zit nu aan de afleveringen waar Stephanie en Christoffer op vakantie zijn naar Jamaica.
Genieten van begin tot einde dit. Bij het vliegen staat onze Christoffer doodsangsten uit. Eens geland moet Stephanie uiteraard direct naar huis bellen waarbij Christa vraagt: "hoe zien die mensen er nu feitelijk uit?" A: "Heel zwart met zo van die dikke lippen."
En dan de ruzie tussen Christoffer en Stephanie omdat hij zit te zagen lijk een klein kind om een joint te mogen roken, terwijl ze daat met hun 2 pagadders zitten. Ook dat getjol met die kleine kinders om op dat vliegtuig te geraken en al het wachten, zo herkenbaar allemaal. :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Dat "optreden" van van de week. :laugh:
Het beste was dat mensen daar effectief voor afkwamen.
Pas op door dit programma is de familie wel opnieuw kunnen starten. Als je ziet wat ze nu hebben dan doe ik toch mijn hoedje af.
Stuk voor stuk figuren maar wel echte werkers, die leven met 3 gezinnen van één bedrijf eh. En laat ons zeggen dat het geen sukkelaars zijn.
 
Het beste was dat mensen daar effectief voor afkwamen.
Pas op door dit programma is de familie wel opnieuw kunnen starten. Als je ziet wat ze nu hebben dan doe ik toch mijn hoedje af.
Stuk voor stuk figuren maar wel echte werkers, die leven met 3 gezinnen van één bedrijf eh. En laat ons zeggen dat het geen sukkelaars zijn.
Ze hebben wel meerdere bedrijven.
er is de horeca onderneming.
Er is een houtgroothandel
Er is een bouwonderneming(projectontwikkeling)
Er is een meubelmakerij
 
Terug
Bovenaan