Chateau Planckaert

ÉÉN Chateau Planckaert

En je wint er toch niets mee :rofl:
Belastingen betalen doe je toch, of het nu in firma A of B is
Geen winst = geen vennootschapsbelastingen? Dus als je wat winst naar een verlieslatende entiteit kunt verhuizen valt daar wel iets mee te winnen volgens mij, weliswaar binnen de perken.

In het bijzondere als er ook buitenlandse entiteiten bij komen kijken valt er toch wel wat te doen op vlak van fiscale optimalisatie?
Zoals Starbucks en zijn "groene koffiebonen", al dan niet nog binnen de grijze zone.
 
Nieuw seizoen van Château Planckaert gaat op 20 februari van start
Amai, dat vorige seizoen is toch nog maar pas gedaan?
Wel altijd heel korte seizoenen, vind ik. Of alleszins korte afleveringen.
 
Over een non-programma gesproken. Diejn Eddy is toch eigenlijk echt nen onnozele vent. Twas maar 3 minuten bezig en kwas mij al aan het ergeren. Elke keer vraag ik mij af waarom ik hier naar kijk. :unsure:
Ik vind die juist zalig. Had ik maar zo een familie en ouders :unsure:
 
Ik vind die juist zalig. Had ik maar zo een familie en ouders :unsure:
Ghoja ik heb er een dubbel gevoel bij. Langs de ene kant zouden die wel door het vuur gaan voor elkaar en dat is heel goed.

Maar langs de andere kant hang je er ook volledig aan vast en och God als je zou beslissen om aan de andere kant van het land te gaan wonen met je vrouw en kind. Dat zou niet in zijn kraam passen.

Ik denk dat junior daar ook totaal geen goesting in heeft. Die wil gewoon zijn eigen ding doen en gerust gelaten worden.
 
Ghoja ik heb er een dubbel gevoel bij. Langs de ene kant zouden die wel door het vuur gaan voor elkaar en dat is heel goed.

Maar langs de andere kant hang je er ook volledig aan vast en och God als je zou beslissen om aan de andere kant van het land te gaan wonen met je vrouw en kind. Dat zou niet in zijn kraam passen.

Ik denk dat junior daar ook totaal geen goesting in heeft. Die wil gewoon zijn eigen ding doen en gerust gelaten worden.
Van Junior gesproken, Porsche Cayenne 👌🏻
 
Ghoja ik heb er een dubbel gevoel bij. Langs de ene kant zouden die wel door het vuur gaan voor elkaar en dat is heel goed.

Maar langs de andere kant hang je er ook volledig aan vast en och God als je zou beslissen om aan de andere kant van het land te gaan wonen met je vrouw en kind. Dat zou niet in zijn kraam passen.

Ik denk dat junior daar ook totaal geen goesting in heeft. Die wil gewoon zijn eigen ding doen en gerust gelaten worden.
Bwa, is dat zo? Het wilt niet zeggen omdat ze zo close zijn, dat dat niet vrijwillig is. Junior is inderdaad het "buitenbeentje", maar heb niet de indruk dat hij met tegenzin dingen moet doen.
 
Bwa, is dat zo? Het wilt niet zeggen omdat ze zo close zijn, dat dat niet vrijwillig is. Junior is inderdaad het "buitenbeentje", maar heb niet de indruk dat hij met tegenzin dingen moet doen.
Welja in de oude afleveringen herinner ik me precies toch wel dat magali daar liever niet ging in trekken en zelf iets wou uitbouwen, maar dat dat toch niet erg geaprecieerd werd.

Vooral van de moeder dan. Dat ze constant zat te zeggen van "je gaat hier toch niet weg gaan? We zitten hier zo goed allemaal samen,.."
 
Welja in de oude afleveringen herinner ik me precies toch wel dat magali daar liever niet ging in trekken en zelf iets wou uitbouwen, maar dat dat toch niet erg geaprecieerd werd.

Vooral van de moeder dan. Dat ze constant zat te zeggen van "je gaat hier toch niet weg gaan? We zitten hier zo goed allemaal samen,.."
Ik denk dat dat vooral de overbezorgde Christa is. Ik kan mis zijn natuurlijk, maar heb niet de indruk dat iemand daar ongelukkig is met de situatie. Al zie ik Junior nog wel minder aanwezig worden als hij eenmaal een lief heeft.
 
Junior, heeft die de lotto gewonnen, gespeculeerd met cryptocurrency of gewoon een gat in zijn hand?
Hij rijdt met de dikste bak van iedereen, wilt gaan racen en nu blijkbaar ook rally rijden :oink: wss (deels) gesponsord maar dan nog.

Goed, hij zal nog thuis wonen maar werkt die eigenlijk? Behalve dat kasteel verbouwen zien we maar weinig interne keuken.
 
Junior, heeft die de lotto gewonnen, gespeculeerd met cryptocurrency of gewoon een gat in zijn hand?
Hij rijdt met de dikste bak van iedereen, wilt gaan racen en nu blijkbaar ook rally rijden :oink: wss (deels) gesponsord maar dan nog.

Goed, hij zal nog thuis wonen maar werkt die eigenlijk? Behalve dat kasteel verbouwen zien we maar weinig interne keuken.
Die zit mee in de zaken denk ik. Dat draait behoorlijk goed, dus die zullen niet arm zijn.
 
Junior, heeft die de lotto gewonnen, gespeculeerd met cryptocurrency of gewoon een gat in zijn hand?
Hij rijdt met de dikste bak van iedereen, wilt gaan racen en nu blijkbaar ook rally rijden :oink: wss (deels) gesponsord maar dan nog.

Goed, hij zal nog thuis wonen maar werkt die eigenlijk? Behalve dat kasteel verbouwen zien we maar weinig interne keuken.
Dat is het gelukkig leven dat een man als vrijgezel kan hebben.
 
Junior, heeft die de lotto gewonnen, gespeculeerd met cryptocurrency of gewoon een gat in zijn hand?
Hij rijdt met de dikste bak van iedereen, wilt gaan racen en nu blijkbaar ook rally rijden :oink: wss (deels) gesponsord maar dan nog.

Goed, hij zal nog thuis wonen maar werkt die eigenlijk? Behalve dat kasteel verbouwen zien we maar weinig interne keuken.
Dat racen en rally is zo goed als zeker bijna helemaal gesponsord.. Hij heeft een anonieme maar wel goede rally gereden in Spa, maar kwam wel overal in de gazetten. Straks nog een paar minuten op TV met Chateau Planckaert en de sponsors zijn heel content.
 
Is een familie bedrijf he, die zitten daar allemaal in als werknemers en doen ongetwijfeld elk hun ding binnen dat bedrijf. De ene mss wat meer dan de andere.
Maar is geen nine-to-five job ook, laat ook veel ruimte om persoonlijke dingen tussendoor eens te doen zonder dat er té veel druk wordt opgelegd van een baas.
Die Porsche Cayenne zal ook wel op de zaak staan hoor, ongetwijfeld. Ook hun huizen waar ze wonen, in de ardennen, zal wel geen persoonlijke eigendom zijn vermoed ik.
 
Junior rijdt met een Porsche Cayenne, een auto van 150.000 euro, maar hij heeft er maar 10.000 voor betaald. De motor was kapot, en dat is de kunst van de Planckaerts: wij hebben de kennis, zonder naar school te gaan, om alles te maken. Wij hebben niks liever dan dat de motor kapot is, dan kun je afbieden.
 
Beeld me in dat ze nu ergens een tractor hebben staan zonder motor :biglaugh:
 
Terug
Bovenaan